Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SkateDivision

Legacy Member
SCHNITZER zei:
ja idd, aids zijn niet verplicht om op te zetten eh, als je kunt zonder, rijd je zonder natuurlijk! De BMW zou ik niet nemen, die is véél slechter dan de rest! Er was daar een topic voor geopend in het forum. Bedankt om jullie in te schrijven!

Ja, weet dat hij veel trager is, maar is wel leuk om mee te rijden. Misschien dat ik straks nog wel eens iets anders probeer. Heb ondertussen een 2.17 kunnen rijden na wat tweaken aan mn setup, maar was nog 8 sec trager dan de volgende op de server :p

SkateDivision

Legacy Member
Ga me straks een een half uurtje bezighouden met een TrackIR setup in elkaar te steken, heb alle onderdelen hier toch liggen precies.

FreeTrack Online

128MB

Legacy Member
dat is geen trackir maar freetrack

ik heb een trackir en die prul kostte me €170 :(

SkateDivision

Legacy Member
128MB zei:
dat is geen trackir maar freetrack

ik heb een trackir en die prul kostte me €170 :(

Ja, trackIR DIY versie :p

IR webcam is af, nu alleen de zender nog. Als het klaar is kost het mij 0 euro :p

SkateDivision

Legacy Member
fragske zei:
welke WTCC mod gebruiken die daar bij BRO misschiens?

Is te downloaden via de BRO launcher. Zit in: Leon E46 320, E90 320si (maar deze is duidelijk achtergesteld aan andere auto's), Alfa GTA, honda accord, en nog een paar denk ik ?

edit: wat ne zever, voor mijn logitech quickcam messenger bestaan geen vista x64 drivers en dus kan ik momenteel niets aanvangen met freetrack. Eens zoeken naar een andere wél compatibele webcam.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Iemand een idee waar ik die paswoorden kan vinden voor die BRO servers?

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ah ok , ik had mij enkele dagen geleden ingeschreven maar ik kreeg geen mail omdat m'n profiel niet volledig was.

Kheb die dan aangepast en nu vandaag heb ik idd een mail gekregen met het paswoord.

MorGo7h

Legacy Member
Wanneer is dat? Met uw link kom gwn op het forum en daar staat die race ni bij.

SCHNITZER

Legacy Member
wie wil mn teammate worden in BRO WTCC volgend seizoen? Dan zullen we samen overleggen welke auto we nemen, en wil ik wel een paint maken!
edit: we kunnen er mss een 9lives.be auto van maken, indien goedgekeurd door de site hier, met sponsors van telenet ofzo?
mijn naam is jelle 'snellejelle' vanthuyne bij bro
laat me maar iets weten, wie wil

Private_BE

Legacy Member
SCHNITZER zei:
wie wil mn teammate worden in BRO WTCC volgend seizoen? Dan zullen we samen overleggen welke auto we nemen, en wil ik wel een paint maken!

Als ik nu wat beter was en meer tijd had zou ik nog willen meedoen :p
Maar herexamens komen er al aan en dan terug gewone zever aka "school".

{YA}Gr3c0

Legacy Member
@SCHNITZER

Ik wil gerust wel je teammaat worden, maar eerst wil toch op voorand geinformeerd worden over deze race. Mss kunnen we dit weekend daar es voor zien?

MVG
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan