Tiger
Legacy Member
Hell no, Mario is fucking gay!fixer187 zei:En ho maar wanneer iemand terwijl de heilige mario aanvalt dan ist helemaal erover bij *jullie*.

Sonic >>> Mario lmFd
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hell no, Mario is fucking gay!fixer187 zei:En ho maar wanneer iemand terwijl de heilige mario aanvalt dan ist helemaal erover bij *jullie*.

Vroeger vond ik Mario en Zelda games ook zeer leuk. Ik heb van mijn 7de tot mijn 18de ofzo Mario en Zelda games gespeeld.zappy zei:oké, ik heb even de thread gelezen(wonder boven wonder) en gasten, wat maakt het nu uit dat het alweer een mario/zelda/sequel spel is?(het gebaseerd op enige mario/zelda/sequel game) WAT MAAKT HET NU UIT?
ik ben zelfs blij als er zo'n nieuw spel is, want veel mario en zelda games bezorgen je slapeloze nachten(niet aan te raden tijdens het school)
zappy zei:warm die pap maar dan maar op zou ik zo zeggen...


guy666 zei:jongen, we zullen mekaar binnen 5 jaar eens opnieuw spreken. Ik ben benieuwd of uw mening dan nog altijd hetzelfde is. (iets zegt mij van niet)
[NeO]-mtr zei:Persoonlijk maken mij de personages van een game niet zoveel uit, als het spel maar goed is. Zolang het niet té belachelijk word, dan snap ik best wel wat guy666 bedoelt.![]()
Frustos zei:ik heb een gamecube en een x-box dus geloof mij als ik zeg dat de graphics van de x-box toch wel beter zijn.
Zelfs fifa ziet er beter uit op x-box dan op de cube. Alles is veel scherper.
en ik ben geen fanboy of graphics hoer, het is gewoon zo

zie maar is naar RE4
en vergelijkt da is me fifa :kots:Gamer 01 zei:in principe niks, maar als ge 2 dezelfde games hebt met dezelfde gameplay en de één heeft iets beter graphics dan de andere, waarom dan ni het spel met de betere graphics kiezen? da lijkt me vrij normaal als het toch hetzelfde spel is
zappy zei:euh, controls>>>>graphics
sorry, maar die xbox bakjes liggen niet goed in de hand en de ps2 is te klein.

zappy zei:euh, controls>>>>graphics
sorry, maar die xbox bakjes liggen niet goed in de hand en de ps2 is te klein.
Gamer 01 zei:da is maar een mening zoals een ander, sommigen vinden gc controllers het beste, anderen xbox controlers en anderen ps2 controllers, maar betere graphics is iets wat voor iedereen hetzelfde is (zolang het in dezelfde stijl is zoals fifa voor gc en fifa voor xbox), scherpte bv...is niet subjectief