Archief - objectieve cube vergelijking

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

capt_snow

Legacy Member
fixer187 zei:
Bij mij is het juist omgekeerd , enkele goede games op de ps2 en cube en veel goede games op de xbox en als ze op alle platforms uitkomen is toch die van de xbox de beste, dus begrijp ik je ergens niet :confused:

er zijn voor de xbox zeer goede games uit maar ik speel liefst rpg's en games

met een anime/manga look en op de xbox vindt je zo een games niet.

soulrippeR

Legacy Member
tis een feit da er de laatste tijd en de komende maanden geen zak uitkomt voor gc, mor dat geeft toch niet? er zijn toch genoeg top games uit op GC (excl) of hebde die al allemaal? kga nie beginnen met een list te maken, der zijn genoeg sites daarvoor. eind dit jaar en begin volgend jaar komen dan weer een pak excl topgames uit.
speel je graag RPG, dan moet je idd nog een PS2 kopen.. en rap :p
xbox vind ik toch ook nice voor Ninja Gaiden (ownage), DOAU (online fighten), Halo 2, MK: Deception (online fighten), Burnout 3 (online arcade racen)

FRozEN_FRoST

Legacy Member
soulrippeR zei:
tis een feit da er de laatste tijd en de komende maanden geen zak uitkomt voor gc, mor dat geeft toch niet? er zijn toch genoeg top games uit op GC (excl) of hebde die al allemaal? kga nie beginnen met een list te maken, der zijn genoeg sites daarvoor. eind dit jaar en begin volgend jaar komen dan weer een pak excl topgames uit.
speel je graag RPG, dan moet je idd nog een PS2 kopen.. en rap :p
xbox vind ik toch ook nice voor Ninja Gaiden (ownage), DOAU (online fighten), Halo 2, MK: Deception (online fighten), Burnout 3 (online arcade racen)
Uw Xbox games:

Ninja Gaiden --> nooit gespeeld, kan wel goed zijn, 1 titel dus
DOAU --> online fighten met crappy GFX, en zijn fantastische GFX niet HET punt voor Xbox-fans?
Halo 2 --> Zal wel goed zijn, zwaar overhyped IMO, en hoe lang zal het dure eer het op PC komt?
MK: Deception --> PS2 heeft het ook, telt niet mee
Burnout 3 --> ditto (nee zappy, niet de Pokémon, ook al was die kjoet :love: )

Wel euhr, dat is 1 game, Halo 2 kan je er misschien nog bijtellen uitmedelijden...


*edit*

als ze op alle platforms uitkomen is toch die van de xbox de beste
Van waar haalt ge da? Als ge zo'n GFX-hoer zijt, die tusse de Xbox- en GC-versie verschillen niet zo veel, om maar niet et zeggen, meestal nix...

Proto

Legacy Member
FRozEN_FRoST zei:
Uw Xbox games:


MK: Deception --> PS2 heeft het ook, telt niet mee
Burnout 3 --> ditto (nee zappy, niet de Pokémon, ook al was die kjoet :love: )
ditto :love: TRANSFORM !!
pokémon still pwnz ! :love:

[NeO]-mtr

Legacy Member
fixer187 zei:
Bij mij is het juist omgekeerd , enkele goede games op de ps2 en cube en veel goede games op de xbox en als ze op alle platforms uitkomen is toch die van de xbox de beste, dus begrijp ik je ergens niet :confused:

Xbox is teveel van hetzelfde voor mij (dat kan voor een ander niet zo zijn, k). Ofwel ist nieuwe race, sport of actie (shooter) game en voor de rest niet veel speciaals. Ik zeg niet dat ik niet graag zo'n games speel maar na een tijdje ben ik zo'n games wel beu gezien/gespeeld en wil ik wel iets anders. (deftige RPG, adventure, etc..) En dat vind je meer op de ps2 en cube, daar moet iedereen nu eenmaal toegeven. :)

Ik heb zelf een xbox en amuseer me er wel op maar hij staat toch veel minder op dan de ps2 of cube. :)

Btw frofro, burnout 3 gaat wss gratis online via ps2, ik weet wel wat te kiezen. <o/
En ik denk niet dat DOA online slechte gfx heeft, integendeel. :o
En Halo 2 ziet er een coole actiegame uit, das misschien nog es een game die ik ga kopen voor m'n xbox (tis toch al half jaar geleden dak nog es iet gekocht heb voor dat ding :p)

FRozEN_FRoST

Legacy Member
Euhrm, de GFX Dead or Alive Ultimate (das degene dattem bedoeld) zijn rechstreeks geport, dus die van DOA3 zullen wel goe zijn, maar DOA 1 + 2 zijn verouderd (alhoewel den 2 eiglijk ook wel meevalt, maar toch oud)

DOAU is toch diegene me de 3 DOA's ineen, niet waar? Ik kan me vergisse zenne :)

Spandi

Legacy Member
FRozEN_FRoST zei:
Van waar haalt ge da? Als ge zo'n GFX-hoer zijt, die tusse de Xbox- en GC-versie verschillen niet zo veel, om maar niet et zeggen, meestal nix...

righto, en laten we de controller verschillen niet vergeten, lmFd da cube beste controller heeft

en wa crisse zegt klopt ook, shooters/racers/fighters, no offence, ma voor mij zijn da 'minderwaardige' genres, das leuk voor ff, maar da is het dan, geeft mij maar nen fatte adventure met diepgaand verhaal of nen goeie platformer (Mario Mario :love: )
maar jah, das uiteraard ieder zijn keuze

Proto

Legacy Member
the evil ganon zei:
Doe geen moeite, zappy is nog steeds de pokénon freak. :unsure:
ik doe ook men best :sad:
kzit hier op de pc met mn gameboy en pokémon yellow te spele :]

Proto

Legacy Member
zappy zei:
ik speel tot kot in de nacht sapphire:cool:
kheb geen gba :sad:
behalve die gba die mijn opa in mn PC heeft ingebouwd natuurlijk :unsure:
maar da heeft gwn niet hetzelfde gevoel :(

soulrippeR

Legacy Member
FRozEN_FRoST zei:
Uw Xbox games:

Ninja Gaiden --> nooit gespeeld, kan wel goed zijn, 1 titel dus
DOAU --> online fighten met crappy GFX, en zijn fantastische GFX niet HET punt voor Xbox-fans?
Halo 2 --> Zal wel goed zijn, zwaar overhyped IMO, en hoe lang zal het dure eer het op PC komt?
MK: Deception --> PS2 heeft het ook, telt niet mee
Burnout 3 --> ditto (nee zappy, niet de Pokémon, ook al was die kjoet :love: )

Wel euhr, dat is 1 game, Halo 2 kan je er misschien nog bijtellen uitmedelijden...


*edit*

Van waar haalt ge da? Als ge zo'n GFX-hoer zijt, die tusse de Xbox- en GC-versie verschillen niet zo veel, om maar niet et zeggen, meestal nix...

DOAU crappy GFX? :wtf: , DOAU bevat de originele DOA1 en geupgrade DOA2 met GFX die beter zijn dan DOA3, en heel uitgebreide online mogelijkheden

Burnout 3 en MK: Deception tellen wel mee want die kome niet op GC, en daar gaat den topic toch over d8ek, kan zo blijven doorgaan ze, Silent Hill 4 komt bvb ook op xbox, zo slecht is de xbox niet

GC en XBOX S controller zijn alle2 heel nice, PS2 controller vinnek beke onhandig en die symbole vind ik ook mor irri

btw ik vind de gc ook beter ze :p

fixer187

Legacy Member
FRozEN_FRoST zei:
Uw Xbox games:

Ninja Gaiden --> nooit gespeeld, kan wel goed zijn, 1 titel dus
DOAU --> online fighten met crappy GFX, en zijn fantastische GFX niet HET punt voor Xbox-fans?
Halo 2 --> Zal wel goed zijn, zwaar overhyped IMO, en hoe lang zal het dure eer het op PC komt?
MK: Deception --> PS2 heeft het ook, telt niet mee
*edit*
Van waar haalt ge da? Als ge zo'n GFX-hoer zijt, die tusse de Xbox- en GC-versie verschillen niet zo veel, om maar niet et zeggen, meestal nix...

toch enkele bedenkingen
- ninja gaiden is niet de enigste game
- DOAU zal een remake zijn van den 1 en den 2 ( den 1 zal de grafs hetzelfde zijn als die van de saturn maar den 2 zal sublieme grafs hebben en dit aales met een nagenoeg perfect online systeem )
- Halo2 is niet overhyped omdat deze game gewoon alle verwachtingen waar maakt, als je van overhype spreekt kan je beter Driver3 zeggen
- als je kan kiezen voor een game die op de 3 consoles uitkomt, kies ik toch voor degene met de beste grafs, derest is toch hetzelfde
- ze verschillen wel degelijk en als je vind dat ze niet verschillen en wanneer je kiest voor de cube versie tov de ps2 , ben je dan ook een "gfx-hoer"!.
Ik vind dit niet meer als logisch dat je dan voor de beste versie kiest, maar dan begint om iemand "uit te schelden" vind ik dit ongepast omdat de gameplay gewoon hetzefde is!!!!! ( denk gewoon even na voor je iets zegt)


[NeO]-mtr zei:
Xbox is teveel van hetzelfde voor mij (dat kan voor een ander niet zo zijn, k). Ofwel ist nieuwe race, sport of actie (shooter) game en voor de rest niet veel speciaals. Ik zeg niet dat ik niet graag zo'n games speel maar na een tijdje ben ik zo'n games wel beu gezien/gespeeld en wil ik wel iets anders. (deftige RPG, adventure, etc..) En dat vind je meer op de ps2 en cube, daar moet iedereen nu eenmaal toegeven. :)

Je hebt gelijk dat er op het moment veel sport/race/actie games zijn voor de xbox. Maar veel mensen spelen dit nu eenmaal graag en persoonlijk vind ik platform games eigenlijk afgezaagd (zeker mario en dergelijke).
Wat het Rpg genre betreft heb je gelijk, maar hier is dan weer verandering in komst met Sudeki, Fable, Jade empire,fate of ages, daemon vector, vanguard en The lord of the creatures ( deze laatste 2 is nog niet zeker of ze op xbox of den 2 komt) en spijtig genoeg is true fantasy live geschrapt en de platform games als conker live & reloaded en Kameo.

En laten we de actie top games als Halo2, Doom3, Chronicles of riddick, Half life 2 en brother in arms, splintercell 3 en starcraft ghost de dan nogmanagement sims als BC, the movies en B&W next generation en de Race TOPPER Forza


Spandi zei:
righto, en laten we de controller verschillen niet vergeten, lmFd da cube beste controller heeft

maar jah, das uiteraard ieder zijn keuze

vind juist de sticks van de cube niet goed maar wel beter dan de ps2 en idd ieder zen keuze

Wat de cube betreft had ik al eens gezegd dat ik het overweeg om er ene aante schaffen om de nieuwe zelda en resident evil 4 binnekort te kunnen spelen, de 2 metroid primes zullen er ook bijkomen waarschijnlijk

Maar soit dit is m'n eindpost , I' m out

Demon9k

Legacy Member
Xbox is niet mijn Favoriete console, komt gewoon om het dat er bijna enkel Shooters en Racers op uitkomen.

[NeO]-mtr

Legacy Member
fixer187 zei:
toch enkele bedenkingen
Je hebt gelijk dat er op het moment veel sport/race/actie games zijn voor de xbox. Maar veel mensen spelen dit nu eenmaal graag en persoonlijk vind ik platform games eigenlijk afgezaagd (zeker mario en dergelijke).
Wat het Rpg genre betreft heb je gelijk, maar hier is dan weer verandering in komst met Sudeki, Fable, Jade empire,fate of ages, daemon vector, vanguard en The lord of the creatures ( deze laatste 2 is nog niet zeker of ze op xbox of den 2 komt) en spijtig genoeg is true fantasy live geschrapt en de platform games als conker live & reloaded en Kameo.

Natuurlijk, er zijn mensen die het liefst zo'n games spelen en dan is de xbox een geschikte console voor hen, ik daarintegen wil een beetje van alles hebben en dan heb ik niet genoeg aan de xbox. :)

FRozEN_FRoST

Legacy Member
Nog enkele bedenkingen op jouw bedenkingen:

- ninja gaiden is niet de enigste game
In dat lijstje dat jij gezegd hebt wel!

- DOAU zal een remake zijn van den 1 en den 2 ( den 1 zal de grafs hetzelfde zijn als die van de saturn maar den 2 zal sublieme grafs hebben en dit aales met een nagenoeg perfect online systeem )
Zoals ik al zei, sorrydesnorry betsy, hier had ik me vergist, maar blijkbaar niet helemaal, want DOA1 heeft dus toch nog de origi GFX

- Halo2 is niet overhyped omdat deze game gewoon alle verwachtingen waar maakt, als je van overhype spreekt kan je beter Driver3 zeggen
Jij kan er al helemaal van meespreken dat Halo2 alle verwachtingen waarmaakt, want jij hebt Halo2 op dit moment waarschijnlijk naast je liggen he?!

- als je kan kiezen voor een game die op de 3 consoles uitkomt, kies ik toch voor degene met de beste grafs, derest is toch hetzelfde
Yuppah, you're right, maar ik zei datter tusse de GC-en Xbox versie geen verschil is.

- ze verschillen wel degelijk en als je vind dat ze niet verschillen en wanneer je kiest voor de cube versie tov de ps2 , ben je dan ook een "gfx-hoer"!.
WTF? herstructurering van deze zin alstublieft...

Spandi

Legacy Member
en als ge Halo2 ni overhyped vind? jong jong, waar zijt ge dan mee bezig, ben er quite sure van da het atm het meest overhypte spel is

en driver3 vond ik persoonlijk niet zo overhyped, men verwachtte er enkel een goede opvolger van, want niet zo is gebleken

als ge Halo2 daarentegen luid zou roepen op den E3 bv, vallen de xbox fanboys bij bosjes in zwijm, DAT noem ik overhyped

FRozEN_FRoST

Legacy Member
Geef me een S
Geef me een L
Geef me een A
Geef me een A
Geef me een P
Geef me een O
Geef me een P
Geef me een D
Geef me een E
Geef me een W
Geef me een C

Mike! \o/


:unsure:

[NeO]-mtr

Legacy Member
Spandi zei:
en als ge Halo2 ni overhyped vind? jong jong, waar zijt ge dan mee bezig, ben er quite sure van da het atm het meest overhypte spel is

en driver3 vond ik persoonlijk niet zo overhyped, men verwachtte er enkel een goede opvolger van, want niet zo is gebleken

als ge Halo2 daarentegen luid zou roepen op den E3 bv, vallen de xbox fanboys bij bosjes in zwijm, DAT noem ik overhyped

Zelda en Nintendo DS zijn overhyped. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan