Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rm^^

Legacy Member
Ok mannen,

na jaren geen games meer gespeeld te hebben wou ik nog eens een racegame spelen, en mijn gedacht viel direct op rFactor.

Nu kan ik uit de site afleiden dat het ook te betalen is ? Ik dacht nochtans dat het (vroeger mssch?) een gratis game was?

Iemand meer info hierover?

ps: ik heb de laatste 4 paginas gelezen maar heb het antwoord dus duidelijk niet gevonden ;)

marcel

Legacy Member
het is altijd betalend geweest. maar het is zijn geld meer dan waard.

Stancke

Legacy Member
Eenmalige aankoop (30€ zeker?) en dan zijn alle "mods" gratis maar zoals gezegd, het is meer dan z'n geld waard.

Mee

Legacy Member
Spannende finale bij de VRL gisteren: na 9 races had de nummer 2 10 punten achterstand op de leider. Om te kunnen winnen moest hij dus ten minste 10 punten goed maken (niet meer, want hij had meer overwinningen). Vermits het verschil tussen de eerste en tweede plaats maar 6 punten is moest hij ook nog de pole pakken (2 punten), de snelste ronde rijden (2), en/of het meeste aantal rondjes aan de leiding rijden (2). De pole verloor hij met 0,003 seconden (:D), maar hij kon nog net de snelste ronde rijden en 4 rondjes langer aan de leiding rijden.
De nummer 1 & 2 hebben uiteindelijk allebei 394 punten, maar de nieuwe kampioen had 4 overwinningen tegenover 1 voor de nummer 2 :).

Nog net iets minder spannend dan de F1 vorig jaar, maar het kwam dicht bij :).

Stancke

Legacy Member
Jammer dat ik er geen tijd meer voor heb, was leuke periode bij VRL! Bij m'n eerste race achtste algemeen geeindigd.

xDama

Legacy Member
Mee zei:

Zijn er feitelijk zo nog bepaalde dingen in België? Bv. voor LFS en rFactor ben ik bij bepaalde circuits/mods zo nieuwsgierig hoe ik sta in vergelijking met de 'beste' van het land, maar nergens kan je zo wat tijden/tussenstanden vinden precies.

vekie

Legacy Member
daar was ik nu ook al naar aan het zoeken kwil zo wel es weten waar ik sta met men hotlaps

128MB

Legacy Member
Rondetijden enzo van LFS kunde volgen van iedereen op de hele wereld.

LFS Desktop

Als je ter bent op ingelogd enzo he :p

pff kheb eigenlijk nog maar 7460 Km in lfs :sad:

Stancke

Legacy Member
RipTor zei:
Ah heeft Stancke ook bij de VRL gereden :)

Zwijger zei:

Eerste race was met de Lister op Brandshatch, vorig jaar zoiets?

Ah, héél leuke tijd gehad en stiekem kijk ik regelmatig nog eens op het forum. Jammer genoeg geen tijd meer voor...

Mee

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Bv. voor LFS en rFactor ben ik bij bepaalde circuits/mods zo nieuwsgierig hoe ik sta in vergelijking met de 'beste' van het land
Tenzij ge enorm goed bent in het (sim)racen valt dat altijd serieus tegen :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan