Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
{YA}Gr3c0 zei:Ik kom af maar ik moet die mod & die track nog installeren + ik zal best nog wat oefenen ook.
Straks testen si.

Stancke zei:Kwil ook die pitcrew! Ga straks een TV-style installeren, ziet er ook wel sjiek uit.
fragske zei:V8 supercars is door velen een aangeprijsde mod. De mod kan goed zijn maar ik vind de auto's niet leuk sturen. Veel te veel onderstuur. Die bakken hebben wel veel power maar daar stopt het ook voor mij.
fragske zei:misschien staat automatic aan?
rubmifer zei:ik vind de V8 mod juist wel heel goed. Al enorm mee geamuseerd, en de wagens rijden enorm goed. Plus, V8 + Bathurst = win
