Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nijntje

Legacy Member
Allé khoor het al, kga me diene bazaar ook is moete aanschaffe met G25 ;-)

thondermonst

Legacy Member
Hallo iedereen. Ik heb dit weekend rFactor eens uitgeprobeerd, ik was dit al lang van plan maar het was er nooit van gekomen. Dit spel beviel me zo dat ik gisteren 5 uur gespeeld heb (trial blijft werken zoals je het game niet afsluit :) ). En dus heb ik gisterenavond het spel online aangekocht en ben nu in blijde verwachting van mijn unlock key.

Enkele vraagjes: welke mods spelen jullie op dit ogenblik en op welke servers?

thondermonst

Legacy Member
U bent te goed, ik had deze site al ontdekt en er zitten inderdaad hele mooie dingen tussen. Te veel om te kiezen eigenlijk. F1 1979 & PCC07 ga ik al zeker uittesten, de rest dat zien we wel.

Hoe werkt het online racen eigenlijk, ik ben gisteren een aantal keren op een server geraakt, maar de enkelingen die ik tegenkwam waren blijkbaar wat solo rondjes aan het rijden?

Ik heb nog een aantal vraagjes maar ik ga eerst eens verder lezen over rFactor dan zullen die wel duidelijk worden.

Merci voor je reactie!

Recipe4hate

Legacy Member
Online race je best in een league. Dit zijn speciale communities waar toernooien/kampioenschappen gesimuleerd worden. Het rijgedrag hier is enorm veel beter dan in gewoon losse servers.

Stancke

Legacy Member
True maar dan race je ook niet altijd wanneer je wil... Het gemakkelijkste is nog steeds gewoon servertje joinen en sjeezen die handel.

thondermonst

Legacy Member
Mmm, jullie hebben allebei een punt. Als iets oudere gamer heb ik niet altijd even veel tijd en het is voor mij in de eerste plaats echt als ontspanning bedoeld. Langs de andere kant is onderdeel uitmaken van een community natuurlijk wel leuk en geeft het een extra dimensie aan het spel. Laat ik eerst maar eens deftig beginnen oefenen :) en dan zien we wel.

thondermonst

Legacy Member
Ziet er goed uit, die R&G Cup is een goed idee, misschien iets voor mij. Moet eigenlijk met hele andere dingen bezig zijn maar ik zit eigenlijk enkel te wachten op mijn key.

thondermonst

Legacy Member
Iemand een idee hoe lang het duurt vooraleer de mail met je unlock key arriveert?

De betaling via europese overschrijving is gisterenmorgen uitgevoerd door mijn bank.

Recipe4hate

Legacy Member
Ik heb tog 1.5 weken moeten wachten. Ik heb een voordeelaankoop gedaan via Nederland. Dus ook buitenlandse overschrijving.

thondermonst

Legacy Member
Zojuist de key ontvangen :))

Allez kga is een paar mods installeren se.

Mee

Legacy Member
Voor zij die het interesseren:
Naar aanloop van de F1 race van volgende week heb ik momenteel een server lopen met de MMG F1 2007 SE mod op het Sepang-circuit.

Om het wat toegankelijker te maken moogt ge de TC op medium en de ABS op low zetten :p. De damage staat ook maar op 50 ipv 100%.

Ik hoop dat er tegen 20u toch wat volk online is zodat we wat kunnen racen.

Game name: 9lives
Rechtstreekse link: rfactor://83.101.2.173

See you on the track.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Mee zei:
Voor zij die het interesseren:
Naar aanloop van de F1 race van volgende week heb ik momenteel een server lopen met de MMG F1 2007 SE mod op het Sepang-circuit.

Om het wat toegankelijker te maken moogt ge de TC op medium en de ABS op low zetten :p. De damage staat ook maar op 50 ipv 100%.

Ik hoop dat er tegen 20u toch wat volk online is zodat we wat kunnen racen.

See you on the track.

Ik kom zeker es af als ik mag natuurlijk.

Vlug es ff de G25 aansluiten :D

Mee

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Ik kom zeker es af als ik mag natuurlijk.

Vlug es ff de G25 aansluiten :D
Natuurlijk :).

Servernaam in vorige post bijgezet ondertussen. Zonder was het wat moeilijk hè ;)

blaatschaap

Legacy Member
moet ik da nu opnieuw gaan downloaden ofzo? heb de eerste versie :sop:

en zitten de tracks er deze keer bij? want bij de meeste servers die ik join mis ik de track
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan