Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dripke zei:Zet uwen Thread ergens anders muttley: bij medal of honor zelf misschien. En daar staat trouwens éénen. Dus ge zijt te laat.
Den demo is naarschijnt brol
Ik heb hier toch gewoon gepost. Ni? 
RaDa zei:welke grafische kaart ebde?

die lag zo echt óp mij toen em da dee 

maar toch is het altijd anders als je de demo speelt de ****** die reageren altijd anders of er gebeurt altijd wel iets dat de vorige keer niet was daarom vind ik moh
a voor een groot deel al geslaagd
sommige vinden van niet maar als ik de graphics zie enzo ben ik toch wel even verkocht met de gameplay. Realisme is het punt dat moh: pa boven cod steekt. eindelijk geen medic kannekes maar een medic die je komt helpen. Ik weet het soms is het aanpassen om in teamverband te spelen met AI botjes
maar het blijft leuk vind ik. Mensen die zeggen van ja het spel zuigt enzo n/o maar het is ten eerste maar een demo en ten tweede speel de demo eens 2 of zelfs drie keer uit het kan je gedacht helemaal veranderen
. En zoek niet altijd naar de bugs voor dat bestaan er ook patches en volgens mij doet eagames zijn best voor patches te maken. voor de rest vind ik het spel wel vet
{BBoB} zei:sommige mensen zeggen dat er nogaltijd scripting inzit en ja dat is wel zo bv. bij die vrachtwagen die gebombardeerd wordtmaar toch is het altijd anders als je de demo speelt de ****** die reageren altijd anders of er gebeurt altijd wel iets dat de vorige keer niet was daarom vind ik moh
a voor een groot deel al geslaagd
sommige vinden van niet maar als ik de graphics zie enzo ben ik toch wel even verkocht met de gameplay. Realisme is het punt dat moh: pa boven cod steekt. eindelijk geen medic kannekes maar een medic die je komt helpen. Ik weet het soms is het aanpassen om in teamverband te spelen met AI botjes
maar het blijft leuk vind ik. Mensen die zeggen van ja het spel zuigt enzo n/o maar het is ten eerste maar een demo en ten tweede speel de demo eens 2 of zelfs drie keer uit het kan je gedacht helemaal veranderen
. En zoek niet altijd naar de bugs voor dat bestaan er ook patches en volgens mij doet eagames zijn best voor patches te maken. voor de rest vind ik het spel wel vet
.
greeeeeettttzzz, ik hoop dat sommige ook dezelfde mening hebben als mij![]()
ps: probeer ook eens op de tonnen aan flarden te schieten en gasflessen op de dop weg te schieten coole dingen.


