Darth-Falcon
Legacy Member
gamblor zei:Morgen :applause: :applause:
Terwijl ik toch bezig ben met goed nieuws aan het uitdelen![]()
mid/late sept. Het is er bijna !!! Niet treuren dat het spetember uitkomt, doomIII zal ons wel goed bezig houden![]()
verkeerden thread ?



ad:
waar zijn die tijden
*kwijl*
)