fixer187
Legacy Member
FRozEN_FRoST zei:Nog enkele bedenkingen op jouw bedenkingen:
- ninja gaiden is niet de enigste game
In dat lijstje dat jij gezegd hebt wel!
- Halo2 is niet overhyped omdat deze game gewoon alle verwachtingen waar maakt, als je van overhype spreekt kan je beter Driver3 zeggen
Jij kan er al helemaal van meespreken dat Halo2 alle verwachtingen waarmaakt, want jij hebt Halo2 op dit moment waarschijnlijk naast je liggen he?!
- als je kan kiezen voor een game die op de 3 consoles uitkomt, kies ik toch voor degene met de beste grafs, derest is toch hetzelfde
Yuppah, you're right, maar ik zei datter tusse de GC-en Xbox versie geen verschil is.
- ze verschillen wel degelijk en als je vind dat ze niet verschillen en wanneer je kiest voor de cube versie tov de ps2 , ben je dan ook een "gfx-hoer"!.
WTF? herstructurering van deze zin alstublieft...
alé zene de allerlaatste post
- als ik de toppers moet geven zijn dit idd bijna allemaal sport/actie games
(nml; dtm2, project gotham 1&2, Rallysport challeng 2, moto gp 1&2, topspin, the suffering, Halo, Full spectrum warrior, timesplitters 2, splintercell 1&2, Rainbow six 3, GTA Double pack, Abe's oddysee, prince of Persia, Morrowind game of the year edition en vele games die de live functie ondersteunen + de toekomstige toppers die ik al eerder heb genoemd
- ikzelf heb Halo2 nog niet gespeeld maar als alle magazines/sites/programmas die de game uitgebreid hebben kunnen testen zeggen dat dit DE beste shooter gaat worden ( ook online ), geloof ik dit wel.
- er is wel degelijk verschil, als je dit niet ziet ben je blind
- ok zinsstructuur is niet 1 van de besten die ik heb gepost, ik bedoel maar dat je niet iemand een grafx-hoer moet noemen wanneer je zelf in de vorige comment zegt dat je de game ( op verschillende platforms ) kiest die de beste grafs heeft.
Spandi zei:en als ge Halo2 ni overhyped vind? jong jong, waar zijt ge dan mee bezig, ben er quite sure van da het atm het meest overhypte spel is
en driver3 vond ik persoonlijk niet zo overhyped, men verwachtte er enkel een goede opvolger van, want niet zo is gebleken
Dat is juist het overhypen hé, veel lawaai er over maken, speciaal een half jaar op voorhand door een Holywood regiseur trailers laten maken. Dan wanneer de game niet af is het laten uitbrengen omdat er een deadline was en ze concurentiestrijd met GTA SA niet willen aangaan met gevolg de grootste telleurstelling van dit jaar.
Gij moogt zeggen wat ge wilt maar DIT is (over)hypen wat met Halo 2 niet het geval zal zijn.



(zijn er nog een pak, dees komen onmiddelijk in mij op)

