Archief - objectieve cube vergelijking

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tiger

Legacy Member
fixer187 zei:
En ho maar wanneer iemand terwijl de heilige mario aanvalt dan ist helemaal erover bij *jullie*.
Hell no, Mario is fucking gay! :)
Sonic >>> Mario lmFd

zappy

Legacy Member
oké, ik heb even de thread gelezen(wonder boven wonder) en gasten, wat maakt het nu uit dat het alweer een mario/zelda/sequel spel is?(het gebaseerd op enige mario/zelda/sequel game) WAT MAAKT HET NU UIT?

ik ben zelfs blij als er zo'n nieuw spel is, want veel mario en zelda games bezorgen je slapeloze nachten(niet aan te raden tijdens het school)

Cakeman

Legacy Member
zappy zei:
oké, ik heb even de thread gelezen(wonder boven wonder) en gasten, wat maakt het nu uit dat het alweer een mario/zelda/sequel spel is?(het gebaseerd op enige mario/zelda/sequel game) WAT MAAKT HET NU UIT?

ik ben zelfs blij als er zo'n nieuw spel is, want veel mario en zelda games bezorgen je slapeloze nachten(niet aan te raden tijdens het school)
Vroeger vond ik Mario en Zelda games ook zeer leuk. Ik heb van mijn 7de tot mijn 18de ofzo Mario en Zelda games gespeeld.

Echt, ik kan die achterlijke loodgieter zijn rotkop nietmeer zien. Hetzelfde voor de geluidjes die al 15 jaar hetzelfde zijn. Ik krijg gewoon een zenuwinzinking als ik langer dan tien minuten met een Mario moet rondlopen terwijl er langs alle kanten vijanden komen die ik 15 jaar geleden ook al gezien heb terwijl ze geluidjes maken die ik 15 jaar geleden ook al gehoord heb.

Echt, ik kan het gewoon niet meer. Beu, echt beu!

Mijn oom vond kaas vroeger zo lekker dat hij er eens teveel van gegeten heeft waardoor hij zwaar ziek werd. Nu kan hij geen kaas meer zien.

guy666

Legacy Member
zappy zei:
warm die pap maar dan maar op zou ik zo zeggen...

jongen, we zullen mekaar binnen 5 jaar eens opnieuw spreken. Ik ben benieuwd of uw mening dan nog altijd hetzelfde is. (iets zegt mij van niet)

O ja en dat heeft helemaal niets te maken met dat ik niet verder kijk dan mijn neus lang is. Meningen verschillen nu eenmaal en zoals ik minder geniet van games met kinderachtig settings, trek jij waarschijnlijk je neus op voor realistische games waarin het draait rond schieten en geweld/bloed.

Een mooi voorbeeld hiervan is Dark Cloud 2. Ik ben al 4 keer een nieuwe speler begonnen maar na enkele uurtjes haak ik al af, niet omdat de game slecht is maar omdat ik robbertje vechten met een circusdirecteur en clowns met vlindermessen nu eenmaal niet zo interessant vind. Om diezelfde reden bevalt kingdom hearts (ook een zeer goede RPG) mij ook niet. Ik geef die games wel een kans hoor.

[NeO]-mtr

Legacy Member
Over meningen/smaak valt niet te twisten mensen, ge moet elkaar niet zo opjagen omdat een ander niet uw mening deelt. :)

Persoonlijk maken mij de personages van een game niet zoveel uit, als het spel maar goed is. Zolang het niet té belachelijk word, dan snap ik best wel wat guy666 bedoelt. :p

Spandi

Legacy Member
guy666 zei:
jongen, we zullen mekaar binnen 5 jaar eens opnieuw spreken. Ik ben benieuwd of uw mening dan nog altijd hetzelfde is. (iets zegt mij van niet)

ik speel als 12 jaar N games, en damn, something tells me i'll never stop
die games hebben gewoon het N-gevoel, iets dat niemand anders kan

guy666

Legacy Member
[NeO]-mtr zei:
Persoonlijk maken mij de personages van een game niet zoveel uit, als het spel maar goed is. Zolang het niet té belachelijk word, dan snap ik best wel wat guy666 bedoelt. :p

Inderdaad, het hangt er gewoon vanaf wat je in een game wilt doen.

