Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fragske zei:als ge een hernieuwing vraagt van het zelfste email adres sturen ze u gewoon 5 nieuwe unlockcodes.
Ik heb de vorige keer zelfs mijn keynr of zo ni gegeven.

Hij is er zenne... blaatschaap is ondertussen binnengekomen.Dillyracer zei:Ik wacht![]()
Stancke zei:Welk mailadres?
Heb hier [email protected] gevonden. Gewoon sturen van 'I've lost the activation mail and want a new one?'![]()
Stancke zei:Welk mailadres?
Heb hier [email protected] gevonden. Gewoon sturen van 'I've lost the activation mail and want a new one?'![]()
rubmifer zei:blijft meldingen geven dat ik een 'incompatible game version' zou hebben, terwijl ik toch de versie van Sepang en de SE heb![]()
Dillyracer zei:Server Edition
Je hebt toch versie 1.255 van rfactor eh ?


Stancke zei:Het was wel leuk! Ik was altijd de eerste in de bocht bij een startVolgende keer andere mod pakken, dat iedereen was regelmatiger kan rijden en wat bij elkaar kunnen plakken en meer actie enzo
Wie wil er morgenmiddag? Wil gerust hosten... Zeg maar![]()
