Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:effecties VAST maken???
tussen de kabeltjes onderaan heb je 2 metalen plaatjes waar M6 schroeven inpassen.
om gewoon te klemmen heb je die draaiknopjes bovenop. Die verzinken zichzelf in de behuizing, je moet erop duwen en naar links draaien dan komen ze een paar cm hoger.
heb je die klem er gans uitgedraait? lol
Ik draaide gewoon wat aan die draaiknoppen om het vast te maken tot dat ik plotseling dat stuk in men hand had. 
dude ik heb mijne ook van 2006. stuur gewoon een mail naar logitech en ge hebt altijd kans op een nieuwe!{YA}Gr3c0 zei:Kheb die gekocht bij Lingier in Oostende in 2006, daar dat ik 1 jaar garantie. We zijn nu Juni 2009 dus ik mag het vergeten denk ik.

Daar is hier spijtig genoeg echt wel te weinig volk voor.SCHNITZER zei:Anders moeten we een racing community van 9lives.be maken? En elke week samen racen ofzo? Dan zal er na een bepaalde tijd wel genoeg man zijn om een deftige race te doen
heb ze geprobeert op lanpartysSnelheidsduivel zei:edit: trouwens iemand al ervaring met een playseat? die dingen zien er wel nice uit, maar redelijk veel geld imo voor ne stoel en een ijzeren bar![]()