Archief - objectieve cube vergelijking

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fixer187

Legacy Member
FRozEN_FRoST zei:
Nog enkele bedenkingen op jouw bedenkingen:

- ninja gaiden is niet de enigste game
In dat lijstje dat jij gezegd hebt wel!

- Halo2 is niet overhyped omdat deze game gewoon alle verwachtingen waar maakt, als je van overhype spreekt kan je beter Driver3 zeggen
Jij kan er al helemaal van meespreken dat Halo2 alle verwachtingen waarmaakt, want jij hebt Halo2 op dit moment waarschijnlijk naast je liggen he?!

- als je kan kiezen voor een game die op de 3 consoles uitkomt, kies ik toch voor degene met de beste grafs, derest is toch hetzelfde
Yuppah, you're right, maar ik zei datter tusse de GC-en Xbox versie geen verschil is.

- ze verschillen wel degelijk en als je vind dat ze niet verschillen en wanneer je kiest voor de cube versie tov de ps2 , ben je dan ook een "gfx-hoer"!.
WTF? herstructurering van deze zin alstublieft...

alé zene de allerlaatste post
- als ik de toppers moet geven zijn dit idd bijna allemaal sport/actie games
(nml; dtm2, project gotham 1&2, Rallysport challeng 2, moto gp 1&2, topspin, the suffering, Halo, Full spectrum warrior, timesplitters 2, splintercell 1&2, Rainbow six 3, GTA Double pack, Abe's oddysee, prince of Persia, Morrowind game of the year edition en vele games die de live functie ondersteunen + de toekomstige toppers die ik al eerder heb genoemd

- ikzelf heb Halo2 nog niet gespeeld maar als alle magazines/sites/programmas die de game uitgebreid hebben kunnen testen zeggen dat dit DE beste shooter gaat worden ( ook online ), geloof ik dit wel.

- er is wel degelijk verschil, als je dit niet ziet ben je blind

- ok zinsstructuur is niet 1 van de besten die ik heb gepost, ik bedoel maar dat je niet iemand een grafx-hoer moet noemen wanneer je zelf in de vorige comment zegt dat je de game ( op verschillende platforms ) kiest die de beste grafs heeft.

Spandi zei:
en als ge Halo2 ni overhyped vind? jong jong, waar zijt ge dan mee bezig, ben er quite sure van da het atm het meest overhypte spel is

en driver3 vond ik persoonlijk niet zo overhyped, men verwachtte er enkel een goede opvolger van, want niet zo is gebleken

Dat is juist het overhypen hé, veel lawaai er over maken, speciaal een half jaar op voorhand door een Holywood regiseur trailers laten maken. Dan wanneer de game niet af is het laten uitbrengen omdat er een deadline was en ze concurentiestrijd met GTA SA niet willen aangaan met gevolg de grootste telleurstelling van dit jaar.
Gij moogt zeggen wat ge wilt maar DIT is (over)hypen wat met Halo 2 niet het geval zal zijn.

soulrippeR

Legacy Member
FRozEN_FRoST zei:
Nog enkele bedenkingen op jouw bedenkingen:

- ninja gaiden is niet de enigste game
In dat lijstje dat jij gezegd hebt wel!

- DOAU zal een remake zijn van den 1 en den 2 ( den 1 zal de grafs hetzelfde zijn als die van de saturn maar den 2 zal sublieme grafs hebben en dit aales met een nagenoeg perfect online systeem )
Zoals ik al zei, sorrydesnorry betsy, hier had ik me vergist, maar blijkbaar niet helemaal, want DOA1 heeft dus toch nog de origi GFX

- Halo2 is niet overhyped omdat deze game gewoon alle verwachtingen waar maakt, als je van overhype spreekt kan je beter Driver3 zeggen
Jij kan er al helemaal van meespreken dat Halo2 alle verwachtingen waarmaakt, want jij hebt Halo2 op dit moment waarschijnlijk naast je liggen he?!

- als je kan kiezen voor een game die op de 3 consoles uitkomt, kies ik toch voor degene met de beste grafs, derest is toch hetzelfde
Yuppah, you're right, maar ik zei datter tusse de GC-en Xbox versie geen verschil is.

- ze verschillen wel degelijk en als je vind dat ze niet verschillen en wanneer je kiest voor de cube versie tov de ps2 , ben je dan ook een "gfx-hoer"!.
WTF? herstructurering van deze zin alstublieft...

ge verwart mij met fixer denk ik
zie ik hier:
- ninja gaiden is niet de enigste game
In dat lijstje dat jij gezegd hebt wel!

ik heb da nie gezegt mor fixer wel :)
naja whatever :p

N3m3s1s

Legacy Member
Spandi zei:
en als ge Halo2 ni overhyped vind? jong jong, waar zijt ge dan mee bezig, ben er quite sure van da het atm het meest overhypte spel is

en driver3 vond ik persoonlijk niet zo overhyped, men verwachtte er enkel een goede opvolger van, want niet zo is gebleken

als ge Halo2 daarentegen luid zou roepen op den E3 bv, vallen de xbox fanboys bij bosjes in zwijm, DAT noem ik overhyped

gehyped =/= overhyped

Halo 2 is zwaar gehyped, of het overhyped word valt nog te bezien alst uit is.
owja fixer, omdage toch blijft zage da FroFro een graphicshoer is omda hij altijd de cubeversie kiest, de reden daarvoor is héél simpel -> HIJ HEEFT ALLLEEN EEN CUBE :|

on a side note -> ikzelf heb alle nextgenconsoles in huis en koop multiplatform spellen toch altijd op gamecube hoor. Waarom?
1) De controller is imo beter (maar das puur eigen smaak dus ni echt een valabel argument :p)
2) de prijs (vermits de spellen zelf toch niet verschillen maakt die 5 euro prijsverschil toch wel uit bij mijn keuze)
3) Xbox heeft irritant lange laadtijden tov cube (ooit al topspin gespeeld? Eén spelletje tennis duurt een half uur omda da kutspel constant moet loaden.)

om het nog wat makkeker te illustreren -> het is al van de release van knights of the old republic geleden dat ik nog een Xbox spel heb gekocht (ondertussen op OCC need for speed gewonnen, maar daarvoor was het ook van KOTOR geleden dak er nog op had gespeeld...)

Xbox is imo veruit de zwakste console en als ge zegt da platformers zoals mario afgezaagd zijn moeten ze u is een week opsluiten met nen NES en Super Mario Bros. Let 'em teach you some REAL gameplay!

fixer187

Legacy Member
N3m3s1s zei:
Xbox is imo veruit de zwakste console en als ge zegt da platformers zoals mario afgezaagd zijn moeten ze u is een week opsluiten met nen NES en Super Mario Bros. Let 'em teach you some REAL gameplay!

Ik heb alle console gehad met alle marios tot de cube, dan vond ik het wel welletjes geweest. En ja ik heb topspin, het feit blijft dat het de beste tennisgame is.
Veruit de zwakste console....yeah wright :ironic: , ieder zen keuze ik ga er geen woorden meer aan vuil maken :doh:

edit
wat de de thread naam betreft, er bestaan geen objectieve vergelijkingen wat consoles en games betreft, iedereen zal zen smaak verdedigen, ook al zijn het gerenomeerde reviewers van een gameblad of site, die hebben ook hun meningen

bulldog567

Legacy Member
fixer187 zei:
Ik heb alle console gehad met alle marios tot de cube, dan vond ik het wel welletjes geweest. En ja ik heb topspin, het feit blijft dat het de beste tennisgame is.
Veruit de zwakste console....yeah wright :ironic: , ieder zen keuze ik ga er geen woorden meer aan vuil maken :doh:
kga mij ffkes bemoeie
-de gamecube heeft top (first party)franchises en betere hardware als ps2
-de ps2 is heeft een uitgebreid assortiment aan games en goede franchises(meeste second party vb FF, metal gear solid,...) en een slimme marketing dude maar is de mindere op gebied van graphics
-en de xbox heeft goede hardware en een paar topgames ma ni genoeg om de mensen te dwinge er een in huis te halen
terwijl da bij de andere wel het geval is

the evil ganon

Legacy Member
Maja, ik vind Xbox ook niet echt games hebben die aanzetten tot kopen, alleen Ninja Gaiden.
Cube heeft Resident Evil 4, Paper Mario: The Thousand Year Door, en vooral niet te vergeten de nieuwe Zelda. :love: (zijn er nog een pak, dees komen onmiddelijk in mij op)
Ps2 heeft de Ratchet & Clank games, de Jak & Dakster games, de Metal Gear Solid reeks (dan heb ik het eigelijk over Snake Eater (zelfde als dat tussen haken staat bij Cube))

Als ik ze in een lijstje ga zetten als top 3:
1)Cube
2)Ps2
3)Xbox

Xbox zal ook wel 'iets' hebben natuurlijk. :)

Spandi

Legacy Member
bulldog567 zei:
en goede franchises(meeste second party vb FF, metal gear solid,...)

ok, vergeef me, ma nu besterf ik het gewoon van het lachen

eneuh, halo DE beste shooter?
de beste shooter ooit, en die gaat dan zomaar ff op een console uitkomen?
omg, das mss nog meer lachwekkend dan het bovenstaande

en als ge beste shooter op console bedoelt, iedereen weet dat da GE is lmFd

N3m3s1s

Legacy Member
Topspin beste tennisgame ooit? allow me to point a finger at you and roll on the floor laughing my ass off...


OOIT VIRTUA TENNIS GESPEELD OFZO?

Dreamcast > Xbox

zappy

Legacy Member
kSeon? zei:

geweldig! we hebben een vod! :ironic:

@n3m: LmFd! voor SoA alleen al koop je een DC!

EDIT: over de goedheid van een console laten we toch het nintendo vip forum oordelen?

een gasje op het nintendo vip forum(het al een zeer lange tijd geleden dat dit erop stond) zei:
Ik heb een xbox gekocht(grote spijt) maar ik heb hem terug gedaan omdat hij niet door mijn voordeur geraakte

Spandi

Legacy Member
jama nee, das gewoon een stomme uitspraak, zie nu niemand die fout ofwa? :s

°Roelerhond°

Legacy Member
Spandi zei:
jama nee, das gewoon een stomme uitspraak, zie nu niemand die fout ofwa? :s

mgs en FF waren eerst op een N console
en op GC heb je FFCC en MGS:TTS

(denk ik :unsure: )

guy666

Legacy Member
Sta mij toe om de eerste te zijn die een objectieve mening geeft :)

Ik heb mijn GC ook alleen maar voor zelda (alhoewel TWW tegenviel) en de komende RPG's gekocht.
Echt veel koop ik momenteel niet op de GC maar om enkele redenen te geven waarom IK de GC hou:

-wat ga je er 2de hands voor krijgen? Een nieuwe heb je al voor 99 euro wat wil zeggen dat de uwe misschien 50 euro ofzo waard is? Daarmee kan je nog geen nieuw console-spel kopen
-de nieuwe zelda ziet er (in tegenstelling tot TWW) beter en tamelijk volwassen uit, ik denk dat je later misschien spijt gaat krijgen als je dat aan je voorbij ziet gaan, zeker als je een zelda-fan bent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan