Archief - objectieve cube vergelijking

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zappy

Legacy Member
guy666 zei:
Ik snap u toch niet hoor. Dat die eerste xbox bakjes niet goed in de hand lagen, daar deel ik dezelfde mening maar ik vind het raar dat je de PS2 controllers te klein vind en de gc controllers juist goed want volgens mij staan de knoppen van die laatste controller juist te dicht op mekaar (domme Z toets oa.).
:)

Mja ik neem dus aan dat je enkel een GC hebt.

Ik heb enkel een NGC, maar ik heb op ze alledrie gespeeld, toegegeven niet met het kleindere xbox bakje(misschien wel, merkte het verschil niet), en ik snap de moeilijkheid van het D-pad en Z knop niet, D-pad met je linkerduim i.p.v. Control stick en Z met rechter wijsvinger i.p.v. R.

fixer187

Legacy Member
ik vind de 2 sticks en het Dpad van de Cubecontroller wat te klein zodat men duimen er makkelijk er vanaf schuiven...

[NeO]-mtr

Legacy Member
Ik vind persoonlijk Soul Calibur 2 het best en aangenaamst spelen met de cube controller nadat ik alle 3 versies heb gespeeld, ik heb dan ook de cube versie gekocht. :)

duststorm

Legacy Member
[NeO]-mtr zei:
Ik vind persoonlijk Soul Calibur 2 het best en aangenaamst spelen met de cube controller nadat ik alle 3 versies heb gespeeld, ik heb dan ook de cube versie gekocht. :)
I second that

guy666

Legacy Member
[NeO]-mtr zei:
Ik vind persoonlijk Soul Calibur 2 het best en aangenaamst spelen met de cube controller nadat ik alle 3 versies heb gespeeld, ik heb dan ook de cube versie gekocht. :)

Het hangt er ook vanaf welke controller ge gewoon zijt maar die van de GC is ontworpen voor first party games zoals mario en zelda en zeker niet voor beat'm ups zoals soul calibur.
De meeste multi-platform reviewers van SC2 zijn het dan ook met mij eens.
:)

[NeO]-mtr

Legacy Member
guy666 zei:
Het hangt er ook vanaf welke controller ge gewoon zijt maar die van de GC is ontworpen voor first party games zoals mario en zelda en zeker niet voor beat'm ups zoals soul calibur.
De meeste multi-platform reviewers van SC2 zijn het dan ook met mij eens.
:)

Dat kan in theorie wel allemaal waar zijn maar ik own iedereen met een cube controller in Soul Calibur 2. :)
En ik ben de xbox en ps2 controller evenveel gewoon als de cube controller feit dat ik met alle 3 consoles speel.

Spandi

Legacy Member
correctie, multiplatform beat 'em ups

SSBM>all

en btw, Cube versie van SCII heeft Link, en Link>die andere kereltjes :p

Gamer 01

Legacy Member
Spandi zei:
correctie, multiplatform beat 'em ups

SSBM>all

en btw, Cube versie van SCII heeft Link, en Link>die andere kereltjes :p

SSBM is geen multiplatform....

guy666

Legacy Member
Spandi zei:
correctie, multiplatform beat 'em ups

SSBM>all

en btw, Cube versie van SCII heeft Link, en Link>die andere kereltjes :p

Bwa ik vind zowel soul calibur 2 als virtua fighter 4: Evo beter.

En of dat nu Spawn, Link of Heiachi is, 1 personage maakt niets uit, mitsurugi owns them all :applause:

SSBM is dan ook de enige exclusieve beat'm up die de GC heeft..... nogal logisch dat je dan de besturing van diezelfde game niet op de xbox- of PS2-controller kan vergelijken :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan