Archief - Moh: passific assault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sebastos

Legacy Member
ja da kan zijn
ik ken da allemaal ni zo goe al die missies on Azië

Hier in Europa ken ik er wa meer van

Z!zZ

Legacy Member
:ironic: Die post is bullshit


De datums waren wel officieel....wat een lamers op dat forum, omg :eek:

Muttley

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
:ironic: Die post is bullshit


De datums waren wel officieel....wat een lamers op dat forum, omg :eek:

Zeker? Hoe komt dan dat de demo er nog ni is? :tongue:

THE JOKER SS

Legacy Member
komt wel in de late namiddag :) , ik hoop dat het niet een 500+ MB demo word ... :eek:

gamblor

Legacy Member
Slecht nieuws ...

Laut einer verlässlichen Quelle wurde die Demo erneut verschoben, aktuell steht der 30. Juli als Releasetermin fest.

Dies ist nun bereits die 2. Verschiebung der Singleplayerdemo.

Wollen wir hoffen, dass die nun der endgültige Termin ist und wir uns am Freitag in einer Woche endlich die Demo ziehen können.

gamblor

Legacy Member
iele haben es sich gedacht, nun ist es Realität. Die SP - Demo kommt später. Den neuen Termin hat EA auf den 30. Juli datiert.


Just to update the news on the MOHPA demo, a lot of people have been talking as if an official announcement was made and the demo was deffinitely going to be released on the 23rd. This is not the case, it was merely speculation, and we never reported differently. However, official word is that the demo is being worked on very hard and it will "hopefully [...] be ready by the end of the month" as quoted by senior producer, Matt Powers. We'll keep you updated.

Update: MOH Central (German MOH fansite) is now reporting that an official source (most likely EA Europe) has said that the demo will be released on July 30, 2004. This is a likely contender, but don't hold your breath on anything until it is reported with a named, official source.

:sad: :sad: :sad:

Muttley

Legacy Member
Dan zal ik is beginnen aan Call of Duty op veteran.

Gedaan me die sever da ik alles op makkelijk speel (da dee ik vroeger :baard: )

sebastos

Legacy Member
spijtig vandaag geen demo van PA :sad:
ik keek er echt naar uit
dan maar nog een weekje wachte :(

sebastos

Legacy Member
ik was de filmpjes op IGN nog eens aant bekijken en wat valt er mij nu op
er is bloed
jaja er is bloed
eindelijk
da werd is tijd
nu bloeie de vijanden
HOERA !!

Tempest

Legacy Member
Lol, nee ze, de grijze stofwolkjes uit MOHAA zijn vervangen met rode wolkjes :)

sebastos

Legacy Member
stoch vele beter
dan kunde een beetje improviseren dat da bloed is

sniper w.

Legacy Member
nog zoon dom spel prob., Allemaal wanne be games naar moh:AA voor nog meer verkoop toe.
Vind echt dom cod is het hardste suckt heeft alles verfucked n/o voor die cod doen :doh: :angry:

sebastos

Legacy Member
wannabe MOH:AA :wtf:
euhm het is het een compleet nieuwe MOH
het is allebei van EA :eek:
ze hebben in WOII ook in de pacific gevochte omdat ze hetzelfde wouden doen als wat er in Europa is gebeurt :wtf:

gij hebt blijkbaar een slechte smaak en ge kunt goede games ni apprecieren
zielig ze...
gij vindt HL² en d³ wss ook slecht :ironic:

er zit trouwes ook geen zinsstructuur in u zinnen
ge kunt het amper lezen :naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan