Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Sergiow zei:
ben juist even gestopt, maar ik wil wel nog eens met meer volk! :)
Teleurstellend weinig volk hè :sad:.

Vrijdagavond of zaterdagnamiddag op Sepang? Maar dan wel voor meer dan 2 man, zo is er niet veel aan...
tuner111 zei:
Server 1 : ..::[TRC]::.. MMG F1
Tack : Melbourne
1 server is genoeg hoor...

Dracones

Legacy Member
ik heb Rfactor eens geprobeerd enal zo ewa gedownload van mods maar natuurlijk,die 60min trial afgelopen

Ik wil het mij aanschaffen,vraagt zo voor men bankrekening gegevens enal blabla,maar ik kan niet met mijn creditkaart betalen omdat mijn bank dat niet ondersteunt.
Is er nog een manier om daar aan te geraken?

Anoniem04

Legacy Member
Een gewone bankoverschrijving gaat ook, ik heb dat ook zo gekocht sinds ik -18 ben.

Dracones

Legacy Member
Hmm,raar,vind enkel betalen via creditkaart,Paypal (emmek ni) of zo een formulier opsturen O_o met overschrijving vindt ik hier nergens,of kijk ik er nu zo neig over

Anoniem04

Legacy Member
Unlock Coupon en daaronder Bank Transfers?

Leek mij wel anders toen ik het spel gekocht heb.

Dracones

Legacy Member
Ik kom toch altijd uit op hetzelfde :/

Wilt da nu zeggen dat ik iemand moet vinden die dat wel kan doen ,iemand die wel zo'n beveilgingscode heeft? :s

CosMiced

Legacy Member
zitten er veel mensen online op ? want ik speel atm life for speed en zit wel veel volk op :)

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik ben is benieuwd hoe de nieuwe FSONE rijdt.
Ik ben nog hard aan het twijfelen welke versie, stom dat ze dat zo hebben gedaan...
Het zal wel de single player versie worden denk ik, wordt het meest gedownload.

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik ben is benieuwd hoe de nieuwe FSONE rijdt.
Best goed vind ik, beter dan de CTDP mod (waar ik niet veel van moet hebben). Ik wacht wel nog altijd op een F1 mod die mij kippenvel doet krijgen van het geluid (buiten de '79 mod).

Het verschil tussen de onderlinge auto's is wel veel te groot vind ik. Ik ben begonnen met een Toro Rosso en kon amper een apex raken door het onderstuur, daarna overgegaan naar een McLaren en die reed veel beter.
Ik zou dus de multiplayer versie downloaden. Want wat is het nut van al die auto's in SP als er toch enkel met de snelste zal worden gereden?

Anoniem04

Legacy Member
Offline races, ik rij wel eens graag als underdog :unsure:

Ik vind het trouwens ook een heel goede mod, veel beter dan die van vorig jaar. Ook de eerste waarbij de moveable arms goed overkomen.

MorGo7h

Legacy Member
Mee zei:
Blijkbaar niet, maar toch:

Voor wie de smaak te pakken heeft gekregen, ik heb een server gestart die de MMG F1 mod (Versie 2.1) draait op Melbourne GP4 (met curb fix).

IP: vrl.game-host.org, game naam "VRL F1", geen pw.

Kom maar af!

Ik heb die map gedownload gisteren. Kwil die is spele met die F1's maar kzie die map dus nergens in mijn lijstje staan eh :x
En ze sta nochtans goe geinstalled volgens mij. Als een paar keer opnieuw geprobeerd. Met en zonder curbfix.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan