Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:en de gtr's zijn telkens maar flauwe upgrades en een paar auto's meer.
enkel lfs vind ik nog echt leuk en zeker online, maar dat duurt nu al zo lang eer die scirocco uit is, ik begin me gewoon te vervelen.
ben me atm aant verdiepen in flightsims, en af en toe een shooterke
marcel zei:nee, want karten is imo vooral het snelheidsgevoel als ge op die kart zit, en dat kunt ge gewoon niet vertalen naar bits en bytes.
Dat moet ik vanavond thuis eens bekijken.marcel zei:ben je zeker dat je de map zo in Vehicles moet zetten?
sommige mods zitten hun rar verpakt als bvb "M3Cup/rfactor/gamedata/..." en dan moet je het anders gaan uitpakken
anders nog eens proberen te downloaden

feysn zei:moet je misschien alle standaard wagens eruit halen als je een nieuwe mod instaleert?