Archief - Moh: passific assault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muttley

Legacy Member
Goede demo. Da aimen valt wel mee. Sfeer alom, veel actie,.....

Enkel spijtig dat hij zo kort is.

Dripke

Legacy Member
Zet uwen Thread ergens anders muttley: bij medal of honor zelf misschien. En daar staat trouwens éénen. Dus ge zijt te laat.

Den demo is naarschijnt brol

Muttley

Legacy Member
Dripke zei:
Zet uwen Thread ergens anders muttley: bij medal of honor zelf misschien. En daar staat trouwens éénen. Dus ge zijt te laat.

Den demo is naarschijnt brol

Heb ik nen thread geopend? :wtf: Ik heb hier toch gewoon gepost. Ni? :confused:

cC^Liteon

Legacy Member
Ik hed de demo juist gedownload van gamershell maar wanneer ik da spel wil opstarten kreeg ik eerst de fout dat hij d3d9.dll niet vond.. ik heb die dan gedownload maar dan kreeg ik een andere fout... namelijk deze
Moetek ik da nu weer opnieuw downloade ofzo wnat euh.. mn telemeter ..

RaDa zei:
welke grafische kaart ebde?

Geforce fx5700 .. heb al bepaalde dll files gedownload van www.dll-files.com maar daarmee los ik 't niet op..

Insano

Legacy Member
"GeForce 4 MX 440 is geoptimaliseerd voor DirectX 8.1, niet DX 7."
Met een GeForce 4 MX 440 kan je het dus wél spelen :)

=(X)=b0unCe`=

Legacy Member
grappig moment:

weinig health, roep medic, em wilt juist zo'n naald in mij steke, word em geraakt door enemy, ma is nog ni dood.. pakt em die naald en stopt em die in zijn gat :rofl: :rofl:
klag echt strijk :D die lag zo echt óp mij toen em da dee :)

khoop da full game wel wa langer ga zijn :)

sebastos

Legacy Member
mijn mannekes en de vijanden die zien fluo-geel
iemand oplossing voor
heb:
3.04 Ghz
ATI radeon 9800 pro
512 mb

cC^Liteon

Legacy Member
de meeste mensen zegge da die demo ni gaat omda 't aan mn pc ligt ma ik heb:
p4 3.02ghz
geforce fx 5700
512 ram
...
heb paar dagen geleden mn pc geformateerd kan da daar aan ligge..

Teknoman

Legacy Member
Hebt ge de nieuwste drivers van al uw hardware en de nieuwste directx?

Z!zZ

Legacy Member
LoL @bounce

Ik lag ook een moment te creperen op de grond en juist voor die medic met zen Baby poeder naar mij kwam stond er ne jap boven mij en BAM....kogel door men kop!
Dit spel heeft echt wel knappe features, als ze die bugs weg krijgen word dit imo wel een topper!

Kheb zeker al 20 keer gespeeld ondertussen en kga nu nog is : D

{BBoB}

Legacy Member
sommige mensen zeggen dat er nogaltijd scripting inzit en ja dat is wel zo bv. bij die vrachtwagen die gebombardeerd wordt :D maar toch is het altijd anders als je de demo speelt de ****** die reageren altijd anders of er gebeurt altijd wel iets dat de vorige keer niet was daarom vind ik moh:pa voor een groot deel al geslaagd :bow: sommige vinden van niet maar als ik de graphics zie enzo ben ik toch wel even verkocht met de gameplay. Realisme is het punt dat moh: pa boven cod steekt. eindelijk geen medic kannekes maar een medic die je komt helpen. Ik weet het soms is het aanpassen om in teamverband te spelen met AI botjes :D maar het blijft leuk vind ik. Mensen die zeggen van ja het spel zuigt enzo n/o maar het is ten eerste maar een demo en ten tweede speel de demo eens 2 of zelfs drie keer uit het kan je gedacht helemaal veranderen :unsure: . En zoek niet altijd naar de bugs voor dat bestaan er ook patches en volgens mij doet eagames zijn best voor patches te maken. voor de rest vind ik het spel wel vet :niceone: .

greeeeeettttzzz, ik hoop dat sommige ook dezelfde mening hebben als mij :unsure:

ps: probeer ook eens op de tonnen aan flarden te schieten en gasflessen op de dop weg te schieten coole dingen.

