Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blaatschaap

Legacy Member
draait gij sebiet een serverke mee? of gaan we ergens op ne dedicated rije?

en rFactor ga echt nie mé toetsenbord, ik zou het nie proberen want ge gaat het spel haten :) (zo is het bij mij toch gebeurd :$)

BuYcKi

Legacy Member
Vroeger hadden we nog es races gedaan op rFactor met toetsenbord
en da ging nog redelijk ze..

Zal gwn ff wennen zijn terug.. :p

blaatschaap

Legacy Member
mja dit is nie echt een 'server' versie ze

khad gelezen da ze de eerste versie verneukt hadden (oude bestanden enzo)
de eerste noemde public edition, ook al zo vaag

ge hebt deze versie nodig om op de servers de spelen die deze mod draaien, met de public edition kunde daar nie op, dus echt wel vage benaming :)

hierzo voor bijna alle mods en track: ftp://hswftp:[email protected]/rfactor/

ge kunt op rfactorcentral wa kijken wa ge wilt en dan op dieje ftp downloaden, vrij goei snelheid en ge kunt resumen alst fout gaat ;)

Wesdude

Legacy Member
Merci allemaal.

Heb net die F1 2007 is geprobeerd maar ik kan amper op de baan blijven. :lol: Zelfs met tractiecontrole op 100% ga ik rond. Ik ben nog erger dan Massa. :unsure: Tijd in Barcelona: 1.37.6, de enige ronde dat ik aan de finish ben geraakt. Tijd van Hamilton: 1.16.4. :lol:

Ik speel wel met een logitech controller, dus geen stuur, ligt misschien daar aan?

Mee

Legacy Member
Dat zal veel doen ja...

Hoewel blaatschaap/bhlez gisteren goed vooruit ging met ne gamepad ;).

Server is up, maar ik kom pas tegen 21u15...

Heb deze keer ABS volledig af gezet, want het verschil met dat dat aanstaat is nogal groot vind ik, TC doet nie zoveel.

BuYcKi

Legacy Member
Mja, hier gaank er vroeg af ze.
Ga morgen vroeg opstaan om te leren in de plaats.. :p

EDIT; Lukt langs geen kanten,
op een track rijden zonder map, gaat nog minder.. :)

Wesdude

Legacy Member
Ok het lag aan de setup denk ik. Rijhoogte bleek veel te laag.

Nu heb ik nog een laatste vraagske, als ik een seizoen wil doen krijg ik een dialoogbox met daarin: need car: MMGF12007, daaronder staat create of resume maar ik kan op geen van beide klikken. Waaraan ligt dat? :)

Stancke

Legacy Member
Ik denk dat je die eerst moet vrijspelen door credits te verdienen, zo is het toch in de Single-Player. Bij de mods moet je normaal direct die auto kunnen nemen.

Anoniem04

Legacy Member
Wesdude zei:
Ok het lag aan de setup denk ik. Rijhoogte bleek veel te laag.

Nu heb ik nog een laatste vraagske, als ik een seizoen wil doen krijg ik een dialoogbox met daarin: need car: MMGF12007, daaronder staat create of resume maar ik kan op geen van beide klikken. Waaraan ligt dat? :)

Eerst de auto kopen eh :p

Wesdude

Legacy Member
Dillyracer zei:
Eerst de auto kopen eh :p

Ik heb alle f1 wagens gekocht, maar het gaat nog niet. Ik zag wel in rfactor map dat er ook een safety car is, maar die kan ik ingame nergens vinden om te kopen.

Mja ik heb toch nog maar 5 f1 circuits en ik kan nog nie goed rijden dus ik zal het voorlopig maar bij single races houden.

Stancke

Legacy Member
Die SC zit in het spel (en rijdt ook als het full course yellow) is, maar je kan er niet zelf mee rijden.

Wesdude

Legacy Member
Ah voila, ik heb eens op die site van de mod gekeken en er was een fout in één van de filekes. Nu gaat het wel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan