zappy
Legacy Member
guy666 zei:Ik snap u toch niet hoor. Dat die eerste xbox bakjes niet goed in de hand lagen, daar deel ik dezelfde mening maar ik vind het raar dat je de PS2 controllers te klein vind en de gc controllers juist goed want volgens mij staan de knoppen van die laatste controller juist te dicht op mekaar (domme Z toets oa.).
![]()
Mja ik neem dus aan dat je enkel een GC hebt.
Ik heb enkel een NGC, maar ik heb op ze alledrie gespeeld, toegegeven niet met het kleindere xbox bakje(misschien wel, merkte het verschil niet), en ik snap de moeilijkheid van het D-pad en Z knop niet, D-pad met je linkerduim i.p.v. Control stick en Z met rechter wijsvinger i.p.v. R.

