Archief - Moh: passific assault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gamblor

Legacy Member
ps.: weet iemand welke engine dat is van mohpa,
Een zelf gemaakte zeker ? (naam ?)

Z!zZ

Legacy Member
QUake3 engine is nog steeds de kern, maar ze zouden wel +- 90% herschreven hebben!

Source: interview uit pc gameplay

Tempest

Legacy Member
gamblor zei:
ps.: weet iemand welke engine dat is van mohpa,
Een zelf gemaakte zeker ? (naam ?)

Gamblor stop eens met die dubbelposts man, das kei irritand vind ik, om telkens die achterlijke kip 2 maal achter mekaar te zien verschijnen. Druk gewoon op de edit knop, en voeg aan je vorige post gewoon wat tekst toe. Zo moeilijk is da toch niet?

En die engine, kzou het niet weten, mo kvind het wel grof om hem te vergelijken met HL² en D³. OMG MOHPA kan toch niet tippen aan HL² vind ik ze, qua graphics, om nog maar te zwijgen van D³ :ironic:

gamblor

Legacy Member
MOHPA kan toch niet tippen aan HL²

Kdenk dat je verrast gaat zijn hoor, kweet, de screens van mohpa zijn nogal ruw met hun gekartelde lijnen, maar kdenk in-game dat dat er niet aanwezig zal zijn hoor, bv van HL² waren er ook int begin heel slechte screens maar nu als je kijkt naar dat filmpje zie ik toch anders hoor.

En de filmpjes van mohpa, de gfx zien er toch schitterend uit ?
Maar, HL² en D³ RULE !!!!

Z!zZ

Legacy Member
bwa; graphics van pacific kunnen best mee met hun tijd!

Het feit dat de basis nog steeds quake3 engine is wil niet veel zeggen aangezien er niets meer van overschiet...

:high-res textures
:dynamic shadows
:dynamic lighting
:havoc physics
:Advanced AI
:True-life vegetation
:High poly models
:etc....

...het heeft alles wat een game van 2004 moet hebben....

Dan spreken we nog niet over de inhoud van het spel...

fragnetic

Legacy Member
gamblor zei:
De sfeer ziet er ook heel goed uit
Ik hoop alleen dat ge meer vrijheid krijgt, ik bedoel dus meer wegen om u doel te bereieken. In MOHAA moest geschoon het wegske volgen om u doel te bereiken. En die beperking heeft mij het spel na verloop van tijd doen tegen steken.

gamblor

Legacy Member
fragnetic zei:
Ik hoop alleen dat ge meer vrijheid krijgt, ik bedoel dus meer wegen om u doel te bereieken. In MOHAA moest geschoon het wegske volgen om u doel te bereiken. En die beperking heeft mij het spel na verloop van tijd doen tegen steken.

Jup maar jah mohaa is ook al een paar jaar geleden hé,
Ik dnek wel dat dat beschikbaar zal zijn hoor, het speelt zich tenslotte af in een jungle ..

Tempest

Legacy Member
Jupz, maar ik ga toch vooral HL² spelen denk ik, oftewel koop ik ze allebei nu dak in de vakantie aant werken ben, hebk daar zeker genoeg geld voor :woohoo:

fragnetic

Legacy Member
ik denk dat ik mohpa oversla, ik moet gewoon doom 3 en HL2 hebben. Tenzij de mohpa demo mij kan overtuigen, maar ik betwijfel het aangezien ik nie al echt ene grote fan was van mohaa.

Tempest

Legacy Member
Nee D³ ga ik zeker en vast niet kpoen. Kben nooit een grote fan van doom geweest. Het verhaal van HL² vink gewoon veel spannender dan een deur naar de hel die geopend is en waaruit nu leuke beesjes uit verschijnen :crazy:. Naah geef mij dan maar aliens uit een andere dimensie :)

fragnetic

Legacy Member
Tempest zei:
Nee D³ ga ik zeker en vast niet kpoen. Kben nooit een grote fan van doom geweest. Het verhaal van HL² vink gewoon veel spannender dan een deur naar de hel die geopend is en waaruit nu leuke beesjes uit verschijnen :crazy:. Naah geef mij dan maar aliens uit een andere dimensie :)
ieder zijn keus. :) En het is dit jaar moeilijk kiezen. HL2, doom 3, stalker (als die nog dit jaar komt), mohpa (velen kijken hier naar uit, maar ik nie) :), Far cry hebben we al gehad, en dat zijn dan nog enkel shooter, ik wacht ook nog op een aantal rts games zoals rome total war,... Ik zal moeten kiezen, want voor ze allemaal te kopen is het veel te duur.

gamblor

Legacy Member
Wie weet, wordt mohpa een flop of topper ?

Er zijn maar nog weinig aan de titel bezig dat ook aan mohaa werkten. Dat kan positief zijn, of negatief.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan