Powernap
Legacy Member
Ik ben zeer geintresseerd in dit game,hoewel ik nog nooit een simracing heb gespeeld. Nu is mijn vraag dan ook,heb je er fun aan als totale leek? Wil nou ook niet als ik online ga spelen hele tijd de hekkensluiter gaan zijn! En zonder stuur is dit niet deftig te spelen zeker?
