Archief - objectieve cube vergelijking

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hanie

Legacy Member
peopletjes, ik vind het belachelijk van nintendo da ge gba's MOET hebbe om sommige spellen in multiplayer te kunnen spelen. om extra's te unlocke kan ik nog een beetje mee leven... ik wil ni me ne gba spelen op mene cube, ik koop liever een cubekaske bij want da speelt toch lekkerder, ik heb gin 3 vriendjes me ne gba. moet ik dan maar ni gamen me men maten ofwa. al wie da goe vind me die praktijken van nintendo: ne welgemeende .... ...!!!!!!!!!!!!!!!!

zappy

Legacy Member
hanie zei:
peopletjes, ik vind het belachelijk van nintendo da ge gba's MOET hebbe om sommige spellen in multiplayer te kunnen spelen. om extra's te unlocke kan ik nog een beetje mee leven... ik wil ni me ne gba spelen op mene cube, ik koop liever een cubekaske bij want da speelt toch lekkerder, ik heb gin 3 vriendjes me ne gba. moet ik dan maar ni gamen me men maten ofwa. al wie da goe vind me die praktijken van nintendo: ne welgemeende .... ...!!!!!!!!!!!!!!!!

enkel in FFCC, PC en PVS(pacman vs) heb je GBA's nodig, en voor de andere games voor extra's(MP bv.) lijkt het mij ozo fucking duidelijk dat je een gba nodig hebt.

volgens mij heb jij geen drie vrienden:unsure: joke hé:p

hanie

Legacy Member
my point is, kheb gine gamecube gekocht om er met ne gba op te spelen. leuk dat het mogelijk is maar bullshit dat het in sommige gevallen noodzakelijk is om ten volle van een spel te kunne genieten. en als ge dan nog ineens ni kunt toegeven he, steekt uwe gba dan mor in u ... ;)

en kheb dus wel 4 vrienden he :woohoo:

[NeO]-mtr

Legacy Member
Ge MOET ook niet met een GBA op uw gc spelen.
FF:CC kan je gewoon ook met 1 controller spelen.
Enkel als je wilt multiplayeren is het dan ook wat maar logisch imo dat ieder z'n eigen schermpje heeft want als al die menuutjes op het TV scherm te zien zijn, dat zou niet te overzien zijn. Voor de rest...alle mp games met controller.

hanie

Legacy Member
kdacht me pokemon colloseum ook, dan nog zelda the four swords alsk me ni vergis. misschien zijn der nog, maar deze 2 heb ik in ieder geval ni gekocht daardoor. tkan zijn dat misschien overzichtelijker is als iedereen een gba heeft maar vind toch dat anders ook zou moete kunnen...

[NeO]-mtr

Legacy Member
Het gaat niet anders, neem maar van mij aan, splitscreen zou echt niet gepast zijn.

FRozEN_FRoST

Legacy Member
Pokémon Colosseum ga wel, zoals in Stadium, ma das echt vet onhandig

N3m3s1s

Legacy Member
ge wist voor ge FF: CC kocht dage voor de mulitplayer GBA's nodig hadt, dus stop met whinen.

guy666

Legacy Member
Tiger zei:
Toen ik mn cube pas had, zat daar ook maar 1 controller bij.
Toen kon ik ook niet direct met mn broers of vrienden spelen.

Moet ik het daarom schandalig vinden dat je controllers moet bijkopen voor extra spelers?

Om met 2 te spelen:

1 extra controller -> 25 euro
2 GBA's -> 250 euro

get the point?
:ironic:

Is FF:CC het waard om zo'n zware investeringen te doen?

guy666

Legacy Member
Spandi zei:
tjah, da kan ik idd niet weten, zullen we moeten afwachten

maar allez, mss zijn de psp games wel niet straight ports, volgens mij gaat het game-aanbod grotendeels van het kaliber, meer-van-hetzelfde-maar-draagbaar, en dat zou spijtig zijn

Ik heb trailers, screens en hele lijsten van games voor beide handhelds gezien en als ik enkel op de games afga spreekt de PSP mij momenteel net 'iets' meer aan dan de DS.
Toen ik die DS trailer zag was het *zucht* weer een nieuwe metroid, zelda, mariokart, .... he wacht eens even dat is een oude mario!
Bij de PSP waren er tenminste nog een paar nieuwe franchises die mij konden boeien.

