Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal wel, anders kreeg ge een mismatch...rubmifer zei:Ik heb denk ik nochtans ook de SP gedownload
.Mee zei:Heb ondertussen de MP versie gedownload (wel met de nieuwe update), nog goesting in een paar rondjes?
https://www.beyondgaming.be/forums
PS: misschien is dat omdat gij op de baan van die trackpack rijdt?

Wat waart gij dan aan het klagen gisteren?Dillyracer zei:Betwijfel het, is dezelfde versie van Team China

Mee zei:Ik vind precies dat deze mod te weinig downforce heeft. Die lange linkse wordt bv flatout genomen in het echt, met de 2008 mod (die zelfs meer downforce moet hebben als tegenwoordig) geraak ik daar onmogelijk door zonder in te houden. Zelfs met vleugels op 30 lukt het helemaal niet. Vertaald zich ook in de rondetijden trouwens, ik raak bijlange niet onder de 1:40.
Wel een extreem handelbare mod, als ge wilt kunt ge perfect elke bocht met een driftje uitkomen zonder rond te gaan.
Ik vind hem zelfs wat tè gemakkelijk, zo is er minder uitdaging aan.
Wilt zeggen niet alleen de vleugels tweaken maar ook de suspensie en alles dat er bij komt kijken...Mee zei:Wat waart gij dan aan het klagen gisteren?![]()

MorGo7h zei:Kunt ge in Rf ook de racing line aanzetten lijk bij LFS? Best handig om nieuwe parcours deftig aan te leren![]()

128MB zei:sinds wnnr heeft lfs dat ?![]()

Leuke track imo 