Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Recipe4hate zei:Om even verder te gaan op het 'wanted-lijstje': bestaat er ook zoiets als een formation-lap mod?

Dan staat er een setting verkeerd. Wat doet het stuur dan wel ?VinceMañana zei:Het grootste probleem in rFactor vinnek da als ge bijvoorbeeld probeert te driften, da de force feedback compleet verkeerd is. Als ik gelijk naar rechts stuur en de achterkant breekt uit, dan stuurt de auto normaal (zoals int echt en zoals in LFS) van zichzelf al een stuk tegen. Maar bij mij doet hij da dus niet in rFactorad:
- WTCC 1987 (Alfa 75 en BMW E30)Recipe4hate zei:RipTor-kan je eens vertellen wat RaceX is? Ik vermoed dat het een wtcc-mod is, maar daarvoor gebruik ik al FIA GT?

Dat is alleen FIA-GT.massive zei:Heb net eens versie 1150 gedownload maar als ik wil updaten naar v1250, dan zegt hij dat ik rfactor niet geinstalleerd heb, maar heb alles op default geinstalleerd.
Iemand een oplossing?


