Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Same.

Ik heb al een jaar het gevoel dat simracing dood is, iRacing wordt nog regelmatig verbeterd maar uiteindelijk is het allemaal gebaseerd op engines van jaren geleden.

rFactorcentral is ook niet meer wat het geweest is.

128MB

Legacy Member
en de gtr's zijn telkens maar flauwe upgrades en een paar auto's meer.

enkel lfs vind ik nog echt leuk en zeker online, maar dat duurt nu al zo lang eer die scirocco uit is, ik begin me gewoon te vervelen.

ben me atm aant verdiepen in flightsims, en af en toe een shooterke

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
en de gtr's zijn telkens maar flauwe upgrades en een paar auto's meer.

enkel lfs vind ik nog echt leuk en zeker online, maar dat duurt nu al zo lang eer die scirocco uit is, ik begin me gewoon te vervelen.

ben me atm aant verdiepen in flightsims, en af en toe een shooterke

Inderdaad, Simbin heeft na GTR2 niet veel 'baanbrekends' meer gedaan.

LFS heb ik ook altijd leuk gevonden, maar het is nog ver van af en als het al meer dan een jaar duurt om 1 auto te releasen...

128MB

Legacy Member
En als je ff niet geracet heb online en na een paar weken terug wilt kunde gewoonweg niet meer volgen :')

Dan loopt het zweet over menne rug om een deftige ronde te draaien.

Mee

Legacy Member
Ik amuseer mij nog altijd elke week bij de VRL, waar we nog steeds elke keer meer dan 20 man hebben. Tegenwoordig zelfs terug meer, maar dat zal wel aan de mod liggen die we momenteel gebruiken (SIDM).

Een paar races terug trouwens eindelijk mijn eerste race gewonnen, het werd tijd!

128MB

Legacy Member
ff wat fun gehad een twin turbo supra 1351pk gegeven :unsure:

trekt door tot 9k maar is niet te houden boven de 300kmh :p

marcel

Legacy Member
nee, want karten is imo vooral het snelheidsgevoel als ge op die kart zit, en dat kunt ge gewoon niet vertalen naar bits en bytes.

conzales

Legacy Member
marcel zei:
nee, want karten is imo vooral het snelheidsgevoel als ge op die kart zit, en dat kunt ge gewoon niet vertalen naar bits en bytes.

Akkoord, maar dat is geen antwoord op de vraag die gesteld is.

Ja er zijn kartmods die pogingen doen om de realiteit de benaderen (het blijft een simulatiegame toch?)
Ik heb er verschillende geprobeerd en ik vond ze nog zo slecht niet. Ik raad aan om er enkele uit te proberen , je zult wel een mod tegenkomen die je bevalt.

feysn

Legacy Member
ik heb een error als ik een mod wil instaleren ...

Dus ik haal zo'n mod af, eventueel met de updates. Ik unpack ze en instaleer. Dan heb je zo'n map (bvb met de BMW M3 cup in) en die plaats ik bij mijn 'vehicles'.
Als ik dan het programma open en wil één van die auto's gebruiken is er een MAS file ofzo dat hij niet kan openen? Kheb al verschillende mods geprobeerd maar geen succes...

Ik kan wel met de auto rijden, maar ik zie ze niet, hoor ze niet, ... en zo vallen ze nie echt te besturen ...

Iemand die me kan helpen aub? Laat maar weten. Merci alvast!

marcel

Legacy Member
ben je zeker dat je de map zo in Vehicles moet zetten?
sommige mods zitten hun rar verpakt als bvb "M3Cup/rfactor/gamedata/..." en dan moet je het anders gaan uitpakken
anders nog eens proberen te downloaden

feysn

Legacy Member
marcel zei:
ben je zeker dat je de map zo in Vehicles moet zetten?
sommige mods zitten hun rar verpakt als bvb "M3Cup/rfactor/gamedata/..." en dan moet je het anders gaan uitpakken
anders nog eens proberen te downloaden
Dat moet ik vanavond thuis eens bekijken.
Welke werkwijze gebruiken jullie om wagens of tracks in te voegen?

feysn

Legacy Member
Na een beetje zoeken denk ik iets gevonden te hebben: Kan het zijn dat elke mod alle gegevens meedraagt die momenteel standaart in het spel zitten en dat je die moet vervangen door de game directory die in de zip van de mod zit?

Correct me if I'm wrong please!

conzales

Legacy Member
bepaalde wagens geven problemen met bepaalde mods imo.
Ik heb die error ook al gehad met een F1 mod te installeren.
Daardoor kon ik bepaalde wagens niet meer laden.
Ik weet niet direct een oplossing , behalve dan rfactor herinstalleren en opnieuw beginnen met mods installeren.
Dit is de enige reden waarom ik rFactor niet veel meer speel, je installeert een nieuwe wagen of mod, en plots werkt de helft niet meer.:(

feysn

Legacy Member
moet je misschien alle standaard wagens eruit halen als je een nieuwe mod instaleert?

conzales

Legacy Member
feysn zei:
moet je misschien alle standaard wagens eruit halen als je een nieuwe mod instaleert?

De standaard wagens hebben nooit geen problemen gegeven bij mij.
F1 mods zorgden bij mij meest voor problemen.

feysn

Legacy Member
niemand die even kan uitleggen hoe je mods en tracks invoegt?

Ik blijf maar de foutmelding krijgen dat hij de MAS file niet kan vinden?
Zoals eerder gezegd, ziet hij wel de auto's in het spel, maar kan ik er niet mee rijden (ze rijden wel maar niet te besturen, geen auto te zien, geen geluid, constante foutmelding van de MAS file ...).

Iemand een oplossing of idee? Laat maar weten!

Thx!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan