Rm^^
Legacy Member
Ok mannen,
na jaren geen games meer gespeeld te hebben wou ik nog eens een racegame spelen, en mijn gedacht viel direct op rFactor.
Nu kan ik uit de site afleiden dat het ook te betalen is ? Ik dacht nochtans dat het (vroeger mssch?) een gratis game was?
Iemand meer info hierover?
ps: ik heb de laatste 4 paginas gelezen maar heb het antwoord dus duidelijk niet gevonden
na jaren geen games meer gespeeld te hebben wou ik nog eens een racegame spelen, en mijn gedacht viel direct op rFactor.
Nu kan ik uit de site afleiden dat het ook te betalen is ? Ik dacht nochtans dat het (vroeger mssch?) een gratis game was?
Iemand meer info hierover?
ps: ik heb de laatste 4 paginas gelezen maar heb het antwoord dus duidelijk niet gevonden


D), maar hij kon nog net de snelste ronde rijden en 4 rondjes langer aan de leiding rijden.
ad: