Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SCHNITZER

Legacy Member
Mee zei:
Daar is hier spijtig genoeg echt wel te weinig volk voor.
Een community begint niet met 50 man héh, langzaam opbouwen, ik ben er zeker van dat er na een bep tijd toch wel tss 5 en 10 rijders zullen zijn zodat we al een deftige race kunnen starten!
Ik zie het al volledig zitten. Wie ook?

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ik zie dit ook wel zetten maar eerst moet ik m'n stuur aan m'n bureua bevestigen.

Kheb nu toch al de juiste bouten gevonden. :)

128MB

Legacy Member
SCHNITZER zei:
Een community begint niet met 50 man héh, langzaam opbouwen, ik ben er zeker van dat er na een bep tijd toch wel tss 5 en 10 rijders zullen zijn zodat we al een deftige race kunnen starten!
Ik zie het al volledig zitten. Wie ook?
Daarvoor hebben ze TRC, vroeger waren we echte racers maar iedereen is ouder geworden en hebben andere dingen te doen. :)

ff geleden zijn er bijgekomen, maar veel gerace zien we ook niet van ze.

SCHNITZER

Legacy Member
128MB zei:
Daarvoor hebben ze TRC, vroeger waren we echte racers maar iedereen is ouder geworden en hebben andere dingen te doen. :)

ff geleden zijn er bijgekomen, maar veel gerace zien we ook niet van ze.
hoog tijd om er nieuw leven in te blazen!

SCHNITZER

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Ik zie dit ook wel zetten maar eerst moet ik m'n stuur aan m'n bureua bevestigen.

Kheb nu toch al de juiste bouten gevonden. :)
Laat mij weten als 'em der aan hangt eh

Mee

Legacy Member
Tot 10-12 man ofzo kan een gewone adsl lijn goed trekken, en vermits we daar niet aan gaan komen zal dat wel geen probleem zijn.

Btw, waarom ik niet erg positief tegenover het idee sta heeft veel met deze poging te maken.
Het begon allemaal heel veelbelovend, veel respons en al, maar op de dag dat iedereen er moest zijn was er... 3 man.
Dat is nu wel al een hele tijd geleden maar zo veel zal er wel niet zijn veranderd.

Moest ge zo iets op poten willen zetten zal ik met alle plezier helpen (heb toch vakantie) en zal ik wel server spelen, maar ik vrees dat er niet veel man gaat opdagen. Jammer maar helaas :sad:.

SCHNITZER

Legacy Member
Oooooooof wat jullie ook allemaal kunnen doen is zich inschrijven in de BeneluxRacingOnline competitie. Ik heb het vorige week ook gedaan, en heb nu al in twee klassen meegeraced. De megane & clio, maar ook wtcc is van de partij! Het zijn andere mods dan je op rfactorcentral vindt + mooie tracks!! Pas op, het gaat er wel serieus aan toe, enigste vereiste is rfactor en een racing wheel! Alles wordt gereden volgens een reglement die je is moet doornemen, maar alles is logischerwijs voor een betere race-ervaring! Ook als je nog niet veel ervaring hebt, zijn er daar veel (= meer dan 300 leden) die je willen helpen. Het is ook omdat er weinig belgen in meedoen, dat ik het vraag, zodat we daar een beetje beter kunnen vertegenwoordigt worden!
Alé kom, ge moest u al ingeschreven hebben, in plaats van tot hier te lezen, gij kieken!
Laat iets weten als je het hebt gedaan eh :D

128MB

Legacy Member
lol herinneren we nog die F1 safety car die ik uit een f1 mod had gehaald?
khad een filmpje ervan op youtube, kheb nu een klacht gekregen van UMG ofzoiets en tis verwijdert wegens copyrightschending...

MorGo7h

Legacy Member
SCHNITZER zei:
Oooooooof wat jullie ook allemaal kunnen doen is zich inschrijven in de BeneluxRacingOnline competitie. Ik heb het vorige week ook gedaan, en heb nu al in twee klassen meegeraced. De megane & clio, maar ook wtcc is van de partij!

Ik zoek zoiets voor LFS. Liefst Vlaams ofwel be/nl.

SCHNITZER

Legacy Member
Mee zei:
Die auto's interesseren mij niet en rijden die niet op zondag? Dan ben ik al bezet ;).
ze racen op dinsdag, woensdag, donderdag, en ook op zondag ja. Ja als da u ni interesseert? Wa dan wel, truckracing? En daarbij, ter komen nieuwe mods binnenkort, dat kan zijn Porsche, F1, Indycar, BMW's, Nascar, ... Vanalles een beetje.
Ma voor mij moeje het idd niet doen. U choose. If you wanna race...
en ze hebben 4 servers...

Mee

Legacy Member
- WTCC boeit mij niet (sorry, maar het is gewoon zo)
- Clio's zijn te traag voor mij
- Die Mégane's staan mij gewoon niet aan

En als ge denkt dat omdat deze mods mij niet interesseren ik mij enkel in truckracing of iets anders belachelijk interesseer bent ge serieus fout, er zijn hopen mods die ik 10 keer liever zou rijden.
Als ze inderdaad andere mods gaan gebruiken zal ik er nog eens over nadenken, laat mij iets weten als het zo ver is ;).

{YA}Gr3c0

Legacy Member
SCHNITZER zei:
Laat mij weten als 'em der aan hangt eh

Will do, maar ik moet eerst nog 2 gaten boren in m'n bureau en hopen dat die gaten dan overeenkomen met die gaten in m'n stuur. :lol:

Dees weekend zorg ik ervoor dat m'n stuur bevestigd is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan