{YA}Gr3c0
Legacy Member
Stancke zei:Server staat op voor diegene die al eens willen oefenen
Server: 9lives
pass: tng
TC en ABS staan op LOW
Hopelijk kan iedereen zich daar in vinden![]()
Vind ik niet in de lijst, wat is je ip anders?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Server staat op voor diegene die al eens willen oefenen
Server: 9lives
pass: tng
TC en ABS staan op LOW
Hopelijk kan iedereen zich daar in vinden![]()
{YA}Gr3c0 zei:Vind ik niet in de lijst, wat is je ip anders?
amdr zei:Alee weer formule 1 mod : <

Stancke zei:87.64.228.106
EDIT: blijkbaar komt er niet niemand afIemand anders server opstarten?
![]()

fragske zei:we kunnen ook altijd is rondjes rijden op de vrl server, maar dat is wel adelaid en V8
rfactor://194.109.69.216:34300