Archief - Moh: passific assault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gamblor

Legacy Member
Airfield level, das toch nie die scene van pearl harbor ?
Das da van die e3 presentatie hé ?

Muttley

Legacy Member
gamblor zei:
Airfield level, das toch nie die scene van pearl harbor ?
Das da van die e3 presentatie hé ?

Ge hebt het zelf gepost en ge weet het ni :ironic: , ja da is da level van de E3

Z!zZ

Legacy Member
lol lol

Die system reqs zijn bijna even zwaar als die van doom3; imo zijn de minimum's zelfs hoger =D

gamblor

Legacy Member
Omg, al die mensen die hier valse hoop posten :sad:

"sommigen zeggen dat het vadaag uitkomt"
"hopelijk morgen"
enz. enz.

Het is officieel bevestigd, => vrijdag 30 juli

(Het zou leuk zijn vroeger, maar het zal niet zo zijn)

Light

Legacy Member
gamblor zei:
wat zijn de minnimum specs eigenlijk ?
de aanbevolen specs zijn
RECOMMENDED CONFIGURATION
Windows XP
2.0+ GHz Intel Pentium IV or AMD Athlon processor
512 MB RAM
ATI or Nvidia card with 128+ MB video memory

de minimum specs zijn geschat eh

Minimum
Operating System: Windows 98/2000/ME/XP
Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon
Video Card: NVIDIA GeForce™ or ATI Radeon™ 7000 or higher
CD-ROM: 4X or Faster
RAM: 256 MB RAM

sebastos

Legacy Member
ik ga dan weer volop kunnen genieten van de grafische pracht van het spel :love:

Tweak37

Legacy Member
gamblor zei:
wow zo laag, dat komt door die quacke 3 engine zeker ?


Zijn we een beetje ironisch???



terug vzn vakantie en dan is general shooters opeens verstopt :p

gamblor

Legacy Member
Morgen :applause: :applause:

Terwijl ik toch bezig ben met goed nieuws aan het uitdelen :)

HalflifeSource.com is reporting that Half-Life 2 should reach Gold status in the next week and will hit the store shelves in mid to late September: "Half-Life 2 will be passed on to publisher Vivendi for final mastering and duplication within days for it's early August target. The official appearance will make store shelves sometime in mid to late September" (Doug Lombardi, Valve Software).

mid/late sept. Het is er bijna !!! Niet treuren dat het spetember uitkomt, doomIII zal ons wel goed bezig houden :p

gamblor

Legacy Member
Tweak37 zei:
Zijn we een beetje ironisch???



terug vzn vakantie en dan is general shooters opeens verstopt :p

Jah, ben dat nietmeer gewend, normaal is het minnimum zo van de games die nu uitkomen een P4 1.5 ghz of zo, 512 mb, ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan