Archief - Moh: passific assault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiM007

Legacy Member
amdr zei:
Jonges, domme freaks

Ga buiten een terrasje doen met je mama en kijk wat naar de knappe gaste in ulder geval oO


pff vanmiddag al gedaan liep veel schoon vrouw volk in gent en btw t gaat sebiet toch al gaan onwere :tongue:

Z!zZ

Legacy Member
Aight

Aangezien uwe gay comment geen basis heeft zullen we er maar vanuit gaat dat gij de Gay zijt dat hier een beetje zijn frustraties komt uitwerken...

Bonne gast; ga naar buiten, kijk naar de jongens ma denk er niet aan om mij nog is te inviteren :ironic:

Gasjes zoals u lopen later altijd achter een vuile kar aan, you know what i mean; get real, be nice, and act like you should

Featherfoot

Legacy Member
fjew, juist op tijd men nieuwe pc.
:crazy: [gets crazy] ik wil dieje demo!!
hmm, mss nie te veel verwachten, anders mss serieuze tegenvaller :sad:

gamblor

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
nee? Ik d8 ok Vietnam

mss meerdere campaigns alla COD?

Kdenk van nie, ps. de engelse campaign was echt slecht, het beste van cod was eruit, die grote slagvelden, BEHALVE met het verdedigen van die brug, dat was ZAALIG

Ohja, de demo komt dichter en dichter hoor !!! :applause: (van moh: pa)

Holy Paladin

Legacy Member
nee want om de zoveel weken worden er toch veel threads gedelete :p
anders zou ik al lang aan 10 000 zitten heh

gamblor

Legacy Member
nooooooooooooooo,

ps.: Die thread begint hier op een van de zwam forum te lijken .. :unsure:

Z!zZ

Legacy Member
bwah, twerd tijd dat de mentaliteit hier was "losser" werd

Imo, goe zo; Mods zullen we ingrijpen alst hier uit de zwam loopt ...:wtf:

LaCucaracha

Legacy Member
wrom vrage zem nu nooit gewoon om een schatting wanneer t spel effectief in de winkels ligt... ipv wanneer de bugs eruit zijn :ironic:

Muttley

Legacy Member
LaCucaracha zei:
wrom vrage zem nu nooit gewoon om een schatting wanneer t spel effectief in de winkels ligt... ipv wanneer de bugs eruit zijn :ironic:

Ge zit op een MOH: PA forum ni op die thread van Half-Life 2.

Nog een 'paar' uur en we zitten hem te spelen :D .

PS: weet er iemand welke missie die zal bevatten, ik gok op de airbase missie want daarvan hebben ze al het meeste laten zien.

Z!zZ

Legacy Member
uhu, zolang het die missie op zee maar niet is

I wanne kill japs in ta jungle :evil:

Muttley

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
uhu, zolang het die missie op zee maar niet is

I wanne kill japs in ta jungle :evil:

Missie op zee :wtf: . Bedoel je Pearl Harbor? Da is geen open zee hee, en daar bij da zou Omaha Beach van Pacific Assault zijn :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan