Anoniem04
Legacy Member
Private_BE zei:waarom maken ze niet meteen 2008
Ander skins, dat ze de motors maar houden ofzo, zo erg is da nu ook weer niet...
Als je zo'n mod wilt spelen download dan F1RFT.
Ik heb liever een mod die een ouder seizoen bevat maar die tenminste helemaal correct is.

.
.


