Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wesdude zei:Wat is eigenlijk een server edition?


Zelfs met tractiecontrole op 100% ga ik rond. Ik ben nog erger dan Massa.
Tijd in Barcelona: 1.37.6, de enige ronde dat ik aan de finish ben geraakt. Tijd van Hamilton: 1.16.4. 

Wesdude zei:Ok het lag aan de setup denk ik. Rijhoogte bleek veel te laag.
Nu heb ik nog een laatste vraagske, als ik een seizoen wil doen krijg ik een dialoogbox met daarin: need car: MMGF12007, daaronder staat create of resume maar ik kan op geen van beide klikken. Waaraan ligt dat?![]()

En waar blijft gij?Dillyracer zei:Eerst de auto kopen eh![]()

Mee zei:En waar blijft gij?
Nu met 6-7 man aan het rijden...

Dillyracer zei:Eerst de auto kopen eh![]()