Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Het wordt nog beter, volledige install is 4GB![]()

Dillyracer zei:CTDP06 mod is online![]()

Ik dacht hem rap te downloaden voor ik ging slapen. Niet dus.Dillyracer zei:Download van 1.33GB![]()

marcel zei:bah, weer een F1 mod![]()
rubmifer zei:CTDP 2005 is waarschijnlijk de beste mod ooit gemaakt voor rfactor. EN ik denk dat deze de lat nog wat hoger gaat leggen. Dit is niet zomaar een mod, dit is bijna een apart spel.
en de goeie F1 mods zijn op 1 hand te tellen hoor

Private_BE zei:waarom maken ze niet meteen 2008
Ander skins, dat ze de motors maar houden ofzo, zo erg is da nu ook weer niet...

Stancke zei:Omdat die mannen daar in 2006 al mee begonnen zijn![]()
