Oooooooof wat jullie ook allemaal kunnen doen is zich inschrijven in de
BeneluxRacingOnline competitie. Ik heb het vorige week ook gedaan, en heb nu al in twee klassen meegeraced. De megane & clio, maar ook wtcc is van de partij! Het zijn andere mods dan je op rfactorcentral vindt + mooie tracks!! Pas op, het gaat er wel serieus aan toe, enigste vereiste is rfactor en een racing wheel! Alles wordt gereden volgens een reglement die je is moet doornemen, maar alles is logischerwijs voor een betere race-ervaring! Ook als je nog niet veel ervaring hebt, zijn er daar veel (= meer dan 300 leden) die je willen helpen. Het is ook omdat er weinig belgen in meedoen, dat ik het vraag, zodat we daar een beetje beter kunnen vertegenwoordigt worden!
Alé kom, ge moest u al ingeschreven hebben, in plaats van tot hier te lezen, gij kieken!
Laat iets weten als je het hebt gedaan eh