Muttley

Legacy Member
{BBoB} zei:
sommige mensen zeggen dat er nogaltijd scripting inzit en ja dat is wel zo bv. bij die vrachtwagen die gebombardeerd wordt :D maar toch is het altijd anders als je de demo speelt de ****** die reageren altijd anders of er gebeurt altijd wel iets dat de vorige keer niet was daarom vind ik moh:pa voor een groot deel al geslaagd :bow: sommige vinden van niet maar als ik de graphics zie enzo ben ik toch wel even verkocht met de gameplay. Realisme is het punt dat moh: pa boven cod steekt. eindelijk geen medic kannekes maar een medic die je komt helpen. Ik weet het soms is het aanpassen om in teamverband te spelen met AI botjes :D maar het blijft leuk vind ik. Mensen die zeggen van ja het spel zuigt enzo n/o maar het is ten eerste maar een demo en ten tweede speel de demo eens 2 of zelfs drie keer uit het kan je gedacht helemaal veranderen :unsure: . En zoek niet altijd naar de bugs voor dat bestaan er ook patches en volgens mij doet eagames zijn best voor patches te maken. voor de rest vind ik het spel wel vet :niceone: .

greeeeeettttzzz, ik hoop dat sommige ook dezelfde mening hebben als mij :unsure:

ps: probeer ook eens op de tonnen aan flarden te schieten en gasflessen op de dop weg te schieten coole dingen.

Das gesproken se :niceone:

Z!zZ

Legacy Member
Uhu, hij heeft gelijk...

Ma wat ik niet snap is dat die gasten van EA meestal met honderden mensen aan een game werken en er dan tog in slagen zon vieze bugs te behouden..:=/ Enfin, als je voor patch zou moeten betalen zou dit voor EA kennende wel een "wij willen nog meer geld" truckje zijn ma da is het geval ni : D

ANywayz, tspel zit idd vol met coole dingen, daarjuist nog zon gasfles laten vliegen en die nam onderweg ne jap mee door heel de level :lol:

edit; Tword btw altijd leuker hoe meer ik speel :x

Systeemeisen storen mij wel hard ! Had gisteren ff alles op high, 1600x 1200, 4x fsaa, 16 x AF en ik geraakte nimé voorruit,lol, doom3 draait 100 keer beter hier :o

Mich

Legacy Member
demo valt wel mee imo, enkele dingen vallen me op
- ge kunt leanen en tegelijk schieten, wat redelijk handig is
- ze hebbe de engine ongelooflijk verzwaard (hoge systeemeisen)
- tis precies alsof ge met lag speelt (muis reageert traag)
- demo is heel kort voor 500mb

toch al een paar keer uitgespeeld :)

Z!zZ

Legacy Member
Van die lag heb ik geen last! ALs de settings hoog staan lagt hij wel int begin omdat den engine moeite heeft me alles te laden voor je in het spel zit....ookal duurt het laden 5 minuten :wtf:

Ma eens die fase voorbij gaat hij lekker smooth ...

Teknoman

Legacy Member
Ik vind alleen het einde van de demo raar, bij dat bombardement op dat airfield is het ineens gedaan?

Z!zZ

Legacy Member
Noem het typisch EA, ik denk dat heel die level in die file zit aangezien die 500 mb :eek: ma ze hebben ne lock op dat punt gezet zodat nog méér mensen zin krijgen om het te kopen ...

SPIKY

Legacy Member
ksnap nie dat mensen echt nog geloven dat ze ineens met een super AI komen. Face it, het zal nie voor de eerst komende jaren zijn, omdat het nu waarschijnlijk of gigantisch veel zou eisen of ongelofelijk moeilijk (dus te duur) te programmeren is.

Een degelijke AI is iets om naar uit te zien, juist zoals graphics die tegen fotorealisme aan zulle liggen, tzal geleidelijk aan gaan en nie zo opeens door een supergame.

Z!zZ

Legacy Member
Juist! VAndaar dat ik ID een KUS geef voor het behouden van een simpele maar zeer propere AI , is niet gemakkelijk om tegen de wil van de veeleisende gamer in tegaan maar vaak wel het verstandigste!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan