Archief - Moh: passific assault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
gamblor zei:
Morgen :applause: :applause:

Terwijl ik toch bezig ben met goed nieuws aan het uitdelen :)



mid/late sept. Het is er bijna !!! Niet treuren dat het spetember uitkomt, doomIII zal ons wel goed bezig houden :p

verkeerden thread ? :wtf:

gamblor

Legacy Member
owja, demo komt vandaag, (laat het deze keer geen teleurstelling zijn :p )

THE JOKER SS

Legacy Member
http://www.shacknews.com/

Pacific Assault Demo Delay [06:12 pm] 10 Comments
We received an email from EA Games, announcing that the Medal of Honor: Pacific Assault singleplayer demo has been delayed. Originally due out on Friday, the demo will now be released in a very non-specific couple of weeks. No reason was given for the delay.

... :(

TRIC/2

Legacy Member
Heb het daarnet ook gelezen bij Gamershell . Klote EA... mijn dag was al goed dankzij een topdemo en t'is weeral niks... pfff... :( Met hun beloven altijd... ze zouden een gamer gek maken.

gamblor

Legacy Member
Electronic Arts informed us that the Medal of Honor: Pacific Assault demo has been pushed back to an unspecified release date: "It is with regret that I must announce that the MOHPA SP Demo release is postponed and is planned for release in a couple weeks. Unfortunately, I can't go into more details than this at this time. I apologize for the start & stop as I was really looking forward to releasing the demo, but can say with confidence that I know you'll be impressed when you get a chance to play it for yourselves". This upcoming WWII FPS sequel in the works at EA Los Angeles will be available for PC in Fall 2004. Be sure to check out the E3 2004 trailer if you haven't done so already.

*zucht* :sad:

Icefox

Legacy Member
pfff zwak van EA :sad:

maar eigenlijk zit ik meer te wachten op Brothers in Arms, kdenk toch dat moh: pa niet het realisme zal halen zoals ze da in Bia doen , maja kwou het toch een kans geven :D

sebastos

Legacy Member
khad echt gehoopt om den demo een stuk of 10 keer uit te spelen :sad:
wanneer komt die dan eigenlijk écht officiéél uit ??

Tweak37

Legacy Member
sebastos zei:
khad echt gehoopt om den demo een stuk of 10 keer uit te spelen :sad:
wanneer komt die dan eigenlijk écht officiéél uit ??


in a couple of weeks...

gamblor

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Check this out;

http://www.gamershell.com/download_6823.shtml

Info; Demolevel (die wij gaan krijgen) doorgespeeld met commentaar van EA

ENjoy !

...Me thinks demo is close; 4 real deze keer =D

Kging da juist posten :) !
En ja, denk nu ook wel dat de demo straks gaat uitkomen, manman, je moet es het begin lezen van deze thread :rofl: waar zijn die tijden :) : "het komt overmorgen yeehaa, nu morgen yeay" :rofl: :rofl:

gamblor

Legacy Member
poedel zei:
je zei straks :p bedoel jij straks as in today? :p /me can't wait :D

Oops, zo bedoel ik het ook weer niet hé, ik bedoel dat ik DENK deze week of in het weekend, zie dat filmpje, ze spelen zelf die demo ! :angry: *kwijl*

(don't get yout hopes up, zie begin van deze thread ;) )

Z!zZ

Legacy Member
Laat je maar niet hypen door hem :p edit; ah das beter :)

Ma den demo is close, vandaag, maybe, mss volgende week, who knows

Tziet er wel goed uit amai; Explosies zijn WOW, physics zien er ook vet uit, AI (paar foutjes wel) ook nice, graphics n sound zen écht goed!

wolfen

Legacy Member
broederz in armpjez ga feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter zijn ' denk ik '


dunno

Hf
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan