Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
passero zei:Wat me ook opvalt is dat ge echt ALLES kunt tunen aan uw auto in de garage... 1 klein detail, ik heb der (nog) geen verstand van. Is dat nodig om echt seconden te winnen of zijn de presets meestal goed?

Wat me ook direct opvalt en anders is buiten andere racegames (mss arcades) is dat ge echt wel een track moet kennen voor hem goed te doen en niet at random een track nemen en ge kunt 1ste worden, of ligt dat aan mij? :d
marcel zei:mja, meestal kan je met de default setup wel de baan op, maar om echt seconden te rapen ga je idd moeten je setup tweaken. geen nood, ik kan dat ook niet
nee, dit is een sim. je gaat dus echt alles goed moeten kunnen om vooraan te eindigen. 't is geen arcade-spel waar je met een halve wagen nog kunt winnen.
Consistentie is inderdaad veel belangrijker dan af en toe en snelle rond een voor de rest trage rondes.Recipe4hate zei:Races are never won in the first turn. Only lost...
Pole-positie is, zeker in het begin, geen streefdoel.
Recipe4hate zei:Races are never won in the first turn. Only lost...
Pole-positie is, zeker in het begin, geen streefdoel.


passero zei:ik heb nog niets van mods geinstalleerd. Gewoon de default wagens en tracks van rfactor.
Kunt ge dat instellen dat die ingewikkelde physics gebruikt? Mijn pc kan het zeker weten aan dus dan zou het wel handig zijn om dat te kunnen tweaken. Kheb wel zo een tooltje gevonden waarmee je enorm veel parameters kan aanpassen maar kheb nog niet gezocht of die physics ertussen staan.


d.C. zei:Heeft er iemand aanbevelingen voor G25 FFB instellingen? Gewoon de laatste Real Feel of nog iets anders? Ik heb een tijd terug die Real Feel geprobeerd, maar dat voelde weinig realistisch aan en kwam helemaal niet in de buurt van de GTR Evolution Real Feel. Wist ook niet goed of ik de sterkte op negatief of positief moest zetten, geen van beide gaf voelde goed aan.