conzales
Legacy Member
feysn zei:niemand die even kan uitleggen hoe je mods en tracks invoegt?
Ik blijf maar de foutmelding krijgen dat hij de MAS file niet kan vinden?
Zoals eerder gezegd, ziet hij wel de auto's in het spel, maar kan ik er niet mee rijden (ze rijden wel maar niet te besturen, geen auto te zien, geen geluid, constante foutmelding van de MAS file ...).
Iemand een oplossing of idee? Laat maar weten!
Thx!
Met welke mod heb je dat probleem?

zolang de voorkant maar stuurt waar ik hem wil hebben. Nuja, ik spreek wel over Formule 1 mods 

) merkte ik ook dat je veel sneller gaat in deze mod als je heel strakke lijnen rijdt (zoals bij de meeste mods eigenlijk), dan blijft die bandentemperatuur ook binnen de perken.
, want hebt nog niet echt veel gehoort van rfactor (shame) , plz iemand eens wa een korte uitleg