Archief - Moh: passific assault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Light

Legacy Member
Captain Insano zei:
"GeForce 4 MX 440 is geoptimaliseerd voor DirectX 8.1, niet DX 7."
Met een GeForce 4 MX 440 kan je het dus wél spelen :)
fout
geforce 4 MX is een directx 7 kaartje
niet te verwarren met de ti reeksen aub

{BBoB}

Legacy Member
SPIKY zei:
ksnap nie dat mensen echt nog geloven dat ze ineens met een super AI komen. Face it, het zal nie voor de eerst komende jaren zijn, omdat het nu waarschijnlijk of gigantisch veel zou eisen of ongelofelijk moeilijk (dus te duur) te programmeren is.

Een degelijke AI is iets om naar uit te zien, juist zoals graphics die tegen fotorealisme aan zulle liggen, tzal geleidelijk aan gaan en nie zo opeens door een supergame.

ksnap je niet echt goed maar wat jij dus bedoeld is dat alles wat die ****** doen dus gescript is ofzo :wtf: . Srr ze maar ze voelen ook wel aan als aangevald worden dus trekken ze zich terug. Hetzelfde eigenlijk dat jij zou doen ff terug gaan, bekomen van de drukte en dan achter het hoekje mss dan weer cover geven en terug schieten. Ziet er bij mij slimme zet uit (slimme=intelligent)=AI dus ik vind hem wel goed gedaan :niceone:

sommige denken er anders over maar ik ben toch al blij dat er sommige zijn die het spel ook leuk vinden zodat ik online niet alleen zal zitten spelen :D ;) :p

Insano

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Juist! VAndaar dat ik ID een KUS geef voor het behouden van een simpele maar zeer propere AI , is niet gemakkelijk om tegen de wil van de veeleisende gamer in tegaan maar vaak wel het verstandigste!
Zo kan je wel goed praten dat er geen goede AI is. Dan kan je zeggen van graphics dat ze dat doen omwille van de systeemeisen, van het verhaal omwille van de gameplay, etc

SPIKY

Legacy Member
{BBoB} zei:
ksnap je niet echt goed maar wat jij dus bedoeld is dat alles wat die ****** doen dus gescript is ofzo :wtf: . Srr ze maar ze voelen ook wel aan als aangevald worden dus trekken ze zich terug. Hetzelfde eigenlijk dat jij zou doen ff terug gaan, bekomen van de drukte en dan achter het hoekje mss dan weer cover geven en terug schieten. Ziet er bij mij slimme zet uit (slimme=intelligent)=AI dus ik vind hem wel goed gedaan :niceone:

sommige denken er anders over maar ik ben toch al blij dat er sommige zijn die het spel ook leuk vinden zodat ik online niet alleen zal zitten spelen :D ;) :p

Wat is bedoel was dat tijdens een voorstelling van MoH:PA de makers beweerden dat het niet gescript, en puur AI was, toen de ****** een uitkijktoren neerhaalden, toen er een paar in een vliegtuig kropen enz...
En rara? tzijn mooi gescripte events.
In deze demo is da o.a. de truck die word opgeblazen, bommen die op constant zelfde plek vallen, ****** die alijd op zelfde moment kome, vliegtuigen die volledig voorspelbaar zijn enz, de demo loopt over van de scripted events.
Maar liever mooie scripted events dan een slechte AI en geen events :p

vind persoonlijk de demo heel goed meevallen... buiten dat ik de indruk heb dat 5.1 geluid er nog nie inzit :/

Tempest

Legacy Member
Khad er eerlijk gezegd meer van verwacht, van dien demo. Tis te hopen dat de fullgame wa beter is :wtf:. Da switchen naar aim, gaat kei traag, ge beweegt kei traag als ge daar door ziet. Nee geef mij maar COD, stenminste wa snellere actie.

daFour

Legacy Member
is da normaal da ik mega lag in het spel ??

met ne 9800pro zou da toh nie mogen???

640*480 @alles op low

Teknoman

Legacy Member
Dat is wel ferm raar dan, wat is de rest van uw systeem?
Bij mij op mijn 9500pro (die minder goed is dan een 9800 pro) loopt het goed op high.

tiedotpiedot

Legacy Member
niet ongerust worden, in de full game zullen de eisen veel minder zijn voor mohpa. waar je nu niet kan spelen met een geforce4MX 440 zou dat in de full game wel gaan, dit doordat de demo niet uitvoerig getest werd op low end systems zoals velen onder ons nu eenmaal hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan