Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:mmm, DTM op Spa-Francorchamps ofzo![]()
Ik denk dat ge met DTM hetzelfde probleem gaat hebben als met F1: te snel.Dillyracer zei:mmm, DTM op Spa-Francorchamps ofzo![]()



Maar veel te moeilijk, imo is dat niet veel simpeler dan de F1's...rubmifer zei:als ge toch tragere openwheelers zoekt zou ik de nieuwe formule Nippon mod gebruiken. Een van de beste mods dat er te vinden zijn.
)daniel212 zei:Ik heb veel gehoord over die mods.
Maar ik wil graag een F1 2007 MOD maken.
Hoe werkt dat nou precies?![]()
