Proim
Legacy Member
²Mee zei:Tenzij ge enorm goed bent in het (sim)racen valt dat altijd serieus tegen.
Moest ik er de tijd voor hebben zou ik nog steeds mee doen, weliswaar aan het staartje hangen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
²Mee zei:Tenzij ge enorm goed bent in het (sim)racen valt dat altijd serieus tegen.
128MB zei:Rondetijden enzo van LFS kunde volgen van iedereen op de hele wereld.
LFS Desktop
Als je ter bent op ingelogd enzo he
pff kheb eigenlijk nog maar 7460 Km in lfsad:
en 16855 liter nafte derdoor geblazen lol
Wow, bijna 2 keer rond de wereld... sterkconzales zei:Ik 78.805 km![]()
.128MB zei:Rondetijden enzo van LFS kunde volgen van iedereen op de hele wereld.
LFS Desktop
Als je ter bent op ingelogd enzo he
pff kheb eigenlijk nog maar 7460 Km in lfsad:
Thanks!Mee zei:Tenzij ge enorm goed bent in het (sim)racen valt dat altijd serieus tegen.
?que?madness17 zei:Hey kan iemand zeggen waar ik de physics moet zetten kwam bij f1 mod
madness17 zei:Hey kan iemand zeggen waar ik de physics moet zetten kwam bij f1 mod

conzales zei:Ik niet denken dat werkwoordvervoeging en echt zinscontstructie je goed was.
![]()


conzales zei:Ben ik dan de enige die problemen heeft bij Rfactor MOD's.
Bij iedere MOD die ik probeer loopt er wel iets mis.
Of bepaalde wagens gaan niet meer en geven een foutmelding, of tracks die niet meer werken, of force feedback die niet naar behoren functioneert (plugins die niet werken enz...), of de Overlay geeft problemen (TVsyle),...
Met de windows 7 is het nog slechter geworden.
Ik probeer al een ganse tijd een Formule 1 mod te installeren met TVstyle die naar behoren werkt, wel dit lukt me dus niet meer op windows 7.
Ben ik achterlijk aan het worden of heb ik gelijk als ik zeg dat het installeren van MOD's in rfactor redelijk dwaas in elkaar zit?
Terug overgestapt naar LFS en GT5P uit frustratie.![]()
SCHNITZER zei:no idea what your talking about? Maar ik heb geen windows7, dus het kan wel dat het daar aan ligt. Heb je gecheckt of er updates bij de mods zaten?
