Kenzani
Legacy Member
Ik had onlangs de VHR Stockcar mod geinstalleerd.
Deze kwam met een nieuw menu, nieuwe kilometerteller etc.
Nu wou ik alles terug zoals origineel en verwijderde in elke map alles van VHR.
Maar nu bij opstarten komt er nog steeds iets van VHR op en krijg ik een stuk of 100 'Frame Add Errors'
Wat moet ik nog meer verwijderen?
Grtz
Deze kwam met een nieuw menu, nieuwe kilometerteller etc.
Nu wou ik alles terug zoals origineel en verwijderde in elke map alles van VHR.
Maar nu bij opstarten komt er nog steeds iets van VHR op en krijg ik een stuk of 100 'Frame Add Errors'
Wat moet ik nog meer verwijderen?
Grtz
)
Een paar weken geleden heb ik da ook is gedownload om te probere maar 20 rondjes volle gas rijden en alleen in rondjes rijden is maar saai tbh 


