iTom
Legacy Member
Ik ben hier stevig aan het twijfelen om mijnen cube weg te doen :
Reden om hem te houden :
- Zelda kicks ass till the end.
Redenen om hem weg te doen :
- Ik zie de laatste tijd de nieuwste spelletjes alleen voor ps2/xbox verschijnen.
- titels van zelda klonen die op iets trekken zijn altijd welkom
- de titels voor volwassenen (25) zijn maar (heel) magerkes
any comments ?
Reden om hem te houden :
- Zelda kicks ass till the end.
Redenen om hem weg te doen :
- Ik zie de laatste tijd de nieuwste spelletjes alleen voor ps2/xbox verschijnen.
- titels van zelda klonen die op iets trekken zijn altijd welkom
- de titels voor volwassenen (25) zijn maar (heel) magerkes
any comments ?
-> Only on PS-2 and X-Box 


)
ad:
