Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenzani

Legacy Member
Ik had onlangs de VHR Stockcar mod geinstalleerd.
Deze kwam met een nieuw menu, nieuwe kilometerteller etc.
Nu wou ik alles terug zoals origineel en verwijderde in elke map alles van VHR.
Maar nu bij opstarten komt er nog steeds iets van VHR op en krijg ik een stuk of 100 'Frame Add Errors'
Wat moet ik nog meer verwijderen?
Grtz

Vinox

Legacy Member
De menu stuff staat in de map UIData. (User Interface als ik me ni vergis, want tis nog vroeg :p )

amdr

Legacy Member
moeste die vhr mod ni als stand alone downloade voor beste perf?
Ge hed u wel vergist als u da plezant lijkt :unsure: Een paar weken geleden heb ik da ook is gedownload om te probere maar 20 rondjes volle gas rijden en alleen in rondjes rijden is maar saai tbh :p

Zwijger

Legacy Member
Het was zover, de rFactor-thread was van de eerste pagina verdwenen. Nu, dat is bij deze rechtgezet.:p

{YA}Gr3c0

Legacy Member
lol :)

Wanneer wordt er hier nog es online gereden?

Liefst dan wel in het weekend want als je es alleen ga wonen heb je in de weekend amper nog tijd.

Private_BE

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
lol :)

Wanneer wordt er hier nog es online gereden?

Liefst dan wel in het weekend want als je es alleen ga wonen heb je in de weekend amper nog tijd.

Zo goed als nooit meer, maar er zijn nog leagues waar ge bij kunt gaan he ;)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
jammer :(

Jah daar heb ik dus totaal geen tijd voor, of het zou moeten zijn dat ze al hun races in het weekend houden maar ik betwijfel dat.

Ik denk dat ge daar toch veel tijd in moet steken in die Leagues + je moet toch al een Pro zijn om daar aan mee doen wat ik totaal (nog) niet ben. :p

Mee

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Jah daar heb ik dus totaal geen tijd voor, of het zou moeten zijn dat ze al hun races in het weekend houden maar ik betwijfel dat.

Ik denk dat ge daar toch veel tijd in moet steken in die Leagues + je moet toch al een Pro zijn om daar aan mee doen wat ik totaal (nog) niet ben. :p
Ik denk dat de meeste leagues toch hun races zaterdag- of zondagavond houden hoor. En daar moet ge echt geen pro voor zijn, zolang ge niemand van de baan rijdt is het goed.

Recipe4hate

Legacy Member
Om da hier es nieuw leven in te blazen: welk zijn de laatste nieuwe/goede mods die gereden worden? Genre maakt niet uit, als 't maar geen drifting is :D

Bloob

Legacy Member
eergisteren G25 gekocht, man man, rfactor is zaaaaaaaaaaaalig!
Nog iemand goede aanraders om met G25 te spelen ?

Heb tdu al geprobeerd, ma kvind da nie zo plezant, beke te onrealistisch. :)

Bloob

Legacy Member
race 07 + gtr evolution gekocht, en lfs ook.

is gtr evolution nieuwer als GTr2 ?

MorGo7h

Legacy Member
amdr zei:
moeste die vhr mod ni als stand alone downloade voor beste perf?
Ge hed u wel vergist als u da plezant lijkt :unsure: Een paar weken geleden heb ik da ook is gedownload om te probere maar 20 rondjes volle gas rijden en alleen in rondjes rijden is maar saai tbh :p

Bwa oval is nog zot om nieuwe records te rijden. Gwn in een groepje allemaal slipstream en constant doorschuive.

conzales

Legacy Member
Brambo^ zei:
eergisteren G25 gekocht, man man, rfactor is zaaaaaaaaaaaalig!
Nog iemand goede aanraders om met G25 te spelen ?

Heb tdu al geprobeerd, ma kvind da nie zo plezant, beke te onrealistisch. :)

voor mij is live for speed de beste simulator.

Anoniem04

Legacy Member
Modding scene ligt een beetje plat precies, niet veel interessant dat er nog uitkomt.

Mee

Legacy Member
Zoals? Veel van die WIP's op rFactorCentral zullen jammer genoeg nooit worden afgemaakt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan