Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Pakt gij die screenshots op een hoge resolutie en verkleint ge ze dan?
Want zo scherp krijg ik die auto's niet op 1440*900 hoor...

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Pakt gij die screenshots op een hoge resolutie en verkleint ge ze dan?
Want zo scherp krijg ik die auto's niet op 1440*900 hoor...

oorpsronkelijke grootte is 1280x1024
zo ziet het er ingame uit, zonder wijzigingen

blaatschaap

Legacy Member
waarom kan ik nie zo rap remmen voor ne bocht dan anderen?
is da nu omda ik shifters gebruik zonder clutch en pookske?
als ik te hard rem locken mijn wielen dus das ook nie goe

remt ge trouwens op de motor ook ofzo? of zou het helpen om een knop te maken voor gear 3 ofzo? (aangezien die zowa int midden ligt, en veel gebruikt voor sepang momenteel)

hulp! :)

Kenzani

Legacy Member
Iets sneller dan wa ge normaal zou doen naar beneden schakelen en wa bijremmen met de motor?

amdr

Legacy Member
Gisterenavond rfactor nog is wa gespeeld, echt wel plezant eigelijk xD

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Er werd gisteren of eergisteren gesproken om "mss" es vandaag nog es online te racen (bv. een aantal ronden te rijden) maar dan met zo veel mogelijk.

Gaat dit nog door?

blaatschaap

Legacy Member
voor mijn part wel

vanavond 20:00 ?

Mod: MMG F12007 SE (server edition)
Track: Sepang

Server? Mee? :p

fragske

Legacy Member
blaatschaap zei:
waarom kan ik nie zo rap remmen voor ne bocht dan anderen?
is da nu omda ik shifters gebruik zonder clutch en pookske?
als ik te hard rem locken mijn wielen dus das ook nie goe

remt ge trouwens op de motor ook ofzo? of zou het helpen om een knop te maken voor gear 3 ofzo? (aangezien die zowa int midden ligt, en veel gebruikt voor sepang momenteel)

hulp! :)

Ha, maar da is den truck eh. Zo hard mogelijk remmen zonder uw wielen te blokkeren. :)

En geloof mij, het is makkelijker te remmen en terug schakelen met shifters dan clutch en "pookske" :p

amdr

Legacy Member
F1RFT2008 is veel beter, really :p
Deen F12007 ebek ni en kan ni nog nen mod gaan downloade, keb al muugh zitte downloade :(

Rubmifer

Legacy Member
blaatschaap zei:
voor mijn part wel

vanavond 20:00 ?

Mod: MMG F12007 SE (server edition)
Track: Sepang

Server? Mee? :p

welke versie van sepang? die van die trackpack da een paar posts hierboven is geplaatst?

Anoniem04

Legacy Member
amdr zei:
F1RFT2008 is veel beter, really :p
Deen F12007 ebek ni en kan ni nog nen mod gaan downloade, keb al muugh zitte downloade :(

F1RFT zijn een paar Hongaren die het werk van anderen pikken, er een paar spoilers op modellen die nog niets eens degelijk aan de auto passen en er dan alle krediet voor nemen.

Ik wil wel eens meedoen, maar ik zuig in Sepang en ik heb geen setups :unsure:

Toch de GP4 Sepang aka Sepang in Track Pack van MMG eh ?

Mee

Legacy Member
We hebben de vorige keer deze pagina staat en deze heeft minder bumps en aangepaste (maar imo slechtere) remstroken...

PS: ik heb ook niks van setups zenne.

blaatschaap

Legacy Member
kheb ook geen setups, op rfactorcentral staan er wel 2...

mee draait Sepang GP4 van rfactorcentral :)
nie van de MMG trackpack...

Anoniem04

Legacy Member
En welke hulpmiddelen ?

Ik ben nog nooit online geweest met rFactor, maar kzal zien of ik er deze avond op geraak :p

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Dillyracer zei:
En welke hulpmiddelen ?

Ik ben nog nooit online geweest met rFactor, maar kzal zien of ik er deze avond op geraak :p

Geen hulpmiddelen, je moet alles zelf doen zoals schakelen en remmen en zorgen dat je niet spint. :p

Stancke

Legacy Member
Ok, ik ga er ook proberen te geraken. Moet wel nog alles installeren:s

Anoniem04

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Geen hulpmiddelen, je moet alles zelf doen zoals schakelen en remmen en zorgen dat je niet spint. :p

Toch wel auto clutch, ik heb hedendaagse F1 piloten nog niet weten koppelen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan