Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
guy666 zei:Is het nu zoveel gevraagd om iets totaal nieuws te brengen zoals bijvoorbeeld een RPG reeks (en dan liefst niet gebaseerd op mario zoals papermario of mario&luigi)?
N3m3s1s zei:ge wist voor ge FF: CC kocht dage voor de mulitplayer GBA's nodig hadt, dus stop met whinen.

N3m3s1s zei:gij durft uzelf rpg liefhebber te noemen?
mario & luigi en paper mario zijn imo bij de beste rpg's dak al gespeeld heb, en ik heb er al veel gespeeld...
fixer187 zei:Waarom kunnen of willen jullie niet begrijpen dat er mensen zijn ( onder andere mezelf ) die mario ( het is al eender wat ) gewoon spuugzat zijn, gaat dat er bij jullie nu echt niet in?!! En toch dan maar nog anderen persoonlijk te bekritiseren omdat hij iets moe is, ontgroeid, niet zijn persoonlijke smaak is, wathever. En zie ik toch wel wat hypocriete opmerkingen. Give it a rest, please!! Ga anders dan maar in de zandbak spelen ofzo hé....
N3m3s1s zei:mario & luigi en paper mario zijn beregoeie RPGs, of mario er nu in zit of niet.

mario moet princes peach ni gaan redde ma haar stemguy666 zei:En ik wil u best wel geloven maar als ik moet kiezen tussen een beregoeie RPG met een gloednieuw verhaal en personages of een met mario waar je rarara princess peach moet redden heb ik rap gekozen.

Ge kunt zeggen wat ge wilt, maar Pikmin is een marginaal goed spel!guy666 zei:Pikmin....doshin the giant......
Niemand gaat van die games wakker liggen buiten dan die Miyamoto aanbidders die iedere game van hem verheerlijken, enkel omdat het van hem is. Moest Pikmin door een of ander Koreaans bedrijf gemaakt zijn zou niemand erom geven.
guy666 zei:Andere ontwikkelaars denken: laten we een gloednieuwe game maken
Nintendo zegt: laten we een gloednieuwe mario-game maken

guy666 zei:En ik wil u best wel geloven maar als ik moet kiezen tussen een beregoeie RPG met een gloednieuw verhaal en personages of een met mario waar je rarara princess peach moet redden heb ik rap gekozen.
IK zeg helemaal niet dat het daarom een slecht spel is maar in mijn ogen is het de zoveelste mario-game die mij niet aanspreekt.
Ze hebben al mariokart, mariogolf, mario, marioRPG,... voor de fans van Mario is dit natuurlijk een reden om te juichen maar 90% van de gamers gaat er niet wakker van liggen.
Andere ontwikkelaars denken: laten we een gloednieuwe game maken
Nintendo zegt: laten we een gloednieuwe mario-game maken
Is het nu ZO moeilijk voor Nintendo om eens een nieuwe franchise te bedenken die de gamers aanspreekt?
Ze zouden bij Nintendo beter wat jong bloed in huis laten dan naar die ouwe rotten te luisteren want volgens mij weten die echt niet meer wat gamers willen.
Pikmin....doshin the giant......
Niemand gaat van die games wakker liggen buiten dan die Miyamoto aanbidders die iedere game van hem verheerlijken, enkel omdat het van hem is. Moest Pikmin door een of ander Koreaans bedrijf gemaakt zijn zou niemand erom geven.
guy666 zei:Andere ontwikkelaars denken: laten we een gloednieuwe game maken
Nintendo zegt: laten we een gloednieuwe mario-game maken
N3m3s1s zei:mario & luigi en paper mario zijn beregoeie RPGs, of mario er nu in zit of niet.
fixer187 zei:You just don't get it do you? Het gaat niet over dat het geen goede games zijn ( technisch gezien of persoonlijke smaak ) maar over wanneer iemand iets beu is dat sommigen dit niet kunnen of willen begrijpen terwijl jezelf andere genres zelf ook beu bent of het jouw smaak niet is. En ho maar wanneer iemand terwijl de heilige mario aanvalt dan ist helemaal erover bij *jullie*.
* Ik wou niet veralgemenen maar ik heb ni veel goesting om namen te noemen *
Niemand ontkent ook dat het geen goede games zouden zijn. Ik (en vele andere mensen) ben heel die mario-setting gewoon zo beu als koude pap.N3m3s1s zei:erm, ik heb nooit iets gezegd daarvan, ik wou gewoon ff kwijt dat mario & luigi en paper mario gewoon goeie games/rpg's zijn, mario of niet
Cakeman zei:Niemand ontkent ook dat het geen goede games zouden zijn. Ik (en vele andere mensen) ben heel die mario-setting gewoon zo beu als koude pap.