Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Targus zei:Ik veronderstel dat het nog de moeite is om te beginnen met rfactor ?!
Zoja, wat is de goedkoopste & snelste manier om het in mijn bezit te krijgen ?
Snelheidsduivel zei:rfactor is zeker nog de moeite..er worden nog volop mods gemaakt, en er is dan ook al een hele waaier aan mods beschikbaar, voor ieder wat wils! snelste manier..tjahdie zal ik hier maar niet posten..

MMG 2007 is echt een pareltje, mijn favo F1 mod! Verder vind ik de BMW M1 mod ook zalig!Scifo zei:Welke mods zijn aanraders? Momenteel deze aant downloaden:
- Historic GT & Touring Cars 1.01
- F1 2007 MMG 2.10
a valid GTL DVD is going to be required to install the mod in rFactor
Zeg dat het niet waar is?![]()
.
.Mee zei:Btw, die Historic mod heeft heel ambetante remmen die je gewoon moet worden, zet rFactor dus niet na 10 minuten uit frustratie af.
Elke keer als ik wou remmen vloog ik rechtdoor, na een tijdje toch beginnen beseffen dat ik maar lichtjes op de rem moet duwen 


De "Brake pressure" in je setup aanpassen helpt ook goed: zet dat op 85% ofzo en dan kun je je pedaal dieper induwen voordat uw wielen blokkeren.Scifo zei:Hm, al serieus ondervondenElke keer als ik wou remmen vloog ik rechtdoor, na een tijdje toch beginnen beseffen dat ik maar lichtjes op de rem moet duwen
![]()
(niet getest)90 à 100 % en full natuurlijk. Zie wel dat die juist staat: bij normale mods moet die bij een G25 negatief staan, als je realfeel hebt positief dacht ik.Scifo zei:En op hoeveel zet je FFB? Ik heb nu medium 50% ofzo maar ben niet echt tevreden :/
.Als het een lange race is beginnen mijn armen moe te worden, daarmee dat ik het wat minder zetmarcel zei:90 à 100?
vanwaar die 90à?
.