protnie
Legacy Member
Ziet er echt prachtig uitDillyracer zei:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er echt prachtig uitDillyracer zei:

Dilly heeft geen problemenrubmifer zei:Ik blijf steeds disconnecten![]()
(denk ik).Mee zei:Zegt hij gewoon "connection lost"?
Heel raar...
Mee zei:En bij andere servers? (@rubmifer)
Track niet goed geïnstalleerd Dilly...