Frustos

Legacy Member
ik heb een gamecube en een x-box dus geloof mij als ik zeg dat de graphics van de x-box toch wel beter zijn.
Zelfs fifa ziet er beter uit op x-box dan op de cube. Alles is veel scherper.
en ik ben geen fanboy of graphics hoer, het is gewoon zo

[NeO]-mtr

Legacy Member
Dat is inderdaad zo maar het is verwaarloosbaar imo omdat je het verschil pas merkt als je er echt op kijkt en dat doe je dus niet als je druk bezig bent met gamen. :)

the evil ganon

Legacy Member
Frustos zei:
ik heb een gamecube en een x-box dus geloof mij als ik zeg dat de graphics van de x-box toch wel beter zijn.
Zelfs fifa ziet er beter uit op x-box dan op de cube. Alles is veel scherper.
en ik ben geen fanboy of graphics hoer, het is gewoon zo

Wat maakt het nu uit welke graphics het beste zijn? :confused:

Gamer 01

Legacy Member
in principe niks, maar als ge 2 dezelfde games hebt met dezelfde gameplay en de één heeft iets beter graphics dan de andere, waarom dan ni het spel met de betere graphics kiezen? da lijkt me vrij normaal als het toch hetzelfde spel is

maja, fifa is ne port hè, exclusives zien er altijd een stuk beter uit dan ports :) zie maar is naar RE4 :love: en vergelijkt da is me fifa :kots:

zappy

Legacy Member
Gamer 01 zei:
in principe niks, maar als ge 2 dezelfde games hebt met dezelfde gameplay en de één heeft iets beter graphics dan de andere, waarom dan ni het spel met de betere graphics kiezen? da lijkt me vrij normaal als het toch hetzelfde spel is

euh, controls>>>>graphics

sorry, maar die xbox bakjes liggen niet goed in de hand en de ps2 is te klein.

Gamer 01

Legacy Member
da is maar een mening zoals een ander, sommigen vinden gc controllers het beste, anderen xbox controlers en anderen ps2 controllers, maar betere graphics is iets wat voor iedereen hetzelfde is (zolang het in dezelfde stijl is zoals fifa voor gc en fifa voor xbox), scherpte bv...is niet subjectief

[NeO]-mtr

Legacy Member
zappy zei:
euh, controls>>>>graphics

sorry, maar die xbox bakjes liggen niet goed in de hand en de ps2 is te klein.

Zappy, das puur uw eigen mening.

Enneuh, als iemand enkel een cube heeft moet hij niet opeens een xbox gaan kopen omdat daarop Fifa 2005 iet betere graphics heeft ofzo. Tverschil is imo verwaarloosbaar bij de meeste games. ;)

guy666

Legacy Member
zappy zei:
euh, controls>>>>graphics

sorry, maar die xbox bakjes liggen niet goed in de hand en de ps2 is te klein.

Ik snap u toch niet hoor. Dat die eerste xbox bakjes niet goed in de hand lagen, daar deel ik dezelfde mening maar ik vind het raar dat je de PS2 controllers te klein vind en de gc controllers juist goed want volgens mij staan de knoppen van die laatste controller juist te dicht op mekaar (domme Z toets oa.).
:)

Mja ik neem dus aan dat je enkel een GC hebt.

guy666

Legacy Member
Gamer 01 zei:
da is maar een mening zoals een ander, sommigen vinden gc controllers het beste, anderen xbox controlers en anderen ps2 controllers, maar betere graphics is iets wat voor iedereen hetzelfde is (zolang het in dezelfde stijl is zoals fifa voor gc en fifa voor xbox), scherpte bv...is niet subjectief

Tja dezelfde game met iets mooiere gfx is natuurlijk een voordeel maar zeg nu zelf, hoeveel multiplatform games staan er in uw collectie?
Het zijn vooral de exclusieve games die de console maken, niet de gewoonlijke EA series.
Als ik dan toch voor een multi-platform game ga (zoals soulcalibur 2) dan kies ik de versie met de beste controls en niet die iets mooiere gfx. Iedereen die de verschillende versies van Soul Calibur 2 heeft gespeeld weet dat de GC-controller tegenvalt in vergelijking met die van de PS2 of de xbox (small) voor wat SCII betreft alleszins.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan