zappy
Legacy Member
Cakeman zei:Over Metroid Prime kan ik niets zeggen aangezien ik nog nooit een Metroid game gespeeld heb. Maar je kan toch moeilijk ontkennen dat Mario Sunshine, Mariokart : DD, Mario Golf GC (ken de exacte titel niet), Zelda WW en nog enkele andere zo goed als hetzelfde zijn als de N64 versies. Zelda ziet er misschien compleet anders uit door celshaded graphics, maar toen ik hem speelde dacht ik echt "Pfff, Zelda: Ocarina of Time revisited"
Het probleem van Nintendo is dat niet meer innoveren. Enkel renoveren.
Het feit is dat de games op de N64 zo goed waren dat ze zelfs een vervolg waard waren, ookal was het bijna hetzelfde. DAT kan Nintendo! Ik krijg nooit genoeg van de Oracles series, dat ze maar veel vervolgen daarop brengen!

en ja ik heb ook gen gba maar je mist er toch niets mee