En aan diegene die zei dat met de DS vernieuwing mogelijk was en met de PSP niet:
Voor de helft geef ik je gelijk. De DS heeft 2 schermpjes en een touchscreen maar de PSP heeft dan weer PS2 hardware waardoor er dan weer geavanceerde games mogelijk die niet mogelijk zijn op de zwakkere DS.
Imho wordt vernieuwing 80% bepaald door de mensen die de game in mekaar steken en 20% door de hardware van het apparaat.

En dan nog iets NOG een andere kerel die zei dat eternal darkness door Nintendo gemaakt werd: die is van Silicon knights (ook bekend van Metal Gear Solid: The Twin Snakes), niet van Nintendo.

Tiger

Legacy Member
Ik ga rustig afwachten, en zien welke ik koop, DS of PSP.
Ze hebben beide hun voor- en nadelen, en hun specifieke games.

Maar waarschijnlijk zal ik ze uiteindelijk toch allebei hebben.



Oh en.... die signature....
guy666 zei:
Wie niet inziet dat de 'anti-racistische', 'mundialistische' houding; de 'samaritaanse' naastenliefde, de meest grandioze ethische verworvenheid van onze beschaving is, leeft persoonlijk in diepe morele armoede en heeft maatschappelijk gezien dringend een inburgeringskursus nodig.
Als ge dan per se moeilijke woorden wilt gebruiken, schrijf ze dan ook correct.
Cursus is nog altijd met een c, en hoewel 'mundiaal' wel in de Van Dale staat is het een weinig gebruikte,archaïsche verbastering van 'mondiaal'.
En die 'persoonlijk' staat daar ook wat vreemd naar mijn gevoel, maar da's eerder een kwestie van stijl veronderstel ik...

guy666

Legacy Member
Tiger zei:
Als ge dan per se moeilijke woorden wilt gebruiken, schrijf ze dan ook correct.
Cursus is nog altijd met een c, en hoewel 'mundiaal' wel in de Van Dale staat is het een weinig gebruikte,archaïsche verbastering van 'mondiaal'.
En die 'persoonlijk' staat daar ook wat vreemd naar mijn gevoel, maar da's eerder een kwestie van stijl veronderstel ik...

1. Het zijn niet mijn woorden
2. Indertijd was Kursus nog correcte spelling en ik heb geen goesting om signatures up-to-date te houden aan de nieuwe spelling.

Mja ge zijt niet de enige/eerste die er mee afkomt.

Gamer 01

Legacy Member
uiteindelijk vind ik de second party developers van sony nog ietskes beter, maar door wie wordt de nieuwe zelda eigelijk ontwikkeld, door nintendo of second party?

b0rt

Legacy Member
Gamer 01 zei:
uiteindelijk vind ik de second party developers van sony nog ietskes beter, maar door wie wordt de nieuwe zelda eigelijk ontwikkeld, door nintendo of second party?
EAD, first party dus

Gamer 01

Legacy Member
first party, is da ni gewoon nintendo zelf? en second party bedrijven die van nintendo zijn of overgekocht zijn door nintendo? kan iemand da is juist uitlegge?

b0rt

Legacy Member
Gamer 01 zei:
first party, is da ni gewoon nintendo zelf? en second party bedrijven die van nintendo zijn of overgekocht zijn door nintendo? kan iemand da is juist uitlegge?
ge zit juist, ma nintendo zelf heeft 6 eigen studio's ofzo, EAD, intelligent system en nog wa anderen
retro, camelot, gamefreak,... is second party

Cakeman

Legacy Member
Spandi zei:
tjah, da kan ik idd niet weten, zullen we moeten afwachten

maar allez, mss zijn de psp games wel niet straight ports, volgens mij gaat het game-aanbod grotendeels van het kaliber, meer-van-hetzelfde-maar-draagbaar, en dat zou spijtig zijn
Beetje een vreemde uitspraak als je bedenkt dat je geliefde GBA vooral bestaat uit remakes (of streight ports) van SNES of NES games.

zappy

Legacy Member
Cakeman zei:
Beetje een vreemde uitspraak als je bedenkt dat je geliefde GBA vooral bestaat uit remakes (of streight ports) van SNES of NES games.


vooral ja :ironic:

er zijn er veel, idd, maar vooral... :ironic:

Cakeman

Legacy Member
zappy zei:
vooral ja :ironic:

er zijn er veel, idd, maar vooral... :ironic:
Ik zal mijn zin anders formuleren:
"Beetje een vreemde uitspraak als je bedenkt dat je geliefde GBA vooral bestaat uit remakes en spin-offs (of straight ports) van SNES of NES games.

Ik wou gewoon even duidelijk maken dat Spandi een handheld veroordeelde die nog niet eens uit was omwille van zaken waaraan de GBA ongetwijfeld schuldig is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan