SkateDivision
Legacy Member
SCHNITZER zei:ja idd, aids zijn niet verplicht om op te zetten eh, als je kunt zonder, rijd je zonder natuurlijk! De BMW zou ik niet nemen, die is véél slechter dan de rest! Er was daar een topic voor geopend in het forum. Bedankt om jullie in te schrijven!
Ja, weet dat hij veel trager is, maar is wel leuk om mee te rijden. Misschien dat ik straks nog wel eens iets anders probeer. Heb ondertussen een 2.17 kunnen rijden na wat tweaken aan mn setup, maar was nog 8 sec trager dan de volgende op de server

