Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SCHNITZER

Legacy Member
dit spel moet je gewoon met een stuur spelen! Het is een game die al een tijdje bestaat maar uitbreidbaar is met modifications. Zo zijn er superveeeel mods gemaakt voor deze game! En zo zit er dus alles in wat een raceliefhebber zoekt!
dit is een must have voor elke racefanaat! Ik heb het ook gekocht online zonder visa, maar ik zal morgen eens kijken op welke site dit weer was.

feysn

Legacy Member
Mee zei:
Uw banden worden gewoon te warm, die auto's zijn nu eenmaal niet gemaakt om te driften.

Gisteren in de VRL testrace (ik heb zo'n vermoeden dat jij daar bij was? ;)) merkte ik ook dat je veel sneller gaat in deze mod als je heel strakke lijnen rijdt (zoals bij de meeste mods eigenlijk), dan blijft die bandentemperatuur ook binnen de perken.

Ze zijn idd mss niet gemaakt om te driften, maar het is zo leuk wel :p

Ik heb geprobeerd op vrl te geraken, al enkele keren. Ik ben er ingeschreven op het forum maar telkens ik probeer te joinen op de server heb ik 'connection lost' (hij zegt wel telkens 1 sec dat ik online in de race ben en dan 'connection lost'). Heb je mss een idee ?Ik heb nochtans Jerez der op gezet, en normaal ook de 1.1 patch en de grind fix. Ik kijk vanavond nog eens hoe het juist moet.
Ik zou er wel graag meedoen op de VRL :)

fulcoboy

Legacy Member
Speelt er eigenlijk ooit iemand een volledig kampioenschap in rFactor? Ik vind dat er veel opties ontbreken om een volledig kampioenschap te spelen... Vind het ook lastig da ge ni kunt saven in een sessie (zoals bv. bij GTR2)

SCHNITZER

Legacy Member
fulcoboy zei:
Speelt er eigenlijk ooit iemand een volledig kampioenschap in rFactor? Ik vind dat er veel opties ontbreken om een volledig kampioenschap te spelen... Vind het ook lastig da ge ni kunt saven in een sessie (zoals bv. bij GTR2)
ik speel enkel online

chosen one

Legacy Member
Is er nu een andere manier om aan Rfactor te geraken zonder dat je visa moet gebruiken?want met die klote visa :)

SCHNITZER

Legacy Member
chosen one zei:
Is er nu een andere manier om aan Rfactor te geraken zonder dat je visa moet gebruiken?want met die klote visa :)
Probeer hier eens:

rFactor.nl | Snel en eenvoudig bestellen via iDEAL!

Download:

1. rFactor 1.150 full (689MB)
2. rFactor update 1.250 (12MB)
3. rFactor update 1.255F full (98MB)

Daarna installeer je eerst de 1150 full
Nadat je geinstalleerd hebt vraagt die om op te starten
Doe dit nog niet

Nu pak je de 1250 update
Die MOET je in zijn geheel in je rFactor map zetten en dan pas uitvoeren
Doe je dit niet, dan vindt die de software niet

Als laatste is de 1255 F update aan de beurt
Deze rar pak je uit in je rFactor map
Hij zal dan vragen om bepaalde dingen te overschrijven

Druk gewoon op: Ja op alles.

Nu heb je de installatie afgerond en kan je rFactor starten
Hij zal vragen om je code en je mail adres
Gebruik je mail adres waarop de code is binnen gekomen

PS: kan zijn dat je de laatste gewoon meteen hebt, dit weet ik niet zeker aangezien ik het spel al een tijdje heb..

chosen one

Legacy Member
Heb nu juist een paypal account geopend... als ik wil geld hebben op mijn paypal , moet ik dan storten op die rekening die ik op mijn account zie en als mededeling dat 13 tal nummerig nummer (of op de site ID genoemd) and that's it ?? En het is geen iban nummer die ik heb maar dat doet er vast niet toe want het bankkantoor van ontvangst is in antwerpen? of wel :) , sry maar ben nogal vreemd met paypal en wil het gewoon zeker weten.

Mee

Legacy Member
That's it :).
Juiste bankrekeningnummer en als mededeling die letter/cijfercombinatie (die altijd dezelfde zal zijn trouwens).

Kan wel een tijdje duren (3-4 dagen), dus niet te snel panikeren als het er morgen nog niet op staat ;).

SCHNITZER

Legacy Member
ideal is ook wel simpel anders en direct betalen zonder wachten tot als het erop staat, want betalen met je bankkaart (geen visa)

Mee

Legacy Member
Ja, overgenomen door Simraceway (die ook al rFactorCentral hebben gekocht).

Billeboy

Legacy Member
Kun je rfactor op meer dan één computer installeren? Denk van niet, maar ik weet het niet zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan