Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Targus

Legacy Member
Ik veronderstel dat het nog de moeite is om te beginnen met rfactor ?!
Zoja, wat is de goedkoopste & snelste manier om het in mijn bezit te krijgen ?

feysn

Legacy Member
Targus zei:
Ik veronderstel dat het nog de moeite is om te beginnen met rfactor ?!
Zoja, wat is de goedkoopste & snelste manier om het in mijn bezit te krijgen ?

² to that!

Snelheidsduivel

Legacy Member
rfactor is zeker nog de moeite..er worden nog volop mods gemaakt, en er is dan ook al een hele waaier aan mods beschikbaar, voor ieder wat wils! snelste manier..tjah :p die zal ik hier maar niet posten..

Scifo

Legacy Member
Welke mods zijn aanraders? Momenteel deze aant downloaden:

- Historic GT & Touring Cars 1.01
- F1 2007 MMG 2.10

a valid GTL DVD is going to be required to install the mod in rFactor

Zeg dat het niet waar is? :(

Targus

Legacy Member
Snelheidsduivel zei:
rfactor is zeker nog de moeite..er worden nog volop mods gemaakt, en er is dan ook al een hele waaier aan mods beschikbaar, voor ieder wat wils! snelste manier..tjah :p die zal ik hier maar niet posten..

Ik zou graag online kunnen ook ;)

Snelheidsduivel

Legacy Member
Scifo zei:
Welke mods zijn aanraders? Momenteel deze aant downloaden:

- Historic GT & Touring Cars 1.01
- F1 2007 MMG 2.10

a valid GTL DVD is going to be required to install the mod in rFactor

Zeg dat het niet waar is? :(
MMG 2007 is echt een pareltje, mijn favo F1 mod! Verder vind ik de BMW M1 mod ook zalig!

Mee

Legacy Member
Gewoon de Hall of Fame van rFactorCentral eens aflopen, normaal gezien zijn al die mods pretty good ;).

Btw, die Historic mod heeft heel ambetante remmen die je gewoon moet worden, zet rFactor dus niet na 10 minuten uit frustratie af ;).

Snelheidsduivel

Legacy Member
Die hall of game is al verouderd...zitten natuurlijk heel leuke mods tussen maar er zijn er een pak die er niet tussen staan.

Scifo

Legacy Member
Mee zei:
Btw, die Historic mod heeft heel ambetante remmen die je gewoon moet worden, zet rFactor dus niet na 10 minuten uit frustratie af ;).

Hm, al serieus ondervonden :D Elke keer als ik wou remmen vloog ik rechtdoor, na een tijdje toch beginnen beseffen dat ik maar lichtjes op de rem moet duwen :)

Ook al gereden met Shelby Cobra en GT40. POWAAAH!!! :love:

Is er geen "Muscle car" mod? :p

Scifo

Legacy Member
Ok, thx :)

En op hoeveel zet je FFB? Ik heb nu medium 50% ofzo maar ben niet echt tevreden :/

Rotatie van mijn G25 staat op 271° voor LFS, bij Rfactor moet dit blijkbaar meer zijn?

Mee

Legacy Member
Scifo zei:
En op hoeveel zet je FFB? Ik heb nu medium 50% ofzo maar ben niet echt tevreden :/
90 à 100 % en full natuurlijk. Zie wel dat die juist staat: bij normale mods moet die bij een G25 negatief staan, als je realfeel hebt positief dacht ik.
Als die verkeerd staat merkt ge dat wel, dan trekt uw stuur ineens helemaal naar links of rechts als ge draait.

Verwacht wel geen feedback zoals in LFS, die is imo nog steeds heel wat beter dan rFactor. Het is vooral gewoon worden...

Rotatie hangt van u zelf af he, meestal is dat 270°, ik rijd op 360° omdat ik instinctief nogal veel draai ;).

Scifo

Legacy Member
Met die real feel plugin trekt dat stuur nogal als je draait. Da kan toch niet realistisch zijn. Van een paar ronden heb ik het serieus in mijn armen lol

Kan ook aan de wagen liggen, Ford GT40 :3 :D

*Morgen eens een handleidingske lezen.

Mee

Legacy Member
marcel zei:
90 à 100?
vanwaar die 90à?
Als het een lange race is beginnen mijn armen moe te worden, daarmee dat ik het wat minder zet :p.
Ook zijn de curbs bij sommige mod/track combinaties nogal "violent" en dan durf ik het ook wat minder te zetten.

Snelheidsduivel

Legacy Member
Iemand zin om eens een race te organiseren met F1 MMG 2007 mod? kzou mezelf graag eens online meten tegen echte mensen :D

Mee

Legacy Member
Er zijn hier jammer genoeg veel te weinig mensen die zich actief bezighouden met rFactor. Moest ge zo iets willen organiseren zal ik zeker mee doen en wil ik voor de server zorgen, maar als er 5 man opdaagt zal het al veel zijn imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan