Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Zoek de fout

Iemand een idee welke bouten ik moet gebruiken om m'n stuur vast te maken aan m'n bureau?

Blijkbaar kan je onderaan 2 bouten indraaien maar ik weet niet welke.

mvg

128MB

Legacy Member
effecties VAST maken???

tussen de kabeltjes onderaan heb je 2 metalen plaatjes waar M6 schroeven inpassen.

om gewoon te klemmen heb je die draaiknopjes bovenop. Die verzinken zichzelf in de behuizing, je moet erop duwen en naar links draaien dan komen ze een paar cm hoger.

heb je die klem er gans uitgedraait? lol

{YA}Gr3c0

Legacy Member
128MB zei:
effecties VAST maken???

tussen de kabeltjes onderaan heb je 2 metalen plaatjes waar M6 schroeven inpassen.

om gewoon te klemmen heb je die draaiknopjes bovenop. Die verzinken zichzelf in de behuizing, je moet erop duwen en naar links draaien dan komen ze een paar cm hoger.

heb je die klem er gans uitgedraait? lol

Neen die is gewoon afgekraakt, ik had die plotseling in men hand. Kwam onnozel :cry: Ik draaide gewoon wat aan die draaiknoppen om het vast te maken tot dat ik plotseling dat stuk in men hand had. :angry:

Enigste oplossing is dus nu met 2 M6 bouten het stuur vastmaken aan m'n bureau.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Kheb die gekocht bij Lingier in Oostende in 2006, daar dat ik 1 jaar garantie. We zijn nu Juni 2009 dus ik mag het vergeten denk ik.

128MB

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Kheb die gekocht bij Lingier in Oostende in 2006, daar dat ik 1 jaar garantie. We zijn nu Juni 2009 dus ik mag het vergeten denk ik.
dude ik heb mijne ook van 2006. stuur gewoon een mail naar logitech en ge hebt altijd kans op een nieuwe!

Hoe kun je dat infeite breken ? Dat is toch kweenie hoe dik. Draait die dop nu zot? geraakt er nie in?

Snelheidsduivel

Legacy Member
Wtf lol, da is wel keihard geowned, zonde :/ werkelijk nog nooit gezien..mja boor een gaatje in uw bureau, zit hij vaneerste keer BEENVAST. 1 bout is toch voldoende?

{YA}Gr3c0

Legacy Member
1 bout & 1 klem kan natuurlijk ook maar als ik 2 bouten gebruik dan zit m'n stuur muurvast. Als ik die met 2 bouten vastmaak dan kan ik die achter toch weer losvijzen.

Ik zit dan wel met 2 gaten in m'n bureau maar who cares. M'n bureau valt toch bijna uit elkaar dus 2 gaten erbij is niet erg. :)

Die klem is gewoon afgebroken omdat ik steeds m'n stuur te hard aanspande denk ik.

Snelheidsduivel

Legacy Member
Als ge later ander stuur koopt, vloeibaar hout is de oplossing voor uw tafel te fixen :p

edit: trouwens iemand al ervaring met een playseat? die dingen zien er wel nice uit, maar redelijk veel geld imo voor ne stoel en een ijzeren bar :p

SCHNITZER

Legacy Member
ik wil ook wel meedoen aan de race die hier georganiseerd word. Anders moeten we een racing community van 9lives.be maken? En elke week samen racen ofzo? Dan zal er na een bepaalde tijd wel genoeg man zijn om een deftige race te doen

Mee

Legacy Member
SCHNITZER zei:
Anders moeten we een racing community van 9lives.be maken? En elke week samen racen ofzo? Dan zal er na een bepaalde tijd wel genoeg man zijn om een deftige race te doen
Daar is hier spijtig genoeg echt wel te weinig volk voor.

128MB

Legacy Member
Snelheidsduivel zei:
edit: trouwens iemand al ervaring met een playseat? die dingen zien er wel nice uit, maar redelijk veel geld imo voor ne stoel en een ijzeren bar :p
heb ze geprobeert op lanpartys

de oude met de lange staaf voor pedalen is verschrikkelijk in elkaar gebouwt.

De nieuwe is veel stabieler en mooi afgewerkt, maar je hebt een staaf tussen je benen. Als je een G25 hebt kun je niet aan je rempedaal of je moet een speciale adapterset erbij kopen.

het is geld weggegooid imo, maar je zit wel lekker

Snelheidsduivel

Legacy Member
hm goed punt van die rem..nog niet op gelet eigelijk, dan maar zelf iets in mekaar timmeren :D juist nog een kuipzetel zien te vinden :p

128MB

Legacy Member
een gewone autozetel is denk ik nog het comfortabelst en goedkoopst voor thuisracen.

het frame zaag je gewoon uit hout
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan