Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
Racete gy nimeer bij vrl thomaske? Kem daar de zondag mennen eerste race gerede :p

protnie

Legacy Member
Heb de laatste weken geen tijd gehad om mij met rFactor en VRL bezig te houden :(

Mee

Legacy Member
Voordat de rFactor-thread helemaal van de eerste pagina verdwijnt:

Wie eens zin heeft in een funrace with no strings attached: Vlaamse Racing League - Funrace !!! 27 december 2008

Het is voor iedereen open en zonder punten ofzo, doe dus gerust mee. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ik zou wel eens de VRL-regels doornemen zodat je niet voor verrasingen komt te staan, we rijden bv zonder enige hulpmiddelen buiten Autoclutch en fixed camera op cockpit.

Rubmifer

Legacy Member
zo, heb al uitvoerig de cart prologue mod aan de tand gevoeld, en hij is echt geweldig. niet de meest simpele wagens, maar zo gaaf eens je ze voluit kan laten gaan. Op Mid-Ohio daarnet een nieuwe PB van 1.06.2 gereden (in de race dan nog). En dat is al een serieus snelle tijd. De snelste tijd zal rond de 1.04 liggen (das al buitenaards), maar als ik overal wat rondkijk zie ik dat de meeste echte snelle tijden rond de 1.05 liggen. Ben er enorm tevreden mee :D

Ben het rondje ook aan het uploaden. zat zelf nog een klein foutje in (je gaat het wel zien, ga iets van de ideale rijlijn op een gegeven moment. Heeft me toch wat tijd gekost)

Rubmifer

Legacy Member
[Youtube]H7tGZDg8PKk[/youtube]

Ik raad aan om het te bekijken in HD. Mooier :)

Private_BE

Legacy Member
Ik zou eens meer moeten oefenen op die spellekes, want als ge zo kunt rijen moet wel plezant zijn.

Is wat LFS spelen nu ;)

Rubmifer

Legacy Member
thx. Ondertussen wel een seconde sneller. (das die 1.05.053 dus)
Dit is het rondje:

[youtube]EE_IxnwLYyw[/youtube]

(opnieuw best HD)

Rubmifer

Legacy Member
Na meer dan 30 ronden getest te hebben, ben ik er eindelijk in geslaagd. Constant lage 05's gereden, om dan in het 35e rondje ofzo eindelijk een 1.04.802 te rijden :applause:

Ik mag me denk ik nu toch een van de snelste mensen noemen op dit circuit met deze wagen :unsure:

amdr

Legacy Member
das idd wel 1 van de snelste, op rfactorcentral bij hotlaps op mid-ohio ist ook een 1.04 fzo da eerst sta. Kben momenteel ook op deen track aant rijden maar met BES mod, ik heb wel maar 1.20.4 :unsure: das iets minder snel :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan