Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SkateDivision

Legacy Member
Hier ook geen tijd, nu niet en onder het jaar ook niet. Veel te weinig tijd om genoeg te kunnen rijden om competitief te zijn en alle wedstrijden mee te rijden.

SCHNITZER

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
@SCHNITZER

Ik wil gerust wel je teammaat worden, maar eerst wil toch op voorand geinformeerd worden over deze race. Mss kunnen we dit weekend daar es voor zien?

MVG
zeg maar als je tijd hebt!

128MB

Legacy Member
SCHNITZER zei:
ziet er cool uit! Als ze nu ook nog goed rijden, want met dieje andere mod pff kzat meer int gras als iets anders
ze rijden sucky, veel onderstuur en veel te veel grip op de losse grond

Mee

Legacy Member
Ai ai, we gaan mogen beginnen uitzien naar een nieuwe site die alle mods bundelt :s.

Wat ik wel niet begrijp: het probleem is dat de modders de toestemming niet willen geven aan Simraceway om hun mods te gebruiken voor betaalde races (omdat dat niet legaal mag etc).
Maar tegenwoordig zijn er ook betaalde races op rFc, hoe zit dat dan? Dat zal dan toch ook niet legaal zijn?

Anoniem04

Legacy Member
Het is wel legaal om geld te vragen voor die events, maar dan verdient een extern bedrijf geld op het werk dat die modders gratis gedaan hebben.

Ik vermoed dat die betaalde races op rFc ook al een gevolg zijn van die "overname". Nuja, als je ziet welke modgroepen die site niet gaan ondersteunen, dan kan dat toch niets succesvol worden.

marcel

Legacy Member
Mee zei:
Ai ai, we gaan mogen beginnen uitzien naar een nieuwe site die alle mods bundelt :s.

Wat ik wel niet begrijp: het probleem is dat de modders de toestemming niet willen geven aan Simraceway om hun mods te gebruiken voor betaalde races (omdat dat niet legaal mag etc).
Maar tegenwoordig zijn er ook betaalde races op rFc, hoe zit dat dan? Dat zal dan toch ook niet legaal zijn?

rfc was van een hobbyist
srw zal een commercieel bedrijf zijn

dààr zit een groot verschil in. die hobbyist vraagt centen om den boel draaiende te houden, dat bedrijf vraagt centen om winst te maken op de kap van de modders.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Zopas es gereden op Nordschleife Tourist (excl. F1 track) met een DBR9

Hier het resultaat:

Aston Martin DBR9

Stability & TC stonden op Low, Clutch op On & derest lag af.

Een video komt zeker nog es als ik natuurlijk niet teveel zal crashen. :p

Waarom Nordschleife? Wel omdat het mijn favo track is nl. :)

ps: Ik heb mij dus ingeschreven in GP2, DTM => Beneluxsimracing & WTCC => Benelux Racing Online samen met SnelleJelle aka Schnitzer (of zo iets) van 9Lives.

Ik vind dat er zich nog moeten inschrijven, maar je moet natuurlijk een gepaste teamm8 vinden & je moet er tijd voor kunnen vrijmaken.

Grtz

Mee

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Zopas es gereden op Nordschleife Tourist (excl. F1 track) met een DBR9
Binnen een paar weken rijden we met de VRL op de Nordshleife, dat wordt spannend... :)

Snelheidsduivel

Legacy Member
Hm, kan er mij iemand soms helpen bij de CTDP 2006 F1 mod. De force feedback settings zijn niet echt perfect, op veel circuits "bumpt" mijn wagen zeg maar over de track, dan zie je van die vonken spetten van de plank, redelijk frustrerend want ik voel de hele tijd schokjes in mijn G25. Ride height verhogen maakt weinig verschil, dus daar ligt het niet echt aan denk ik..kvint het echt irritant.
Kheb zowel MMG 2007 als CTDP 2006 getest en ik vind CTDP iets realistischer overkomen, MMG lijkt me toch net ietsje te makkelijk. Maja..bij MMG heb ik geen last van die force feedback dus speel ik die maar. Anyway, iemand tips?

SCHNITZER

Legacy Member
Snelheidsduivel zei:
Hm, kan er mij iemand soms helpen bij de CTDP 2006 F1 mod. De force feedback settings zijn niet echt perfect, op veel circuits "bumpt" mijn wagen zeg maar over de track, dan zie je van die vonken spetten van de plank, redelijk frustrerend want ik voel de hele tijd schokjes in mijn G25. Ride height verhogen maakt weinig verschil, dus daar ligt het niet echt aan denk ik..kvint het echt irritant.
Kheb zowel MMG 2007 als CTDP 2006 getest en ik vind CTDP iets realistischer overkomen, MMG lijkt me toch net ietsje te makkelijk. Maja..bij MMG heb ik geen last van die force feedback dus speel ik die maar. Anyway, iemand tips?
Mss bij vehicles->upgrades->ffb of steering wheel of wat er ook naar verwijst?

conzales

Legacy Member
Snelheidsduivel zei:
Hm, kan er mij iemand soms helpen bij de CTDP 2006 F1 mod. De force feedback settings zijn niet echt perfect, op veel circuits "bumpt" mijn wagen zeg maar over de track, dan zie je van die vonken spetten van de plank, redelijk frustrerend want ik voel de hele tijd schokjes in mijn G25. Ride height verhogen maakt weinig verschil, dus daar ligt het niet echt aan denk ik..kvint het echt irritant.
Kheb zowel MMG 2007 als CTDP 2006 getest en ik vind CTDP iets realistischer overkomen, MMG lijkt me toch net ietsje te makkelijk. Maja..bij MMG heb ik geen last van die force feedback dus speel ik die maar. Anyway, iemand tips?

als je CTDP 2006 F1 mod opstart krijg je normaal eerst een CTDP bootscreen met enkele tabbladen.
onder het tabblad FFB-plugins eens een andere selecteren.
Of de 2 combineren, ik dacht dat dat ook mogelijk was.
misschien dat dat helpt.

btw heb je dat op alle tracks?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan