Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gamblor zei:ps.: weet iemand welke engine dat is van mohpa,
Een zelf gemaakte zeker ? (naam ?)
MOHPA kan toch niet tippen aan HL²
sebastos zei:manne
hoe lang ist eigelijk nog tot den demo![]()
Ik hoop alleen dat ge meer vrijheid krijgt, ik bedoel dus meer wegen om u doel te bereieken. In MOHAA moest geschoon het wegske volgen om u doel te bereiken. En die beperking heeft mij het spel na verloop van tijd doen tegen steken.gamblor zei:De sfeer ziet er ook heel goed uit
fragnetic zei:Ik hoop alleen dat ge meer vrijheid krijgt, ik bedoel dus meer wegen om u doel te bereieken. In MOHAA moest geschoon het wegske volgen om u doel te bereiken. En die beperking heeft mij het spel na verloop van tijd doen tegen steken.
ieder zijn keus.Tempest zei:Nee D³ ga ik zeker en vast niet kpoen. Kben nooit een grote fan van doom geweest. Het verhaal van HL² vink gewoon veel spannender dan een deur naar de hel die geopend is en waaruit nu leuke beesjes uit verschijnen. Naah geef mij dan maar aliens uit een andere dimensie
![]()
En het is dit jaar moeilijk kiezen. HL2, doom 3, stalker (als die nog dit jaar komt), mohpa (velen kijken hier naar uit, maar ik nie)
, Far cry hebben we al gehad, en dat zijn dan nog enkel shooter, ik wacht ook nog op een aantal rts games zoals rome total war,... Ik zal moeten kiezen, want voor ze allemaal te kopen is het veel te duur.doe ik, bij de vuilnismanne om precies te zijnTempest zei:Als je gaat werken, kunde die allemaal spelen![]()

een deur naar de hel die geopend is en waaruit nu leuke beesjes uit verschijnen
zie de gelijkenissenNaah geef mij dan maar aliens uit een andere dimensie