Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm nee em is bij EA!DoomedByZizZ zei:euhm....nergens ?![]()
Als ge BIA beter vindt,maak er dan nen aparte thread van ;dit gaat over Moh : pabroederz in armpjez ga feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter zijn ' denk ik '

:X
de ai is ook nie zo voor over te stoefen, nog veel werk zou ik zeggen.