Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Ik vind precies dat deze mod te weinig downforce heeft. Die lange linkse wordt bv flatout genomen in het echt, met de 2008 mod (die zelfs meer downforce moet hebben als tegenwoordig) geraak ik daar onmogelijk door zonder in te houden. Zelfs met vleugels op 30 lukt het helemaal niet. Vertaald zich ook in de rondetijden trouwens, ik raak bijlange niet onder de 1:40.

Wel een extreem handelbare mod, als ge wilt kunt ge perfect elke bocht met een driftje uitkomen zonder rond te gaan.
Ik vind hem zelfs wat tè gemakkelijk, zo is er minder uitdaging aan.

Anoniem04

Legacy Member
Welke lange linkse?

Ik rijd op het Shanghai met de BMW een 1.38-1.39 meestal.

Anoniem04

Legacy Member
In 5de valt dat flatout te doen, maar het is redelijk moeilijk om daar op de juiste lijn te raken.

Anoniem04

Legacy Member
Mee zei:
Heb ondertussen de MP versie gedownload (wel met de nieuwe update), nog goesting in een paar rondjes?
https://www.beyondgaming.be/forums

PS: misschien is dat omdat gij op de baan van die trackpack rijdt?

Betwijfel het, is dezelfde versie van Team China, of de tractiewaarden moesten aangepast zijn.

Op het moment niet, ik heb ni veel goesting op het moment :p

fulcoboy

Legacy Member
Mee zei:
Ik vind precies dat deze mod te weinig downforce heeft. Die lange linkse wordt bv flatout genomen in het echt, met de 2008 mod (die zelfs meer downforce moet hebben als tegenwoordig) geraak ik daar onmogelijk door zonder in te houden. Zelfs met vleugels op 30 lukt het helemaal niet. Vertaald zich ook in de rondetijden trouwens, ik raak bijlange niet onder de 1:40.

Wel een extreem handelbare mod, als ge wilt kunt ge perfect elke bocht met een driftje uitkomen zonder rond te gaan.
Ik vind hem zelfs wat tè gemakkelijk, zo is er minder uitdaging aan.

Ik kan niet zeggen hoeveel je aan je setups tweakt maar volgens een van de makers van de mod heeft men de mod zo gemaakt dat je de auto volledig moet afstellen om goed te werken op elk circuit :) Wilt zeggen niet alleen de vleugels tweaken maar ook de suspensie en alles dat er bij komt kijken...

protnie

Legacy Member
Ben het eens terug aan het installeren, heb er plots weer zin in gekregen ^^
Met welke mod rijden jullie nu F1?

MorGo7h

Legacy Member
Kunt ge in Rf ook de racing line aanzetten lijk bij LFS? Best handig om nieuwe parcours deftig aan te leren :)

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
sinds wnnr heeft lfs dat ? :wtf:

Al sinds ik LFS speel lol :p
Gwn op 4 drukken ingame. Werkt wel ni bij hotlaps. Daarnet wa F1 op Barhain gereden op Rfactor. Met ReelFeel speelt da toch wel lekkerder :) Leuke track imo :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan