SouLr@v3N^
Legacy Member
Oerlelijk?!moeder_theresa zei:Een spel als Viewtiful Joe vind ik de max, terwijl het oerlelijk is.

Het is niet omdat het een side-scrolling platformer is met 2D elementen dat een spel daarmee lelijke graphics heeft he... die 3D-effecten die erbij zijn maken de graphics juist zo uniek en stijlvol..
Echt dat is tenminste nog eens iets origineel doen met de graphics, de meeste ontwikkelaars durven niets nieuw proberen en houden het altijd bij hetzelfde (dan heb ik het nu niet over RPG's ofzo, dit kan ik begrijpen maar ik bedoel andere soorten spellen zoals platformers en stuff) wat ik zeer jammer vind.
Originaliteit mis ik al een lange periode in games en dit game heeft getoond dat het nog altijd kan, chapeau!
(so-called) KIDDIE!



