Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Powernap

Legacy Member
Ik ben zeer geintresseerd in dit game,hoewel ik nog nooit een simracing heb gespeeld. Nu is mijn vraag dan ook,heb je er fun aan als totale leek? Wil nou ook niet als ik online ga spelen hele tijd de hekkensluiter gaan zijn! En zonder stuur is dit niet deftig te spelen zeker?

Rubmifer

Legacy Member
Heb na 2 jaar nog eens rfactor geinstaleerd, maar ben alweer vergeten hoe je die zwarte balken in de replay laat verdwijnen. Ik dacht dat het enter was, maar dat lijkt niet te lukken.

En was er ook geen manier om de replay op pauze te laten zetten zonder dat je een knop ingedrukt houdt? Nu moet ik pijltje naar boven inhouden om mijn replay op pauze te zetten. Niet echt handig als je mooie screenshots wil maken.

*eerste heb ik inmiddeld gevonden door te gaan neuzen in de PLR file*

SCHNITZER

Legacy Member
ik ben daar ook bij aangesloten, maar het is nu al een héle poos geleden dat ik nog is online kwam, maar ik heb er weer zin in nu het grote vakantie is..
Waar doe jij aan mee, welke klasse?

wikke1984

Legacy Member
hellowkes,
moet je zeker doen hoe meer zielen hoe meer vreugde :-)

ik rij gp2 , bmw , en peugot 207

ik noem daar ook wikke en jij op het forum daar? kunne we mekaar beter herkennen
grtz

marcel

Legacy Member
pff, ik heb gisteren tijdens de iracing downtime nog eens willen rfactor doen, maar mijn wheel-settings zijn helemaal fucked up, blijkbaar. ik heb nu in alle controller-gerelateerde ini-files mijn rotation op 900° gezet, en ik heb het nog niet goed gekregen.

sucks.

marcel

Legacy Member
ik dacht da ik speed sensitivity volledig afgezet had
en de gewone steering stond op 25%, heb ik op 100 gezet

Mee

Legacy Member
Dacht dat die op 50% moest staan voor een lineaire verhouding tussen uw fysiek en uw virtueel stuur...

SCHNITZER

Legacy Member
wikke1984 zei:
hellowkes,
moet je zeker doen hoe meer zielen hoe meer vreugde :-)

ik rij gp2 , bmw , en peugot 207

ik noem daar ook wikke en jij op het forum daar? kunne we mekaar beter herkennen
grtz

SnelleJelle

dexter

Legacy Member
Ik heb een probleem met rfactor,na het formatteren van mijn hdd heb ik rfactor terug geinstalleerd.
Maar als ik nu mijn activeringscode ingeef,krijg ik de medeling dat volgens hun gegevens
ik het product heb gekocht,maar ik al mijn verlengingen heb opgebruikt.
Betekent dit nu dat ik rfactor terug moet aankopen?

Mee

Legacy Member
Stuur een mailtje naar [email protected] met daarin de vraag of ze je terug een aantal activeringen willen geven. Het is idd zo dat na (ik dacht) 5 keer te activeren je niet meer kan activeren, maar zij kunnen dat resetten.
Wel de juiste gegevens meesturen natuurlijk dat ze weten welke account ze moeten resetten...

dexter

Legacy Member
Merci voor se reactie heb een mailtje gestuurd.
En mailtje teruggehad dat mijn activaties gereset zijn alles in orde terug.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan