Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Proim

Legacy Member
Mee zei:
Tenzij ge enorm goed bent in het (sim)racen valt dat altijd serieus tegen :).
²
Moest ik er de tijd voor hebben zou ik nog steeds mee doen, weliswaar aan het staartje hangen.

conzales

Legacy Member
128MB zei:
Rondetijden enzo van LFS kunde volgen van iedereen op de hele wereld.

LFS Desktop

Als je ter bent op ingelogd enzo he :p

pff kheb eigenlijk nog maar 7460 Km in lfs :sad:


Ik 78.805 km :) en 16855 liter nafte derdoor geblazen lol
die lfs dektop is prachtig he :love:

xDama

Legacy Member
128MB zei:
Rondetijden enzo van LFS kunde volgen van iedereen op de hele wereld.

LFS Desktop

Als je ter bent op ingelogd enzo he :p

pff kheb eigenlijk nog maar 7460 Km in lfs :sad:

Wooo! Dat wist ik totaal niet :o Thanks!

Mee zei:
Tenzij ge enorm goed bent in het (sim)racen valt dat altijd serieus tegen :).

Ja, ik betwijfel dat ik anywhere near een toptijd kom, maar het is altijd leuk om te weten natuurlijk.

madness17

Legacy Member
Hey kan iemand zeggen waar ik de physics moet zetten kwam bij f1 mod

parliament

Legacy Member
Wil de laatste update installeren, 1.250 maar zegt dat software niet aanwezig is, nu durf ik het niet zomaar te herinstalleren omdat ik het al enkele keren heb gedaan, heb die spel van 2006, zou men licentie niet verlopen, als ik niet mis ben dacht ik dat het 5 keer kan herinstalleerd worden???

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Je kan Rfactor herinstalleren zoveel je maar wil, Je licentie verloopt niet, als je het niet meer kan activeren dan moet je een mail zenden naar [email protected] met als mededeling 'request renewals'

mdconcept

Legacy Member
Blijkbaas is rfactor zot goe spel

en zalig is; nen maat van bij mij op unief modeleert de meeste cars van de MMG f1 mods
zotjes....

conzales

Legacy Member
Ben ik dan de enige die problemen heeft bij Rfactor MOD's.
Bij iedere MOD die ik probeer loopt er wel iets mis.
Of bepaalde wagens gaan niet meer en geven een foutmelding, of tracks die niet meer werken, of force feedback die niet naar behoren functioneert (plugins die niet werken enz...), of de Overlay geeft problemen (TVsyle),...
Met de windows 7 is het nog slechter geworden.
Ik probeer al een ganse tijd een Formule 1 mod te installeren met TVstyle die naar behoren werkt, wel dit lukt me dus niet meer op windows 7.

Ben ik achterlijk aan het worden of heb ik gelijk als ik zeg dat het installeren van MOD's in rfactor redelijk dwaas in elkaar zit?

Terug overgestapt naar LFS en GT5P uit frustratie. :angry:

Mee

Legacy Member
Hier geen problemen hoor...

Hangt misschien ook af van de degelijkheid van de mods? (hoewel ik eigenlijk nooit problemen heb gehad)

SCHNITZER

Legacy Member
conzales zei:
Ben ik dan de enige die problemen heeft bij Rfactor MOD's.
Bij iedere MOD die ik probeer loopt er wel iets mis.
Of bepaalde wagens gaan niet meer en geven een foutmelding, of tracks die niet meer werken, of force feedback die niet naar behoren functioneert (plugins die niet werken enz...), of de Overlay geeft problemen (TVsyle),...
Met de windows 7 is het nog slechter geworden.
Ik probeer al een ganse tijd een Formule 1 mod te installeren met TVstyle die naar behoren werkt, wel dit lukt me dus niet meer op windows 7.

Ben ik achterlijk aan het worden of heb ik gelijk als ik zeg dat het installeren van MOD's in rfactor redelijk dwaas in elkaar zit?

Terug overgestapt naar LFS en GT5P uit frustratie. :angry:

no idea what your talking about? Maar ik heb geen windows7, dus het kan wel dat het daar aan ligt. Heb je gecheckt of er updates bij de mods zaten?

conzales

Legacy Member
SCHNITZER zei:
no idea what your talking about? Maar ik heb geen windows7, dus het kan wel dat het daar aan ligt. Heb je gecheckt of er updates bij de mods zaten?

Ik heb nagenoeg met alle mods ergens wel een probleem. Nu werkt de F1RFT 2008 Mod redelijk goed, maar ik kan enkel TVstyle instellen als ik opstart als admin en enkel de force feedback (leo plugin enz) regelen als ik niet opstart als admin.
Het zijn allemaal kleine probleempjes maar enorm frustrerend en moeilijk op te lossen.

Alsook zit een exemplaar van rfactor bij mn recent aangekochte G27. Men beweert dat de LED's enkel werken met de bijgeleverde rFactor. Niet dus :(
Veel info valt daar ook niet over te vinden, misschien weet iemand daar ook wat meer over?

En als jullie dan geen problemen hebben, welke mod gebruiken jullie dan (Formule 1 mod enkel aub) en welke plugins gebruiken jullie erbij?
Dan zal ik voor de zoveelste keer rFactor opnieuw installeren (om problemen te vermijden) en ook eens dezelfde mod gebruiken.

passero

Legacy Member
heb nog nooit rfactor gespeeld maar zoals ik lees ziet het er een goeie sim uit. IS dit zowat de flight simulator van de racecars? :D

passero

Legacy Member
zijn er zo tips voor beginners?
Tis een beetje raar int begin... Wel moeilijk maar plezant :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan