FRozEN_FRoST zei:
Uw Xbox games:
Ninja Gaiden --> nooit gespeeld, kan wel goed zijn, 1 titel dus
DOAU --> online fighten met crappy GFX, en zijn fantastische GFX niet HET punt voor Xbox-fans?
Halo 2 --> Zal wel goed zijn, zwaar overhyped IMO, en hoe lang zal het dure eer het op PC komt?
MK: Deception --> PS2 heeft het ook, telt niet mee
*edit*
Van waar haalt ge da? Als ge zo'n GFX-hoer zijt, die tusse de Xbox- en GC-versie verschillen niet zo veel, om maar niet et zeggen, meestal nix...
toch enkele bedenkingen
- ninja gaiden is niet de enigste game
- DOAU zal een remake zijn van den 1 en den 2 ( den 1 zal de grafs hetzelfde zijn als die van de saturn maar den 2 zal sublieme grafs hebben en dit aales met een nagenoeg perfect online systeem )
- Halo2 is niet overhyped omdat deze game gewoon alle verwachtingen waar maakt, als je van overhype spreekt kan je beter Driver3 zeggen
- als je kan kiezen voor een game die op de 3 consoles uitkomt, kies ik toch voor degene met de beste grafs, derest is toch hetzelfde
- ze verschillen wel degelijk en als je vind dat ze niet verschillen en wanneer je kiest voor de cube versie tov de ps2 , ben je dan ook een "gfx-hoer"!.
Ik vind dit niet meer als logisch dat je dan voor de beste versie kiest, maar dan begint om iemand "uit te schelden" vind ik dit ongepast omdat de gameplay gewoon hetzefde is!!!!! ( denk gewoon even na voor je iets zegt)
[NeO]-mtr zei:
Xbox is teveel van hetzelfde voor
mij (dat kan voor een ander niet zo zijn, k). Ofwel ist nieuwe race, sport of actie (shooter) game en voor de rest niet veel speciaals. Ik zeg niet dat ik niet graag zo'n games speel maar na een tijdje ben ik zo'n games wel beu gezien/gespeeld en wil ik wel iets anders. (deftige RPG, adventure, etc..) En dat vind je meer op de ps2 en cube, daar moet iedereen nu eenmaal toegeven.
Je hebt gelijk dat er op het moment veel sport/race/actie games zijn voor de xbox. Maar veel mensen spelen dit nu eenmaal graag en persoonlijk vind ik platform games eigenlijk afgezaagd (zeker mario en dergelijke).
Wat het Rpg genre betreft heb je gelijk, maar hier is dan weer verandering in komst met Sudeki, Fable, Jade empire,fate of ages, daemon vector, vanguard en The lord of the creatures ( deze laatste 2 is nog niet zeker of ze op xbox of den 2 komt) en spijtig genoeg is true fantasy live geschrapt en de platform games als conker live & reloaded en Kameo.
En laten we de actie top games als Halo2, Doom3, Chronicles of riddick, Half life 2 en brother in arms, splintercell 3 en starcraft ghost de dan nogmanagement sims als BC, the movies en B&W next generation en de Race TOPPER Forza
Spandi zei:
righto, en laten we de controller verschillen niet vergeten, lmFd da cube beste controller heeft
maar jah, das uiteraard ieder zijn keuze
vind juist de sticks van de cube niet goed maar wel beter dan de ps2 en idd ieder zen keuze
Wat de cube betreft had ik al eens gezegd dat ik het overweeg om er ene aante schaffen om de nieuwe zelda en resident evil 4 binnekort te kunnen spelen, de 2 metroid primes zullen er ook bijkomen waarschijnlijk
Maar soit dit is m'n eindpost , I' m out