Archief - Moh: passific assault

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gamblor

Legacy Member
Ik kan niet meer wachten op Doom III,
maar gelukkig komt er een demo binnen 3 dagen, straks 2 dagen van moh: passific assault uit
Dat zal de spanning wel wat doen vergeten, of niet ?

Wat denken jullie van deze titel ?

Z!zZ

Legacy Member
Wat ik denk

Ik denk dat deze tittel moet doen wat COD had moeten doen; Een eervolle sequel van mohaa zijn/worden

Cod was goed, maar niet goed genoeg: En ik denk dat mohpa deze onvoldoening zal goed maken

N i wont that freakin demo...

edit: de spanning doen vergeten? nah, tog niet voor lang

TiM007

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Wat ik denk

Ik denk dat deze tittel moet doen wat COD had moeten doen; Een eervolle sequel van mohaa zijn/worden

Cod was goed, maar niet goed genoeg: En ik denk dat mohpa deze onvoldoening zal goed maken

N i wont that freakin demo...

edit: de spanning doen vergeten? nah, tog niet voor lang

imo heb je gelijk cod was tof ma nu begint t te minderen zie je ook aan iedereen die cod aan de kant laat ligge hopelijk wordt moh pa keer een spel da je jare online kan spele zoals cs ma da zal zo waarschijnlijk nie zijn :p

Z!zZ

Legacy Member
Een welk punt probeer je daarmee aan te halen?

Dat we de moh demo niet moeten spelen omdat er 10 dagen later 1 van d3 is? =D

edit; now ic > herlees de thread nog eens, het gaat niet over de d3 demo ;)

hacku

Legacy Member
kan niet wachten op deze demo, wist niet dat em al zo vlug kwam

.:KrusT:.

Legacy Member
Ben eens benieuwd. Vond de gameplay van Mohaa persoonlijk beter dan CoD.

Tempest

Legacy Member
Beeeuh, ik denk da MOHPA serieus ga tegenvallen als je het mij vraagt, ik weet niet waarom, mo da ga volgens mij sucken na ne tijd.

Darth-Falcon

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Een welk punt probeer je daarmee aan te halen?

Dat we de moh demo niet moeten spelen omdat er 10 dagen later 1 van d3 is? =D

edit; now ic > herlees de thread nog eens, het gaat niet over de d3 demo ;)

wtf zede gij nu aant zeveren ? :doh:
ze zeggen hier binnen nen dag of 3 doom III demo, en die komt pas binnen 2 weken uit

Z!zZ

Legacy Member
jaajaa

Vandaar men edit

btw, Ik zever wel uit mijne mond als ik een overdosis coke ofzo heb , aight ?

Inv

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
jaajaa

Vandaar men edit

btw, Ik zever wel uit mijne mond als ik een overdosis coke ofzo heb , aight ?


Als u een overdosis coke hebt ligt u in het ziekenhuis of in een kist.

Holy Paladin

Legacy Member
dunno, ik vond mohaa slecht, cod bij momenten goed (pegasus, berlin, NIET stalingrad)

ik heb sinds mohaa altijd negatieve vooroodelen tov ww2 shooters

sebastos

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
wtf zede gij nu aant zeveren ? :doh:
ze zeggen hier binnen nen dag of 3 doom III demo, en die komt pas binnen 2 weken uit

maar gelukkig komt er een demo binnen 3 dagen, straks 2 dagen VAN MOH: PASIFIC ASSAULT UIT

leer lezen !

gamblor

Legacy Member
sebastos zei:
maar gelukkig komt er een demo binnen 3 dagen, straks 2 dagen VAN MOH: PASIFIC ASSAULT UIT

leer lezen !

Over morgen, strakts MORGEN, YEEHAA :applause: :p :crazy:

gamblor

Legacy Member
Morgen komt de demo !!! yeay , sry, maar laatste tijd weet ik echt niet meer welk game te doen op de pc :)

Z!zZ

Legacy Member
Tis niks dude ;)

..ik ook niet

Ben farcry aant spelen ma kzen da beu / n/o at farcry he

....Tnieuwe is eraf en de bugs buggen mij

.....kspeel da ooit nog wel is uit =)

@clubje; check ta time ;) 23 juli zou ie er zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan