Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
Reed ik daarnet Toban Short met de RaceX mod. Ik stond zeer mooi 4e en ik reed de pits binnen voor een bandenwissel. Was heel die pitcrew achterstevoren gedraaid! :s Dat heb ik nog nooit gezien? Ik ben enorm veel tijd verloren doordat ik me daar helemaal moest manoeuvreren om toch maar bij mijn pitcrew te komen. Iemand dit probleem ooit gezien?

Private_BE

Legacy Member
Ik heb nog eens een format gedaan, dus weet ik nietmeer waar ik die licenses moet insmijten.

Weet iemand nog in welke map dat was voor Vista, dank u ;)

Feel The Rush

Legacy Member
Hoi, ik laatst de dvd versie van R factor (special edition) gekocht en wilde graag wat online spelen, vooral f1 dan.

Nu heb ik al gekeken wat ik precies moet downloaden (rFactor Central - Community Driven Sim Racing Resource for rFactor | rFactor Car mods, rFactor Tracks, Car Setups, rFactor Screenshots) maar ik geraak echt aan uit hoe alles precies in zijn werk gaat. ik heb al gesearched maar vind niet direct iets? :help:

Edit: ik heb wat voort gezocht en vond de volgende handige tekst: rFactor Central - Community Driven Race Sim Resource // rFactor QuickStart Guide - rFactor Cheats, Getting Started, Installing rFactor Cars, Installing rFactor Tracks, Multiplayer Online Racing

Nu enkel nog de juiste skins & tracks vinden en ik kan vertrekken, bestaat er zoiets als een skin pack van F1 seizoen 2008 met alle wagens & tracks?

MorGo7h

Legacy Member
Ik ben een leke in Rfactor. Maar kben zeker dat der ier iemand is die u kan helpen :)
En als ge hier geen respons krijgt, zwierde uw vraag maar eens in het offtopic gedeelte :p

Recipe4hate

Legacy Member
Ik wil je wel helpen, maar je vraag is een beetje te ruim. Skin packs bestaan niet denk ik, want er moet meer worden aangepast dan enkel de skins. Op rfactorcentral zie ik niet direct een 2008 mod van de F1 staan. helaas ;)

Feel The Rush

Legacy Member
wel, ik ben eigenlijk gewoon opzoek naar goeie mods die veel gespeeld worden & naar F1 mods...

Wesdude

Legacy Member
Gewoon is op rfactorcentral rondkijken. "The hall of fame" is al een goed begin. Daar staan de beste mods in.

Recipe4hate

Legacy Member
Inderdaad, rfcentral is DE plaats om te kijken. Wat betreft je zoektocht naar mods die veel gespeeld worden: ik neem aan dat je online wil gaan rijden. Dit kan zeker op open servers, maar het gedrag is kinderachtig (tegen elkaar aanrammen om toch de bocht te hebben) en niveau ligt betrekkelijk lager dan de vele leagues waar je terecht kan. Leagues zijn verenigingen van racers die wekelijks een race afwerken en vervolgens een klassement opstellen. Het niveau ligt hier veel hoger en het gedrag is veel realistischer. Neem anders eens een kijkje bij de Vlaamse Racing League of bij Benelux Racing Online.

Mee

Legacy Member
Beter kijken, hij staat er wel degelijk (er is 1 onbekend iemand efkes opgeweest). Ge kunt eventueel in uw multiplayer.ini (rFactor\UserData\profielnaam) de waarde bij Concurrent Server Updates verhogen naar bv 1000, dan ziet ge meer servers in rFactor.

Sergiow

Legacy Member
Mee zei:
Beter kijken, hij staat er wel degelijk (er is 1 onbekend iemand efkes opgeweest). Ge kunt eventueel in uw multiplayer.ini (rFactor\UserData\profielnaam) de waarde bij Concurrent Server Updates verhogen naar bv 1000, dan ziet ge meer servers in rFactor.

merci, kheb hem gevonden
hij wil wel alleen connecten met F1 versie 2.0, na de patch niet meer (mismatch)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan