Archief - objectieve cube vergelijking

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iTom

Legacy Member
Ik ben hier stevig aan het twijfelen om mijnen cube weg te doen :

Reden om hem te houden :
- Zelda kicks ass till the end.

Redenen om hem weg te doen :
- Ik zie de laatste tijd de nieuwste spelletjes alleen voor ps2/xbox verschijnen.
- titels van zelda klonen die op iets trekken zijn altijd welkom
- de titels voor volwassenen (25) zijn maar (heel) magerkes

any comments ?

N3m3s1s

Legacy Member
reden om hem te houden:
cube is zo goeikoop dage der 2de hands geen reet voor krijgt.

zappy

Legacy Member
nog een reden: als je Super Smash Bros. Melee koopt kan je weer 2 jaar op je cube spelen.

rMa *tic*

Legacy Member
koopt uw er een ps2 of/en een x-box bij zoals als ik heb gedaan en gaat snel merken dat den cube de beste is en voor afwisseling speelde dan nog eens op x-box of ps2, kijk eens naar reviews en zo zal je wel rap veel goeie games vinden voor gc

Spandi

Legacy Member
uhm, Pikmin 2, Metroid Prime 2, Paper Mario 2, Timesplitters3, nieuwe Zelda, Mega Man Collection, Donkey Konga, DK: Jungle Beat, Tales of Symphonia, Baten Kaitos, RE4, Fire Emblem, Killer7, Geist, need i go on?


kwantitatief wint gc het idd niet, maar kwalitatief wel :)

zelda kloon: Star Fox Adventures

eneuh, ik zie eigenlijk enkel maar titels voor de wat oudere gamer, namelijk de gamer die weet wat gamen is, die al even meedraait, die voorbij flashy graphics, veel wapens, bloed en gore kijkt, maar echte gameplay apprecieert

guess what, de cube heeft nix anders dan zon titels!

Gamer 01

Legacy Member
Spandi zei:
uhm, Pikmin 2, Metroid Prime 2, Paper Mario 2, Timesplitters3, nieuwe Zelda, Mega Man Collection, Donkey Konga, DK: Jungle Beat, Tales of Symphonia, Baten Kaitos, RE4, Fire Emblem, Killer7, Geist, need i go on?

mja, maar timesplitters3 en killer 7 komen ook wel op ps2 (en ToS ook, maar niet voor europa) met online mode voor TS3 op ps2, ge kunt ook een lijst kwalitatieve games voor ps2 opsommen hoor
Maar de cube games zijn't goedkoopst en er zijn nog veel goede games voor op komst :bow:
ik zou hem ook houden en er gewoon een andre console naast kopen :)
btw, een vervolg van F-zero kwam er toch ook aan dacht ik?

Tiger

Legacy Member
Zoals nemesis al zei, cube verkopen is dom.
Nieuw kost da ding nog amper iets, als ge hem verkoopt gaat ge er net genoeg voor krijgen zodat ge ne keer naar de McDonalds kunt gaan.


Ik moet toegeven dat (PAL) cube mij de laatste tijd ook bijna niet meer kan boeien. Ik speel meer en meer op mijn PS2, en als ik dan al op een cube speel, zijn het meestal JAP-only games. (zelfde geldt ook voor PS2 hoor :p)

Als ge echt een PS2 of Xbox wilt kopen, go ahead, maar koop hem als 2e console _naast_ uw cube.
Cube wegdoen zou ik heel dom vinden, ge gaat er achteraf toch spijt van hebben, en ge gaat er amper iets voor krijgen.

capt_snow

Legacy Member
ik heb een ps2 en een xbox maar ik ben zeker ook niet tevreden want in europa komt er geen bal :sad:

(kben nu voor een cube en een amerikaanse ps2 aan het sparen om mss toch nog een leuke game kunnen te spelen buiten FF).

fixer187

Legacy Member
Ik denk wanneer resident evil 4 en de nieuwe zelda uitkomt er ene aan te schaffen, dit zijn eindelijk voor mij de must haves ( voor dit vind ik dat er ni veel soeps is uitgekomen )
De ps2 heb ik ook maar gekocht om de FF, GT en Gta reeksen voor derest vind ik er ook niet veel aan, de grote aandacht gaat bij mij naar den xbox.

Grayfox

Legacy Member
Cube is de moeite, maar als ge een echte gamer zijt moede ook PS2 hebben, dan mss nog Xbox voor een paar must-have spellen
volgerde voor mij is: Cube PS2 Xbox

greetz

capt_snow

Legacy Member
Grayfox zei:
Cube is de moeite, maar als ge een echte gamer zijt moede ook PS2 hebben, dan mss nog Xbox voor een paar must-have spellen
volgerde voor mij is: Cube PS2 Xbox

greetz

nog wat sparen voor mijn cube want kwil direct wat games en een mem card + tweede controller etc...

tot nu toe is het ps2 > xbox omdat er op ps2 meer rpg's zijn maar de xbox vind ik beter voor online play.

SouLr@v3N^

Legacy Member
Indien je wat geld op overschot hebt zou ik wel gaan voor een US PS2, zéker als je een RPG-fanaat bent :) Omdat er veel spellen in US eerder uitkomen + ook veel spellen die hier nooit het daglicht zien.
Je cube zou ik idd houden: er komen echt nog genoeg goede games uit hoor :)

Gamer 01

Legacy Member
en de jak en daxter en ratchet and clank spelle moet ge dan ook zeker hebben :niceone:

N3m3s1s

Legacy Member
Grayfox zei:
Cube is de moeite, maar als ge een echte gamer zijt moede ook PS2 hebben, dan mss nog Xbox voor een paar must-have spellen
volgerde voor mij is: Cube PS2 Xbox

greetz

exactly my thoughts, behalve dan da Xbox imo geen must-have spellen heeft die ik ook niet op mijn PC kan spelen

AcrOb4t

Legacy Member
Ninja Gaiden? Fable binnekort?
maar geen reden voor mij om een nieuwe console te kopen
ik hou van mijn cube :love:

maar je cube verkopen moet je zeker niet doen, spijt zal je er zeker van krijgen. koop gewoon een console bij.

[NeO]-mtr

Legacy Member
N3m3s1s zei:
exactly my thoughts, behalve dan da Xbox imo geen must-have spellen heeft die ik ook niet op mijn PC kan spelen

Zeg maar dat die "must-have games" echt niet zo 'must have' zijn en je best zonder kunt. Dat is bij mij toch...

capt_snow

Legacy Member
[NeO]-mtr zei:
Zeg maar dat die "must-have games" echt niet zo 'must have' zijn en je best zonder kunt. Dat is bij mij toch...

bij mij is da ook zo :)

mss hier en daar eens een zeer goed spel maar toch weinig ofwel bestaat het ook voor ps2 of cube.

fixer187

Legacy Member
Bij mij is het juist omgekeerd , enkele goede games op de ps2 en cube en veel goede games op de xbox en als ze op alle platforms uitkomen is toch die van de xbox de beste, dus begrijp ik je ergens niet :confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan