Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
°Roelerhond° zei:Ban imo![]()
hawk?![]()
JK![]()

die jelle tochthe evil ganon zei:Mijn lief klein neefke wou weer eens interessant doen. -_-"
Kheb hem al een mot gegeven.![]()

guy666 zei:Sta mij toe om de eerste te zijn die een objectieve mening geeft![]()
Ik heb mijn GC ook alleen maar voor zelda (alhoewel TWW tegenviel) en de komende RPG's gekocht.
Echt veel koop ik momenteel niet op de GC maar om enkele redenen te geven waarom IK de GC hou:
, je begint met ik heb een cube gekocht omdat blabla... ik graag speel.... een objectieve mening komt van iemand die er gene zak van games kent en puur hardwarematig en de verkoopcijfers van een game en die dan procentueel vergelijken met de verkochte consolesfixer187 zei:Is wel niet echt objectief he, je begint met ik heb een cube gekocht omdat blabla... ik graag speel.... een objectieve mening komt van iemand die er gene zak van games kent en puur hardwarematig en de verkoopcijfers van een game en die dan procentueel vergelijken met de verkochte consoles
zou het gaan over het feit da franchise first party isSpandi zei:jama nee, das gewoon een stomme uitspraak, zie nu niemand die fout ofwa?![]()
moeder_theresa zei:- PS2: GTA reeks (dit is dan ook de enige reden, ik vind de PS2 de slechtste van allemaal)


SouLr@v3N^ zei:@ Moeder Theresa: omfg gij graphics whore...
"Ja maar, kijk dat spel is er ook op xbox en kijk daar zijn de graphics toch veel mooier hoor!!" Tssss ik haat zulke personen...
Gameplay > Graphics => All the way... Leer het dan toch :ironic:
Echt u mening over al die games is geen snars waard... Zo belachelijk alst maar kan zijn. Mja kga hier niet voort over discusiëren...
Speel al de PS2-toppers eens wat langer voor je zulke meningen post en vergelijkt met andere consoles...
En btw NEE ik ben geen fanboy, ik zit hier ook met xbox, cube en PS2.
Over devil may cry: het tweede spel is idd niet te vet, maar den 1 OWND enorm en zo'n soortgelijk spel vind je NIET op xbox, hoewel hij het wel beweerd...fixer187 zei:edit
Wat hij zegt over Metal gear en Devil may cry is wel waar



moeder_theresa zei:Als gameplay voorop gaat, dan kan ik iedereen een gamecube aanraden, want dat is echt de enige console die iedere eigenaar gelukkig maakt met leuke plezante games
(nogmaals
)