Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ik had kortere ja maar ik dacht jah stel dat die dan tekort zijn of zo.

In het begin deden die klemmen hun werk goed, maar ik ben zo iemand die telkens zen stuur moet afbreken als ik bv. niet aan het racen bent anders staat dat stuur in men weg.

Nu mag men stuur daar een tijdje aan m'n bureau vasthangen want ik speel toch geen andere games meer.

128MB

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Ik had kortere ja maar ik dacht jah stel dat die dan tekort zijn of zo.

In het begin deden die klemmen hun werk goed, maar ik ben zo iemand die telkens zen stuur moet afbreken als ik bv. niet aan het racen bent anders staat dat stuur in men weg.

Nu mag men stuur daar een tijdje aan m'n bureau vasthangen want ik speel toch geen andere games meer.
Ik haal em telkens ook weer van men bureau af en duw em aan de kant.
1x aan die klem draaien en tis los of vast, en is nog nooit losgekomen behalve 1x tijdens richard burns rally :p

protnie

Legacy Member
Mee zei:
Aha, heel goed om te weten if you know what I mean ;).
Dit is enkel bij de Clio Cup zo hoor, de rest is enkel auto clutch.

Hulpmiddelen
SC: low
ABS: low
TC: low
Auto Clutch: on
Fixed setup: ja
Schade: 40%

protnie

Legacy Member
Ja inderdaad, misschien dat ik mij daar eens inschrijf voor in de vakantie eens mee te doen.

SCHNITZER

Legacy Member
ja maar in de megane trophy geraak je niet zomaar; eerst moet je bij de 5 beste rijders van het seizoen in megane open zijn.

Mee

Legacy Member
SCHNITZER zei:
ja maar in de megane trophy geraak je niet zomaar; eerst moet je bij de 5 beste rijders van het seizoen in megane open zijn.
Heb ik ook net gezien. Spijtig.

SkateDivision

Legacy Member
Ik heb me net ook ingeschreven bij BRO, beetje pauzeren tijdens de examens he :p

Moet je lang op voorhand inschrijven voor een race? En ben je dan 'verplicht' een heel seizoen te racen? want daar heb ik geen tijd voor.

SCHNITZER

Legacy Member
je moet je telkens afmelden dan als je niet meedoet, inschrijven hoeft niet. Bedoeling is wel natuurlijk om zoveel mogelijk meedoen. Ma t seizoen is bijna gedaan..

SkateDivision

Legacy Member
Heb vandaag een paar vrije trainingen gereden op de servers van BRO, en moet zeggen dat het mij super bevallen is. Alleen zou ik eigenlijk wat moeten investeren in een groter scherm en een fatsoenlijk stuur/pedalen. Zou graag de fanatec RS - clubsport spullen kopen, maar ik wacht nog een beetje af, blijft veel geld voor wat speelgoed :)

SCHNITZER

Legacy Member
Hoe noem je? Dan rijden we int vervolg samen wa? heb nog een community gevonden waar ze wat trager rijden :p Beneluxsimracing Maar daar zijn ze ook wat minder sportief heb ik vandaag ondervonden. Allee ja, der zit overal altijd wel nen ambetanterik tss zeker?
btw: Ist zoiets da ge zoekt? :D

SkateDivision

Legacy Member
SCHNITZER zei:
Hoe noem je? Dan rijden we int vervolg samen wa? heb nog een community gevonden waar ze wat trager rijden :p Beneluxsimracing Maar daar zijn ze ook wat minder sportief heb ik vandaag ondervonden. Allee ja, der zit overal altijd wel nen ambetanterik tss zeker?
btw: Ist zoiets da ge zoekt? :D

Was wel leuk gisteren, is fijn om eens te kunnen racen tegen andere mensen die sportief rijden en je niet van de baan afknallen. Heb momenteel niet veel tijd om te rijden, af en toe eens tussen het studeren door een kwartiertje.

Was aan het kijken voor dit:
Fanatec Gameshop

+ de shifter
+ een 24" LCD

maar dat is direct €600, we zien nog wel. Zijn voorlopig nog een paar andere dingen die hoge op mijn verlanglijstje staan, maar kan altijd veranderen.

Mee

Legacy Member
Heb mij dan toch - om mij bezig te houden deze vakantie - ingeschreven bij BRO.
Met die driving aids zal ik dan wel mee moeten leren leven, een geluk dat die op low ipv high staan waardoor ge toch nog wat moet opletten wat ge doet met uwen rechtervoet.

Er zijn er daar wel een paar snelle mannen bij precies (ik dacht dat in de "open" de trage mannen gingen zitten) ; er zijn er die in Istanbul een 1:59,2 rijden terwijl mijn pb na 28 rondjes staat op 2:00,6 en ik zie niet direct ruimte voor verbetering. Ben benieuwd wat het deze avond gaat geven.
Ik ben trouwens Bart S. moest ge mij tegenkomen deze avond...

SkateDivision

Legacy Member
Ge MOET die aids niet aanzetten dacht ik? Het is alleen toegelaten van wel.

Zijn idd snelle mannen bij, op istanboel met wtcc 2.05 etc rijden.. mijn snelste was gistere op een half uurtje 2.20 met de bmw (die duidelijk trager is dan de leons) en slechte setup. Hopelijk straks nog even tijd om even te oefenen. Ik rijd voorlopig geen wedstrijden mee, misschien na de examens :)

SCHNITZER

Legacy Member
ja idd, aids zijn niet verplicht om op te zetten eh, als je kunt zonder, rijd je zonder natuurlijk! De BMW zou ik niet nemen, die is véél slechter dan de rest! Er was daar een topic voor geopend in het forum. Bedankt om jullie in te schrijven!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan