RipTor
Legacy Member
Welke auto ?De SE zei:Hmmm
Was ik aan het racen: Eerst wat trainen, dan qualificaties, dan warmpup enzo, en tijdens de race zelf ging telkens m'n motor na de klote na de 3e ronde. Okee, geen probleem, wat eerder schakelen zodat ie wat minder in toeren gaat. Geen motor probleem meer, maar dan in de plaats m'n remsysteem na de kloten. Kreeg ie telkens een afwijking naar links tijdens het remmen.
Moet ik dus een volledige repair doen na al dat warmpuppen enzo? Of is er wat mis met m'n rijstijl? Of is het wat anders?
Ivm uw motor kunt ge waarschijnlijk uw RPM limiter lager zetten. Ofwel uw grilltape verhangen. Hangt af van de mod die ge speelt.
Een afwijking naar links is bij het remmen is ook vrij normaal bij een asymmetrische setup. Hoe warm worden die uw remmen ?


(naam: TRC - pass: 9lives)


