Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeg maar als je tijd hebt!{YA}Gr3c0 zei:@SCHNITZER
Ik wil gerust wel je teammaat worden, maar eerst wil toch op voorand geinformeerd worden over deze race. Mss kunnen we dit weekend daar es voor zien?
MVG
128MB zei:

ze rijden sucky, veel onderstuur en veel te veel grip op de losse grondSCHNITZER zei:ziet er cool uit! Als ze nu ook nog goed rijden, want met dieje andere mod pff kzat meer int gras als iets anders
amdr zei:[img=http://img5.imageshack.us/img5/333/rfactor2009080113071774.jpg]
By amdr
Da spel is nu toch al vrij oud en zie hoe vet da der nog altij uitziet![]()
.Mee zei:Ai ai, we gaan mogen beginnen uitzien naar een nieuwe site die alle mods bundelt.
Wat ik wel niet begrijp: het probleem is dat de modders de toestemming niet willen geven aan Simraceway om hun mods te gebruiken voor betaalde races (omdat dat niet legaal mag etc).
Maar tegenwoordig zijn er ook betaalde races op rFc, hoe zit dat dan? Dat zal dan toch ook niet legaal zijn?


Binnen een paar weken rijden we met de VRL op de Nordshleife, dat wordt spannend...{YA}Gr3c0 zei:Zopas es gereden op Nordschleife Tourist (excl. F1 track) met een DBR9

Mss bij vehicles->upgrades->ffb of steering wheel of wat er ook naar verwijst?Snelheidsduivel zei:Hm, kan er mij iemand soms helpen bij de CTDP 2006 F1 mod. De force feedback settings zijn niet echt perfect, op veel circuits "bumpt" mijn wagen zeg maar over de track, dan zie je van die vonken spetten van de plank, redelijk frustrerend want ik voel de hele tijd schokjes in mijn G25. Ride height verhogen maakt weinig verschil, dus daar ligt het niet echt aan denk ik..kvint het echt irritant.
Kheb zowel MMG 2007 als CTDP 2006 getest en ik vind CTDP iets realistischer overkomen, MMG lijkt me toch net ietsje te makkelijk. Maja..bij MMG heb ik geen last van die force feedback dus speel ik die maar. Anyway, iemand tips?
Snelheidsduivel zei:Hm, kan er mij iemand soms helpen bij de CTDP 2006 F1 mod. De force feedback settings zijn niet echt perfect, op veel circuits "bumpt" mijn wagen zeg maar over de track, dan zie je van die vonken spetten van de plank, redelijk frustrerend want ik voel de hele tijd schokjes in mijn G25. Ride height verhogen maakt weinig verschil, dus daar ligt het niet echt aan denk ik..kvint het echt irritant.
Kheb zowel MMG 2007 als CTDP 2006 getest en ik vind CTDP iets realistischer overkomen, MMG lijkt me toch net ietsje te makkelijk. Maja..bij MMG heb ik geen last van die force feedback dus speel ik die maar. Anyway, iemand tips?