Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MorGo7h

Legacy Member
Hoe pakte diene chicane op Barhain? Ik begin daar altijd te zweven en kan dus nimeer sturen. Gwn keihard onderstuur... Die AI vliegt daardoor lijk dat niets is :s

128MB

Legacy Member
euh, int begin redelijk breed, dan rap 2 vitessen lager en direct stuur omgooien zodat ge de bocht beetje afsnijdt.
ge bedoelt toch dat beetje bergop en dan ineens bergaf?

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
euh, int begin redelijk breed, dan rap 2 vitessen lager en direct stuur omgooien zodat ge de bocht beetje afsnijdt.
ge bedoelt toch dat beetje bergop en dan ineens bergaf?

Jup, diene bocht. Da lijkt mij ook de snelte manier, ma die AI gaat daar echt razend snel.

128MB

Legacy Member
Gran Turismo 1.00 by ALYX | rFactor Cars | rFactor Central :D

350 en 240z als demo, lichten en dashboard werken nog niet maar dit is wel DE zaligste handling die ik OOIT ervaren heb.

Na ene halve ronde nordshleife zijn de banden warm en vlieg je echt erover zoals een bezetene, ik heb 5 bochten achter elkaar gedrift :oink:

echt epic, ben benieuwd als het uitkomt

9.22 gehaald met de 240z, wel 3x gecrasht
wel is de finish int echt dat ijzeren brugje voor het rechte stuk dus ik zou een 9.10 hebben :unsure:

protnie

Legacy Member
Die mod moet ik eens uitproberen :D
Welke is een goeie versie van de Nordschleife?

SCHNITZER

Legacy Member
:help: weet er iem nog een leuke mod voor rFactor, samen met een trackpack, zodat ik een seizoentje kan doen? geen open wheels of karting

Gameboer

Legacy Member
Ik vind de VLN mod nog wel leuk..bevat ontzettend veel wagens, daar ben je wel een tijdje mee zoet! Enige nadeel: sommige wagens lijken echt té makkelijk, ze breken bijna nooit uit. Er zit een trackpack van de nordschleife bij d8 ik.
NLC VLN 2005 1.0 - Released VirtualR - Sim Racing News

Wil je echt een leuke mod, ontzettend moeilijk imo (heeft de neiging om constant uit te breken) , absoluut een van mijn favorieten: BMW M1 procar, die onboard sound is echt héél nice, klinkt net zoals een echte :)
BMW M1 Procar 1979-1980 - Released VirtualR - Sim Racing News

SCHNITZER

Legacy Member
hey thanks 4 the fast reply!! Ik heb ze alvast gedownload. Weet jij soms of het mogelijk is om een seizoen te "maken" met bv de tracks die je ter beschikking hebt?

Mee

Legacy Member
Gameboer zei:
Wil je echt een leuke mod, ontzettend moeilijk imo (heeft de neiging om constant uit te breken)
Nog niet veel moeilijke mods gereden dan...

Een heel leuke - redelijk nieuwe - mod is de Touring Car Legends mod. Geluid is wat minder, maar de vele auto's met geweldige physics doen veel.
Wel nogal van de grote kant met al die skins ;).

Voor een eigen seizoen te maken doet dit wat ge nodig hebt.

marcel

Legacy Member
weet er iemand een goeie mod met prototypes en GT's in één?
ik heb onlangs de SCC gedownload, maar die wagens reageren nogal vreemd op curbstones (+ da ze uwen auto compleet negeren, waardoor ge als ge met een porsche rijdt regelmatig de pits in moet voor reparaties)

Poepoei

Legacy Member
Série Internationale Du Mans 2.52 by Carpe Noctem Design Group | rFactor Cars | rFactor Central

Deze, maar daar zit van de GT's alleen de Corvette C6R bij. Voor de volledige versie moet je lid zijn van een bepaalde league. Er staat wel bij dat er een nieuwe update gaat komen met een aantal extra auto's: "The Série Internationale Du Mans mod is undergoing what will mostly likely be it’s final revision. This next revision will feature cars in all four Le Mans series classes, LMP1, LMP2, LM_GT1 and LM-GT2."

Heb die wel niet zelf, maar staat toch in de Hall of Fame, dus zal wel gene brol zijn zeker :unsure:

Mee

Legacy Member
Is er interesse in een (paar) rFactor race(s) binnen een week of 2?
Vermits het al enorm lang is geleden dat we dat nog hebben gedaan en de vakantie dan begint leek mij dat geen slecht idee.

Maar voor ik iets concreet op poten zet (datum, mod, circuit) wil ik hier wel eerst is polsen of er wel interesse voor is, voor 5 man doe ik het niet...

Steek uw hand omhoog als ge interesse hebt ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan