{YA}Gr3c0
Legacy Member
Het is zover:
Het zit nu eindelijk muurvast :applause:
Zoals je kan zien krijg ik die bouten er zelfs maar half in maar als ik aan m'n stuur kom en ik trek eraan dan beweegt heel m'n bureau mee.
Die klemmen zijn gewoon niks waard.
Het zit nu eindelijk muurvast :applause:
Zoals je kan zien krijg ik die bouten er zelfs maar half in maar als ik aan m'n stuur kom en ik trek eraan dan beweegt heel m'n bureau mee.

Die klemmen zijn gewoon niks waard.
.

