Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

conzales

Legacy Member
feysn zei:
niemand die even kan uitleggen hoe je mods en tracks invoegt?

Ik blijf maar de foutmelding krijgen dat hij de MAS file niet kan vinden?
Zoals eerder gezegd, ziet hij wel de auto's in het spel, maar kan ik er niet mee rijden (ze rijden wel maar niet te besturen, geen auto te zien, geen geluid, constante foutmelding van de MAS file ...).

Iemand een oplossing of idee? Laat maar weten!

Thx!

Met welke mod heb je dat probleem?

feysn

Legacy Member
Het is opgelost. Er stond in de map nog een map met dezelfde naam die de mas files bevatte. Deze moest ik dus kopieren, en heb ik nu ook gedaan. Works like a charm!
Momenteel bezig met de M3 (DTM) op de Nordshleife, geen makkie maar wel fun!

Thx toch voor je moeite!

conzales

Legacy Member
feysn zei:
Het is opgelost. Er stond in de map nog een map met dezelfde naam die de mas files bevatte. Deze moest ik dus kopieren, en heb ik nu ook gedaan. Works like a charm!
Momenteel bezig met de M3 (DTM) op de Nordshleife, geen makkie maar wel fun!

Thx toch voor je moeite!

Noproblemo, have fun op de Nordshleife (mijn favo circuit , zeker in Rfactor) :-)
Btw de BMW M1 vind ik zalig op Nordshleife.

fulcoboy

Legacy Member
Heb is een vraagske waarek al een tijdje met worstel, is er een manier om via de rFM files ervoor te zorgen dat de practice sessions enzo even lang dure voor alle tracks da ge kiest? Want als ik nu een kampioenschap begin pakt hij nog steeds gewoon de instellingen van de GDB file van de tracks eerst...

feysn

Legacy Member
@ fulcoboy, geen idee, sorry ...


anders:
gebruiken jullie de setups die je kan downloaden of pas je ze zelf aan? Momenteel gebruik ik voor de BMW DTM versie een zelf gemaakte. Maar niet zo speciaal. Ik stel gewoon 100 % onderstuur in en de camber langs achter op -6 en vooraan op -2. Meer doe ik niet echt, misschien ook ietsje lager zetten.
Hij rijdt nog niet ideaal, maar breekt al veel minder uit of in het begin waar hij bijna niet recht te houden was.

Iemand nog tips?
thx

Snelheidsduivel

Legacy Member
Damn, ik hou net van veel overstuur :D zolang de voorkant maar stuurt waar ik hem wil hebben. Nuja, ik spreek wel over Formule 1 mods :) En een achterkant die uitbreekt, tjah, daar moet je wel een tijdje op oefenen vind ik, int begin werd ik soms echt gefrustreerd bij bv. de BMW M1 mod, die achterkant brak heel de tijd uit, maar na verloop van tijd leer je de gas beter doseren enz. en wordt het pas echt leuk :D

Scifo

Legacy Member
Elke keer ik rfactor wil opstarten, speel ik steeds die Historic Mod. Die mod is echt niet normaal, zo zalig gewoon :drool::drool::drool:

*M1 mod tracht ik al een paar keer te downloaden maar RS is zo f*cked up de laatste tijd (error, error, error...) -_-

conzales

Legacy Member
Scifo zei:
*M1 mod tracht ik al een paar keer te downloaden maar RS is zo f*cked up de laatste tijd (error, error, error...) -_-

Geen problemen met rapidshare hier... :unsure:

Snelheidsduivel

Legacy Member
conzales zei:
De BMW M1 mod en Nordschleife circuit. za-lig :niceone:
² to that

+ het motorgeluid van die bmw m1 is echt zalig! ik zet mijn speakers vollen bak :D klinkt gewoon zò goed. Dikke 6 in lijn :)

feysn

Legacy Member
kzet mijn achterste camber op -6 en vooraan gewoon op 0. Daarbij kan je redelijk goed doorduwen, voorzichtig wat scheeft trekken en blijven gaan. Nu wel met de BMW M3 Grt.
De M1 heb ik door RS account-loos te zijn nog niet kunnen afhalen.

Ps: Wat rijden jullie op Nordschleife? De toerist track, of de 24h track?

En wie rijdt op Spa (1988 mod daar)?

SCHNITZER

Legacy Member
Snelheidsduivel zei:
² to that

+ het motorgeluid van die bmw m1 is echt zalig! ik zet mijn speakers vollen bak :D klinkt gewoon zò goed. Dikke 6 in lijn :)

Redelijk scherp wel vind ik

conzales

Legacy Member
feysn zei:
Ps: Wat rijden jullie op Nordschleife? De toerist track, of de 24h track?

De toerist track. Gotta love it.

feysn zei:
En wie rijdt op Spa (1988 mod daar)?

Ik rijd regelmatig op Spa, maar dan voornamelijk met F1 mods.
Ik ben nog steeds op zoek naar een deftige vernieuwde versie van Spa met de busstop-chicane die vervangen is.

SCHNITZER

Legacy Member
Ik heb nen deftigen, ma das vanuit een league, dus ni iedereen kan dieje downloaden

feysn

Legacy Member
ik rij nu de laatste tijd met de TCL mod.
Ik rij vooral met de mercedes e190 of de bmw e30m3 (uit 1989).

Het driften met de mercedes begint al wat te lukken, maar ik heb het gevoel dat de banden zo vlug 'op' zijn waardoor er te veel weggegleden wordt, en niet meer bestuurbaar/driftbaar is.

>> Iemand tips voor bandenkeuze of hoe dat te verhelpen?

Mee

Legacy Member
Uw banden worden gewoon te warm, die auto's zijn nu eenmaal niet gemaakt om te driften.

Gisteren in de VRL testrace (ik heb zo'n vermoeden dat jij daar bij was? ;)) merkte ik ook dat je veel sneller gaat in deze mod als je heel strakke lijnen rijdt (zoals bij de meeste mods eigenlijk), dan blijft die bandentemperatuur ook binnen de perken.

chosen one

Legacy Member
kunt er mij iemand uiteggen wat rfactor nu juist is, ben wa aan het rondkijken en ziet er erg niiice uit , maar ik zie f1, en vannall eigentlijk , f1 2010 is da ook van rfactor want ik zie er sommige ook daarover bezig en rfactor in 1 zin , ben wa confused :s , want hebt nog niet echt veel gehoort van rfactor (shame) , plz iemand eens wa een korte uitleg :) , en waar of hoe kunt ge da kopen, ik weet nog een zeer snelle manier hoe ik het kan bemachtigen maar ik wil online kunnen? ?? en wat is de nieuwste versie, ben echt nog van niks op de hoogte e :s
dank dank dank

*edit* en is het beter bespeelbaar met een stuur of is het gemaakt voor toestenbord only , dank dank dank :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan